Re: venom creeper-majitelé
ty jo paráda s tim by se mi nechtělo dělat, já to jenom protahal zkrz ráfek
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
ty jo paráda s tim by se mi nechtělo dělat, já to jenom protahal zkrz ráfek
jabba: souhlas s hdnocenim... co mam zkusenost tak spousta tovarne montovanych aut s plast dily ma ty predmontovane sroubove spoje strzene... sroubuji to elektrickejma sroubovakama no... v tech kolech jdou prerezat zavity na vetsi... tuning slusnej:) ty plastovy tlumice mi chodej OK, vypadaj lacine ale nemam s nima problem.
vita valke: ja s poloosama ani kardanama problem nemam, ale jezdim v podstate stock setup bez zavazi...
ten inbus cervik je M2,5 - metrickej zavit - tak malej metrickej klic neni(aspon myslim) tak je i tenhle metrickej sroub na palcovej klic. cerviky mam na lepidle jinak se povoluji.. a hlavne sem je vymenil za nerezovy z akrosu... lepsi matros, neztrhne se vnitrni sestihran.
Ještě jsem tomu učesal elektroniku a všechno přestěhoval na vrchní plato, kde je původně místo na baterii. Je to i perfektně chráněné pro případ kotrmelců, kdy přes všechnu elektroniku vede držák baterky, který slouží jako ochranný rám. Tím se dá auto bez větších problémů honit i ve větším bordelu a k elektronice se nemá co jak dostat, protože je opravdu vysoko - případně tam půjde udělat ještě bordel kryt - jako zahrádka a bude to "bulletproof".
Přenastavil jsem DIG na 4WD nebo na odemknutí zadní nápravy. Uzamknutí pro otočení je sice fajn, ale do terénu na nic a hlavně jak jsem natlačil do předních kol závaží, tak se mu stějně moc otáčet nechtělo ( bez nich to bylo jak Bobcat ). Je to lepší řešení, když se snaží zadní kola auto převrátit, tak je odpojím a on se přitáhne předkem. Dobré, dobré.
Tak tady je i s boudou.
Dnes dorazil poslední ( jak se znám, tak "zatím" poslední :-) ) tuning na Creepera a bude již téměř dokonalý.
hliníková těla tlumičů od FLM
hliníkový zámek differenciálů, kdy se vybrakuje kompletně planetový diff a tím odstratní jedno ze slabších míst jinak vynikajího KITu
Teď už to bude chtít jen jedno. LEPŠÍ POČASÍ, aby se dalo vyrazit pokořit nějaké skalky :-)
jabba: a videl uz si ten BTA kit od CKRC? ja mam teda mam podobnej samodomo ale ne pro ten "stage2 suspension setup" na tom pracuju.. ale me staci i to jak to splha ted, nechce se mi do toho sypat prachy... treba i jen pneu by asi schopnosti posunuli dal.. ale 40-50usd je pro me ted dost penez.. z tech seriovejch sem vystrihal polovinu vzorku.. ob jednu kosticku.. ty nizsi.. a vypada to ze je to znatelne zlepseni... fotky postnu...
assassin_tl : viděl - studoval, ale to už je opravdu hi-level tuning. Jsem magor a auto strojím / upravuji jak na velké závody, ale jezdím a budu jezdit pouze "za barákem". Takže na tohle mi ta troška rozumu nad rámec modelářské magořiny říká, že to je zbytečné :-) A ještě to mám podložené jasnými důvody, aby ta chorá část mozku nezmáčkla tlačítko "Buy it now" :-)
- čepy řízení mám v hliníku, které nejsou s tímto řešením kompatibilní
- větší rejd je na pováženou, protože by se musela vyhodit / upravit kastle, která už i tak relativně vysoko postavená drhne o kola v max. rejdu
- baterii na předek mohu dát taky - přímo na plochu serva - mám na něm 3M sucháč, ale standardně jí mám na zadku, jelikož přední kola mají po 400g a to je dostatečná váha oproti lipolce s 90 gramy.
