Re: venom creeper-majitelé
jupííííí venom dorazil ze států takže už jen stavba a pak huráá do terénu
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
jupííííí venom dorazil ze států takže už jen stavba a pak huráá do terénu
Copak copak že by Venomy vyhynuly? Posldední příspěvek skoro před rokem...
Já už s ním mám něco odjeto, tak pár zkušeností možná někomu pomůže. A neubráním se porovnávání s AX10-kou kterou jsem taky dlouho jezdil.
Zatáčení - velice slušný i bez zatáčecí zadní nápravy, nakonec jsem zadek nechal pevný u Axíka byla nutnost dodělat zadní zatáčení abych se dostal na přijatelný poloměr.
Uzávěrky diffů - Jeden z důvodů proč jsem se rozhodl pro Venoma. Než jsem se ale dostal k dálkově ovládaným "špérám" tak jsem zjistil že stejně jezdím pořád "na tvrdo" a nakonec z této úpravy sešlo. Navíc klec dyferáku má slabou stěnu ve které se dost rychle vymačká vedení (otvory) pro čepy uzávěrky. Další problém je že převody uvnitř diferáků mají malý modul 0.48 a to je při tom krouťáku jaký tam je naprosto nedostatečný a zoubky se vylamují. To jsem úspěšně vyřešil kovovou tuningovou uzávěrou která poloosy spojí na stálo a má přesnější "oválné otvory" pro poloosy, tak že se zmenšila i vůle mezi koly na jedné nápravě a auto jede plynulejc například přes kameny. Celkově tady ovládané uzávěrky používat moc nedoporučuji i když je to velice lákavé.
Kardany - Tady byl problém v neustálém vypadávání pinů z kloubů což mně stálo ukroucené "céčko" na přední nápravě když se pin vysunul a zachytil o šroub (čep) který drží céčko na nápravě. V nových sérií je to už dořešeno převlečnýmí kroužky které zase o chlup prodloužé délku poloosy a bez patřičné úpravy odchází ložiska u kol protože jsou "prošponovaná" Chce to doladit, zkrátit osazení na těch převlekách.
Musím končit, pokud bude zájem o pokračování, tak si na pár věcí ještě vzpomenu.
Zatím jen tolik že koupě i přes určité problémy nelituji...
a co říkáš na XR10? Odkud jsi? nezajezdíme?
Přes všechny piny na kardanech stačí dát smršťovací bužírku a je klid! Já jezdím venoma už přes 2 roky a nikdy nic velkého neruplo, jen pár pinu na předních kardanech a všechny velká ložiska v céčkách. jinak vše původní - diffy taky zavřené napořád. Na kardanech vůle jsou, ale menší jak na kamarádových junfacech na axíku. Celkově mi Venom příjde robustněji udělaný než axialy.
Ty piny se mně něco natrápili. Po hodně dlouhe době jsem na něho koukal v garáži že ho nafotim na prodej, ale hloda ve mně červ ještě si ho nechat a upravit na něho nějakou radlici. Už mě přestava bavit v létě když na dráze převrátim buggy pořad slízat z tribuny. Tak bych ji mohl obracet cravlikem.