Re: AXIAL SCX TR
U axiala v kite sú aké kardany plastové, alebo tuningové
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
U axiala v kite sú aké kardany plastové, alebo tuningové
Tak toto by aj mňa zaujímalo.Ak teda viete niekto tak poraďte aký rozdiel medzi
SCX 10 KIT CF100 a SCX 10 RTR. To že jeden je bez elektroniky a má inú kasňu to viem .Skôr by ma zaujímalo čo je v základu lepšie.A ktorý sa oplatí viac .Prípadne SZ kde sa dá za naj cenu.Dík za odpoveď
Axial je už doma, som spokojný. Koľko závažia dávate na predok a na zadok auta.
V kazdym kole mam 75g. Je to presne 5 pasku zavazi z pneuservisu a krasne to vyjde na vsechny 4 kola...
Predstavujem Vám moje závažia do kolies. Odlial som ich z olova. Váha je 110g na jedno kolo.
víkendové jazdenie
No video moooc pekny. Jen tak dal, at se nam axici pekne rozrustaj! jenom bych to video hodil do jinyho vlakna, nekam do galerie...
Moc hezké, já mám Wraitha a už se těším na nějaké blátíčko.
Zvažuju za nějakou dobu koupi pěkného modelu od Axialu, líbí se mi klasické Jeepy, Hummer, atd. Moc se v tom nevyznám, zatím jsem našel dvě verze, jednu s Jeepem za 7,6k cca a pak model Honcho za 9,5k, který má údajně lepší elektro a daší výhody. Co koupit, ten novější typ a koupit k tomu karosérii nějakou, případně nastříkat a nebo jít cestou kitu a koupit věci do toho? Mám přibližnou cenovou představu, ale zatím se nechám rád poučit, díky
Nevim, jak si hledal, ale obe verze stoji +- stejne. Jak Honcho, tak Dingo. Prodava se to jako RTR nebo jako stavebnice. U stavebnice neni elektronika, ale jsou tam kovove linky, coz je dobre. Zase u RTR okamzite jezdis a muzes si casem dokoupit a vylepsit, co a jak chces. Ja sel cestou RTR a postupneho vylepsovani. V te nove verzi uz je dobrej regl, motor se meni za 55T a vysilacka je v pohode. Jedine, co jsem hned u vsech expedic udelal, je zavazi do kol, kvuli snizeni teziste. A pak uz jenom tuning, tuning a zase tuning...
Cau,
taky chci zacit s expedicema/crawlingem. Chci jít ale cestou kitu a hezky si s tim pohrát. Můžete mi nahodit nějakej odhad ceny Tenhle Axial kit + za kolik vyjde elektronika do takovýho autíčka? Případně doporučovali byste kity od jiný značky? Axial je dobrej, ale taky neni nejlevnější... Přijímač bych asi řešil Traxxas + vysílač co mam ke Slashi a později koupit něco lepšího pro oba modely.
Ahoj, mám kamaráda, co jezdí především Crawlery. Bavili jsme se o značce Venom Creeper, teďka se u nás prodává kit za 4500, prý je dobrý, na to domácí crawleření a můžeš si dokoupit dálk. ovládání diffů. Takže alternativa to je, kvalita dobrá, ale Axik to není. Jinak počítej základní značkovej crawlerovej regl za 1000Kč a nějaké 400 za motor, motory se jezdí 50 - 60T.
No jestli chces jezdit crawlery, tak urcite ne Axial SCX-10, na to jsou jiny podvozky. SCX-10 je na trial a scale (expedice). A troufam si rict, ze je v tomhle oboru nejlepsi. Jeden podvozek dela tamka (hrackoidni ) a jeste se jezdi MEX. Ten je podle me na vystavu do vytrinky. Tam, kde my s Axikama jedem, tak se Mexy nosi nebo objizdi... :-)
Jit cestou kitu neni problem, ja osobne si ty stavby modelu naprosto uzivam. Regl je otazkou 1000-1500, motor 300-1000 a vysilacka ti staci jakakoliv. Cim vic kanalu, tim lip. Svetelna rampa a navijak jsou uzasny veci.
Chci se zeptat, když koupím to nové Honcho (cca 9,5 s novým reglem), budu muset ještě něco měnit? (27 za 55 motor)?Případně, koupit větší kola? A poslední dotaz, kastle na to pasujou všechny? A nebo musí být nějaké redukce?