- moje LiPolky by se tam na délku nevlezly ( Ray 1.600 mAh 7.4V )
Na CKRC mají stále zlevněné gumy Hot Bodies Rover ( soft ) za 10 USD pár, což je super cena, ale pouze gumy nemá cenu objednávat z důvodu 30 USD poštovného :-( Já tam bral více věcí, takže to bylo v pohodě.
jasny, na ty tvoje c-hubs by ale pasoval muj BTAkit:)
ale mam vsechny tahla podvozku a tlumice v seriovem umisteni.. na ten stage2 to teprve vyvijim...
o tech pneu vim.. ale jak rikas, s postou z ckrc to vyjde +- stejne jako odjinud kde je maj za 20+mensi posta... zatim budu zkouset ty upravene seriovky:)
mam je ostrihane podobne jako tady:
navic v soucasnosti stejne trochu vic ulitavam na driftu :evil:
assassin_tl : si ten klasičtější modelář, který má zřejmě dílnu a v ní může hračičkovat. Já jsem ten typ z paneláku, kde mám sice hodně cajku, ale na nějaké velké akce to není. Tak jdu tou cestou, že pátrám co, kde, kdo zajímavého udělal a pak si to koupím :-)
S těma gumama to je dobrý nápad, jak jinak tragické gumy posunout do větší pohody - já opět řešil nákupem. Dobrá práce.
Hahaha. To je to BTAčko, na které se třáslo pár lidí na RCCrawler fóru? Koukal jsem, že si vyrobil i pár kousků navíc .. Zůstalo jen u jejich keců a nebo si to skutečně následně někdo i koupil. Pokud ano, tak by jsem to osobně považoval za úspěch a rozhodně z toho měl radost, že opět české ručičky mají co nabídnout za velikou louží ... Je to dobrá věc na zlepšení nájezdu, ale zatím pořádně otestuji tak jak to teď mám, no a vůbec nevylučuji, že by jsem se stal jedním z Tvojich zákazníků :-) Uvidíme - jen nevím jak moc místa mám na zadní straně nápravy s ohledem na Stage 2 úpravu - teď jsem si všiml, že o tom i píšeš, protože mám pocit, že u Stage 2 jdou tlumiče pod ostřejším úhlem a budou překážet.
O víkendu budu dělat výměnu těch tlumičů / diferáků a rovnou ještě hodím na spodní - spojovací linky 1-2 vrstvy smršťovací bužírky, aby se hned nedřel kov o kámen. Jen to počasí je pořád naprd - je úplně nechutné jak vedle pěkně ježděného / zdravě odřeného E-Reva trůní nablejskaný skákolez bez jediného šrámu. Doma už jsem s autem nebyl snad jen na lustru, ale venku toho moc nenajezdil.
P.S: Uprav si velikost obrázků na max 800x600 nebo budou prudit hlídačové :-)
jabba: no kit jsem zatim zadnej neprodal - s cca 3ma lidma resim detaily , mam vepredu i otoceny C-hubs tzn kola nemaj klasickej zaklon ale obracenej-proste jako zadni naprava, aby ten spojovaci link nevysel moc vysoko.. mozna to lidi odrazuje.. ale podle testu zaklon pri rychlostech jakejma crawlery jezdi nema vliv. na tu stage2 musim udelat link jinej-jako to maj ckrc v tom jejich setu... ale to necham vyriznout na laseru tak se vyvoj vic tahne...
ad dilna... no ja prave v Praze sem jako naplava v podstate taky v panelaku - takze na tom jsem jako ty, dilnu mam u rodicu, takze kutit muzu jen o vikendu a to delam naky dily na motorky, takze moc neni cas...
jinak sem o vikendu jezdil po hromadach snehu a dobry, sice to nema grip jako na "skale" ale zabava dobra:)
a kratky video z fotaku...
http://www.youtube.com/watch?v=ZSLaksiaYho
Ahoj. Chci se zeptat jaka nahrada za originalni kardany se da použit vim jen o nahradě Traxxas 4628 a 1953. Daji se použit kardany na Axial Ax10 a nebo Tamiya CR01.
