1

Téma: elektronika a motor

ahoj chci se zeptat obědnal sem si auto od yokoma a nevím jakou použít elektroniku a motor
chtěl bych rounou střídák někde sem četl že průběh výkonu je vhodnější tak bych skočil rovnou do něj ale nevím jaký použít simpatické mi je toto combo  http://www.rc-modely.cz/product_info.php/cPath/51_53/products_id/782


nebo doporučíte něco jiného s jiným počtem závitů
auto musí splnovat podmínky pro drift závody v čelákovicích

2

Re: elektronika a motor

jj, stridak je na drift urcite lepsi, ale zas pokud zacionas s driftem, asi se budes hodne ohanet i kdyz 10,5T to zas trhac koberce nebude. Jinak elektronika je v rc drift cup celakovice: je to jedno s cim prijedes, jen kdyz to bude elektro a nebudes mit zadny podpurny elektronicky systemy, typu D-box kterej ti hejbe se servem atd. Aby auto splnovalo podminky tak asi 3 hlavni zakladni: 1/ musi to bejt 1/10 elektro on-road 2/auto musi mit karoserii kopirujuci skutecne auto s nahonem zadnich kol (pripadne awd) 3/musis jet na kolech CARZ-D Drift pneu ABS v2.0 , co jsou na rc-modely.cz

3

Re: elektronika a motor

Já jezdil čelákovice se střídavou 13,5kou a uplně v pohodě, celkovej převod jsem měl 6,9 a jezdilo to jako drak.
K tomu co si vybral bych měl výtku, tento regl neumí moc brzdit a velmi brzo řadí zpátečku. V driftu potřebuješ občas při jízdě bokem zabrzdit, abys objel překážku, a to co sis vybral tam vrzne zpátečku a vypadá to dost blbě. Dá se s tim naučit jezdit, ale zkrátka nedoporučuju.

4

Re: elektronika a motor

Než tohle, tak bych připlatil cca 500, a pořídil si novak havoc3S s 8,5T balistic motorem    LINK

Výkon je trošku někde jinde, a kvalita taky

5

Re: elektronika a motor

No já taky na začátek koupil sice jetýho, ale novaka a mam ho furt v drift káře a jezdí bez problému a to už sem ten regl i připojil obráceně  smile  to byla svářečka. No a stačilo jen znovu naprogramovat a jede furt. viva GTB  lol

6

Re: elektronika a motor

No ten novak je dosti simpatickej dám na vaše rady a půjdu tedy do něho teď už jen postavit vše dohromady a začít trénovat abych nebyl za blbce lol

7

Re: elektronika a motor

Ještě dotaz co za servo bych měl použit kolika kyloví by mělo být

8

Re: elektronika a motor

Tah moc neřešit, spíš rychlost, já celou sezonu odjezdil se základním hitecem co měl cca 5kg a bylo to uplně v pohodě. Čim rychlejší tim lepší.

9

Re: elektronika a motor

Jasně ale přeci jenom 5kg je asi málo ne na koberci to bude nejspíš stačit ten pěkně klouže ale na asfaltu či jiným povrchu to bude chtít víc ne říkal sem si 10-12 kg a teda dosti rychlejch no

10

Re: elektronika a motor

Hele 5kg mi stačilo i na rally, takže nepřehánět. 12Kg už je dostatečný i na trial, takže to zbytečně nehroť.

11

Re: elektronika a motor

No já totiž dělám všecho rači trochu předimenzovaný wink tak se chci ujistit

12

Re: elektronika a motor

Ještě sem se koukal na toho novaka a má tam spešl comba na drift v čem by měli být lepší než než to na které je odkaz to sem nějak nedokázal zjistit

13

Re: elektronika a motor

Hele to mi je taky záhadou, ale dycky jsem zastával názor, že ta přidaná hodnota nestojí za takový velký cenový rozdíl. Nicméně můžeš Skokanovi napsat a pak nás prosím seznam s výsledkem.

14

Re: elektronika a motor

Tak sem o něco chytřejší 
combo slydr na drift má rychlejší procesor a dá se říct že je určeno velice zdatným profi jezdcům jeho motor má oproti motoru balistic větší kotvu která má větší krouťák a lépe brzdí ale tato kotva se dá dokoupit i do motoru balistic
po telefonátu s panem skokanem je mi jasný že pro mě je jasný jít do toho havocu 3s a časem koupit větší kotvu do motoru a bude mi to na dlouho stačit

Shrnutí-slydr jemné ovládání auta ale oproti havocu zbytečně drahé většina z         
           z nás by zřejmě jediný rozdíl poznala pouze v peněžence big_smile