Tan Honcho nema novej regl. Je tam klasickej AE-2. Udelali par zmen na aute a prodavaj to jako novej kit za vyssi cenu. Motor vymenit za 55t urcite pomuze, ale neni to podminkou. Taky si sezen zavazi do kol. A kastle? To je samostatna kapitola. Da se rict, ze pasujou vsechny. Jenom si upravis rozvor, sirku a uchyceni kastle...
Já se bavím o tomhle : http://www.youtube.com/watch?v=GYjc9lXrjRQ - verzi RTR, pokud správně chápu a rozumím, těch změn je více, ne?
Tak jsem poctive zkouknul to video a vidim to takhle...
- jiny disky (ani lepsi, ani horsi, proste jiny)
- jina kastle (ani lepsi, ani horsi, proste jina)
- regl stejnej
- motor stejnej
- navic kryt prevodu (ja dokupoval extra za 170)
- kovove uchyceni kardanu (ja uz mam kovovy cely - Notyro)
- uz namontovany 4link (u st. verze byl v baleni, muselo se akorat namontovat)
Ale to je vse. Ono co jeste vylepsovat na DOKONALEM aute. Pokud sem na neco zapomnel, doplnte me nekdo...
No jestli chces jezdit crawlery, tak urcite ne Axial SCX-10, na to jsou jiny podvozky. SCX-10 je na trial a scale (expedice). A troufam si rict, ze je v tomhle oboru nejlepsi. Jeden podvozek dela tamka (hrackoidni ) a jeste se jezdi MEX. Ten je podle me na vystavu do vytrinky. Tam, kde my s Axikama jedem, tak se Mexy nosi nebo objizdi... :-)
Jit cestou kitu neni problem, ja osobne si ty stavby modelu naprosto uzivam. Regl je otazkou 1000-1500, motor 300-1000 a vysilacka ti staci jakakoliv. Cim vic kanalu, tim lip. Svetelna rampa a navijak jsou uzasny veci.
Právě že nevim co chci Expedice se mi líběj, ale nevim co to projede - dle videí se mi zdá že dost. Jedno auto co ho zastaví bordel v lese už mam
Mam doma dva Axialy a ver, ze je nic nezastavi!
tomecek: V čem se líší ty Tvé dvě? Nějaké spešl úpravy?
To je tezky takhle rict. Je to prevazne v kastli a pak ve vybave: http://rtomecek.rajce.idnes.cz/Popov_04-06-2011/. Moje je to oranzova Yota a zlutej Hummer. Jinak osvetleni, navijak a asi tak milion dalsich drobnosti. Tohle je kouzlo expedic, dve stejny auta nejsou stejny...
Ja koupil stavebnici Honcha ( starsi verze ), musel jsem dokoupit motor, regl, vysilacku jsem mel doma. Doporucuju vymenit paku serva rizeni za kovovou, utesnit elektroniku, jeste jsem trosku snizil drzak baterky. Zavazi nikde nemam ani v kolech, auto jezdi paradne, projedu snad vsechno. Po roce jezdeni a neudrzovani, ( myti probihalo vetsinou v nejakem potoku co byl na konci expedice, kdyz nebyl jel jsem domu se spinavym autem. 2x jsem ho sprchoval ). Jedine co bylo, tak byli zadreny loziska v rizeni a kolech ( ale i tak auto normalne jelo jen to trochu piskalo ) loziska jsem jenom rozebral, vycistil, namazal a jedou dal Jinak s autem neni nic a to ho nesetrim.
Naposledy upravil: Jerseyd (17. 01. 2012 17:58:46)
Tak ta Toyota je naprosto parádní, půjdu teda asi do Honcha a vidím to pak na podobnou předělávku.
No vidis, a ta Yota je zrovna z Dinga. Ale Dingo a Honcho jsou naprosto stejny. Lisi se akorat delkou a rozvorem, ale s tim jde naprosto bez problemu hejbat. Jak psal Jerseyd, tech uprav jde na tom udelat milion a jedna. Ale taky jezdit stock. Je to jenom na tve predstavivosti, sikovnosti a taky samozrejme je to o financich. Nektery scale veci jsou dost drahy...
Taky chci jít do honcha ,ale ta cena je brutál
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.