Může to bejt spoustou věcí. Třeba:
výkon ti jde jen na pravé přední kolo, a proto to přetahuje auto doleva
(na pravé straně máš větší pneu, vlevo ti dře poloosa(otevřenej dif.), nemáš ronoběžně nápravy atd.)
míchá se ti do řízení kanál plynu-zkus dát plnou zpátečku, jestli to zatáčí na druhou stranu)
moc utažený řizení, takže ho servo přetahuje a při plnym plynu po odlehčení přední nápravy se srovná (dej levej rejd, povol a málo plynu vpřed, zatáčí vlevo, plnej pravej, povol, lehkej plyn, zatáčí vpravo)
měkký baterie, po naložení plnýho kotle servu napětí z BEC nestačí, protože sežere všechnu šťávu motor
a ještě spousta jinejch věcí, musíš to líp popsat radio, baterky, regl...
Servo se může hřát protože je přetížený, nebo proto, že kmitá, tzn. má špatnej potenciometr a tim určení střední polohy, nebo jenom volný převody.
Tvoje auto přesně neznám, tohle jsou spíš obecný plky, ale až se vyjádříš, budeme pokračovat