Re: KYOSHO Mini Inferno
Nechci být hnidopich, ale těch 15 tisíc do tuningu bych chtěl vidět...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 58 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nechci být hnidopich, ale těch 15 tisíc do tuningu bych chtěl vidět...
Jak jsem se díval na ceny tuningových dílů tak těm 15k skoro věřim.
Začal jsem různě testovat a mám pár nových poznatků. Model není v základu opravdu nejrychlejší, ale při použití 6V motoru a sedmičlánku už to tak špatné není Sedmý článek budu mít v kleci před regulátorem. Při použití sedmičlánku bude také nutné pužít 14 pastorek protože když auto porovnávám s výchozím provedením tak je největší rozdíl ve zrychlení. Maximálka je vyšší ale jen odhadem o 5Km/h. Sedmdesát so samozřejmě nepojede ale na vyřádění to stačit bude. Celkové náklady na tuning budou kolem 400Kč. Až to dodělám tak napíšu jak moc se to změnilo.
Já jsem dával jedno auto do kopletního tuningu. Úplně všechno co na to je. Auto kompletně "modrý" a uhlíkový. A to stálo cca 11.000,- A to v tom byli ještě tlumiče za 1000,-
Takže těch patnáct je reálných i se stříďákem, ale ruku na srdce - kdo takhle auto nazdobí? A druhá věc na verzi ST toho tolik ani není!
Říkal cosi o komplet předělání do uhlí, titanu a jestli i stříďák, to nevím. Elektroniku ale měnil na 100%, protože jsem viděl inzerát, že prodává tu originální. Jako mě je to jedno, protože já bych jen kvůli závodění takový balík nevyhodil. V každém případě jsem viděl video Inferna ST v základu i slušném tuningu a ten rozdíl v jízdě byl drastický. Proto jsem I ST pustil z hlavy. Je ale s podivem, že až na pár závodících bláznů nevím o moc lidech, kteří by ať už Inferno, nebo I ST měli na běžné ježdění (tím nemyslím, lidi, co nepoznají rozdíl mezi produkty od Nikko a třeba Xray a jezdí 2x za rok, když si vzpomenou, že mají něco takového doma).
Základní motor u Mini Inferna je celkem slabý - ať vezmu normální, nebo ST - nicméně trochu to popohnat není otázka zdaleka ani tisíce korun! Ono to taky je na závody - ne na běžné ježdění pro radost.
Tak jsem při vyšších skocích zjistil, že jde podvozek dost často na doraz. Myslíte, že je dobrý nápad podložit pružiny nejtlustšímy podložkami co se k autu dodávají. Je mi jasné, že to bude víc poskakovat na nerovnostech, ale jde mi o to jestli pak nebudou rázy na podvozek moc velké.
Ještě dodám, že vyšším skokem mám na mysli cca 40-50cm
Problém bych spíše viděl v tendencích převracet se v zatáčkách. Já jsem si na MLST dal předpětí pružin na maximum a přitvrdil jsem i na oleji v tlumičích (bylo 25 w, teď mám 30 w) a jsem spokojený. Na skoky musíš mít nastavený podvozek.
Tak jsem definitivně otestoval sedmičlánek. Použil jsem pouzdro na 1xAA baterii zapojené do série, které mám na suchém zipu přidělané vedle regulátoru (auto bylo při skocích moc těžké na předek). Při použití standartního 12z pastorku je auto opravdu velmi živé. Zrychlení je v porovnáním s kamarádovým šestičlánkem mnohem rychlejší. Jak jsem psal maximálka je vyšší ale není to takový rozdíl jako to zrychlení. Osobně jsem se v terénu přesvědčil, že origo autu chybí spíš síla. Ve výjezdech mu dochází dech a málo skáče. Při zachování cca 30KMH rychlosti skáče prcek až dost.
Zkusil jsem do stejné konfigurace namontovat 14z pastorek, ale velmi mě to zklamalo. Na asfaltu auto zrychluje stejně jako origo 6čl s 12z pastorkem a na maximálce se motor tolik netočí. Rychlost je cca stejná jako s 12z kolečkem a 7čl. Důvodem jsou určitě baterky které již nedají dost proudu. První cca dvě minuty to celkem upaluje pak je to bída. Dokud nebudu mít lepší baterie zkusím ještě 8článek ale tam se bojím přetížení origo elektroniky.
Závěrem dodám že při použití origo elektroniky, 7AAčlánku a motoru SPEED 400 6V + 12z pastorku jezdí auto proti originálu svižně. Jízdní časy jsou podobné a žádné komponenty (motor, rego) nejsou výrazně horké.
Zkus tam dát lipolku, je podstarně lehčí než NiMH - to se projeví zejména v akceleraci. Dva články Lipol odpovídají cca 6.5 článkům NiMH. Jinak co se týče motoru tak co tam šoupnout Speed 480 Race - třeba se tam vejde, nebo něco podobného. Ten origo je slaboučký a se zvyšováním napětí za chvíli půjde do kytek. Samozřejmě pokud chceš max výkon tak skončíš u střídavky.
ja bych zkusil na tech 7clanku nebo 4 lipolky doporucit 400 motor ale MIGA ne speeda jeden to u nas zkousel a jezdilo to lepe, Mig je na zatez a speed je spis stejne do letadla.
ja bych zkusil na tech 7clanku nebo 4 lipolky doporucit 400 motor ale MIGA ne speeda jeden to u nas zkousel a jezdilo to lepe, Mig je na zatez a speed je spis stejne do letadla.