Diky za odpověď
mám tam kardany JunFac od žíly
I ty junfacy se delaji ve dvou delkach, ale kardany na axika by mely byt ok.
Ahoj. Tak sem si nahazel par šutru na hromadu hliny a vyskoušel jsem co ta mrška dovede, a dovede si myslim celkem dost. Co se tyče konstrukce tak si myslim že je na dobre urovni ale nemam z čim porovnat. Co se tyče gum strašně kloužou tak sem je prostřihal a do kol dal zavaži v předu na kol0 170gramu a v zadu 80gramu a byl sem mile překvapen jak se to najednou hodně zlepšilo. Tlumiče mohly byt lepši ale uvažuji o vyměně. Kardany zatim drži ale vyjižděly z nich ty osičky červici je moc nedrži a tak to vyřešila smšťovaci paska červik se povoli ale paska osičku nepusti. Co se tyče mě tak je to muj prvni crawler a ja sem spokojen stihl sem nafotit par fotek z jizdy než chcipl foťak. http://diakon.rajce.idnes.cz/Venom_Creeper_jizda/
Ahoj Venomáci.Docela se mi tento model zamlouvá a uvažoval jsem o koupi ale po přečtení příspěvků si řikám co by asi model v základu zvládl?Nechci do toho cpát peníze navíc.
Na začátku byla žádost o srovnání s Axialem ale nikdo nereagoval..Neměl by někdo nějaké zkušenosti?
oba stockové podvozky jsou na tom téměř stejně, venom snese větší boční nálon a axiál má zas větší přejezdový úhel... dál už mi to přišlo jen o rukách.
díky za názor.
asi jsem to špatně napsal ale myslel jsem spíš na životnost dílů, použité materiály,cenu dílů apod.co který model vydrží.
i po téhle stránce to vyjde zhruba nastejno a záleží na tvém stylu jízdy a použitých bateriích... Převodovku má robustnější venom, nápravy trochu robustnější axial, oba podvozky mají plastové kardany, které praskají stejně často... cena ND je taky podobná. Vzhledem k pořizovací ceně venomu (polovina ceny axialu) sem měl hned jasno v tom co koupím...
Vzhledem k pořizovací ceně venomu (polovina ceny axialu) sem měl hned jasno v tom co koupím...
No napadlo mě to taky a navíc se mi i víc líbí
Díky.
Zdarec, tak po přečteni příspěvku na Venoma jsem se ho včera rozhodl objednat (cena 109.99,- + poštovne 48.9,-). Zajima mně jestli toto servo bude dostačujíci http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9617 , nebo byste doporučili jiné?
já ti můžu doporučit tohle : http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8739
za 16$ je to luxus a umí s autem pěkně hýbat a je i voděodolné, na venoma bych asi ani silnější nepotřeboval.
To rskedar. Dikec za tip. Nechtělo se mi věřit že ta cena klesne až tak dolu. V tom případě mám vítěze co se týka serva. Ještě k tomu budu objednávat tuto soupravu http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9041&Product_Name=Hobby_King_2.4Ghz_6Ch_Tx_&_Rx_V2_(Mode_1) . Regl tam budu dávat DSYS a motor Integy Matrix V10 55 Turn. Už se těšim jak to budu skládat.
Ještě jestli dobře chápu popis modu. Mod 1 - plyn prava zatačeni leva pačka. Mod 2 - plyn leva zatačení prava pačka. Je to tak OK?
Chápeš to dobře Ale ten plyn je dělaný jinak než u pistolovek, je to dělaný na éra a ty couvat nepotřebují Bere jen na jednu stranu. Mám domu tu o jedno lepší HK7. Asi bych to viděl na ten mód 2 ale plyn dát na pravo, místo křidélek a zatáčení nalevo.
Nemáš pravdu. I když u letadel funguje jen "jednostranně", tak u auta to funguje na obě strany, jen díky absenci pružinky není cítit střed. Na druhou stranu to má i výhodu - nastavíš polohu plynu a jede to jak na tempomat