???? 8O
7clanku nebo 4lipolky?
To je jako jít do bordelu nebo se ženit...
Já tam mám Graupnera 400 6V ne to origo. Je pravda, že podle papírů má MIG proti Graupneru o 500 víc otáček a snese vetší proud. Já mám momentálně spíš problém že mi to nedají baterky. Motor i rego jsou sotva vlažné takže se to nepeče.
Rozhodně musím napsat že i tak jak to jezdí teď je to na takového prcka dost svižné. Kdyby mi to jezdilo 70 tak bych to rosekal. Stačí když to bude mít dost výkonu na nějaké poskakování v terénu.
Včera jsem zkoušel jízdu na sněhu a díky mezinápravovému diferáku jsem jen přetáčel motor. Auto jezdilo pomalu a pořád hrabalo
Až bude sucho dám sem video jak ot jezdí stím 6V motorem a 7 článkem.
Ještě dodám že jsem model osadil kuličkovými ložisky tak jsem zvědav jestli poznám nějakou změnu
sry ze se vam do toho pletu jen by me zajimalo jake ma inferno ty sestihrany jestli jsou jako na 1/10 12mm nebo ne diky za info
sry ze se vam do toho pletu jen by me zajimalo jake ma inferno ty sestihrany jestli jsou jako na 1/10 12mm nebo ne diky za info
Myslim že jsou menší :cry: ještě jsem to neměřil, ale lidé tu psali o redukcích. Osobně se o to taky zajímám protože bych rád jedny kola na asfalt. Velikost by neměla být problém. Zároveň by šlo experimentovat s vetšímy koly
sry ze se vam do toho pletu jen by me zajimalo jake ma inferno ty sestihrany jestli jsou jako na 1/10 12mm nebo ne diky za info
Myslim že jsou menší :cry: ještě jsem to neměřil, ale lidé tu psali o redukcích. Osobně se o to taky zajímám protože bych rád jedny kola na asfalt. Velikost by neměla být problém. Zároveň by šlo experimentovat s vetšímy koly
ja to chtel dat kola z mini inferna na shark 18 takze proto me to zajimalo
ja to chtel dat kola z mini inferna na shark 18 takze proto me to zajimalo
Z Inferna na Shark to jde jedině zase přes redukce.
2ivandr
Dají se redukce na 10 kola pro mini inferno nekde u nas koupit? A kolik asi stojí?
Díky
2ivandr
Dají se redukce na 10 kola pro mini inferno nekde u nas koupit? A kolik asi stojí?
Díky
Máš to v SZ.
ja bych zkusil na tech 7clanku nebo 4 lipolky doporucit 400 motor ale MIGA ne speeda jeden to u nas zkousel a jezdilo to lepe, Mig je na zatez a speed je spis stejne do letadla.
???? 8O
7clanku nebo 4lipolky?To je jako jít do bordelu nebo se ženit...
jejda se omlouvam 3 lipolky
Ale i tak mi to přijde dost rozdíl ne? 8,4 nebo 11,1 V ? Ačkoliv on tvrdý sedmičlánek a povadlá Li-Polka...
Ale i tak mi to přijde dost rozdíl ne? 8,4 nebo 11,1 V ? Ačkoliv on tvrdý sedmičlánek a povadlá Li-Polka...
aha tak tojsem spletl uplne ja ted delal s letadlem a 3lipol takze mi to nedoslo takze se opetovne omlouvam a snad uz naposled 2lipoly, ale s dobrym motorem a reglem by aj ty 3 stacily
Mám tam origo elektroniku a zatím nechci investovat do jiné. 2x Lipol mě napadlo ale to je to samé (možná hoší) jako 7článek. Samozřejmě by dala mnohem větší proud a jistě by to bylo znát. Válí se mi doma ale spousta AA NIMh baterek a chtěl bych je využít. Momentálně ten 7článek s 12 pastorkem funguje dobře. 14 je na moje současné baterky už moc. Nejsou moc rozhýbané tak se to třeba trochu zlepší.
Nemůžu teď testovat protože auto na sněhu díky středovému diferáku pořád hrabe Navíc chci dořešit ochranu regulátoru/přijímače od tajícího sněhu/vody jako elektrikář vím co voda umí :idea:
Myslíte že by šlo použít návod na vyřazení středového diferáku (pomocí sil. hadiček) uvedený na tomto webu i na miniinfernu? Chtěl bych zkusit jak se auto chová v terénu bez něj. Nehrozí pak poškození diferáků na nápravách ?
mikirc:
vigo: Vyřadit středový diff bych viděl tavným lepidlem. V případě návratu to zase půjde sloupat. Nápravové nemají, proč by nevydrželi...
Zdravím, trošku odbočím od vašich témat. Ctěl jsem se zeptat, jezdí tady nekdo z vás ty závody mini offroad v čelakovicích? Chtěl bych to taky zkusit, ale potřebal bych nějaký info.jak to tam probíhá. Díky čus