1

Téma: Podložka pod hlavu HPI nitro star 18SS

Ahoj, jakou podložku pod hlavu můžu sehnat pro tenhle motor? Patří tam jen origo těsnění, nebo se může přidat i jiná podložka? Motor jde dost ztuha a rychle se uleje.

motor: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=e … artNo=1617
těsnění: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=e … artNo=1795
manuál: http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/10446.pdf (strana 41)

Nebo se můžu zkusit pustit do experimentu s alobalem a zvednout to provizorně?

Díky Martin

2

Re: Podložka pod hlavu HPI nitro star 18SS

pokud dobře vidím, tak je tam jak podložka, tak i těsnění, pokud je motor nový a jde ztuha, pak je vše v pořádku, pokud se uchlastvává, máš ho špatně seřízený, tak jej ochuď... Podložky se u některých motorů přidávají při záběhu...

3

Jsem začátečník. Podložkou bych si chtěl usnadnit startování, motor jsem koupil zánovní (cca 2l paliva), má dost vysoké komprese a s chudší směsí se hřeje. Tak jsem mu chtěl slevit, dostal jsem radu od modeláře letadel, že 0.2mm vypodložit usnadní startování - trochu více místa pro stlačení paliva a teplotu nebudu muset tolik dusit bohatostí paliva, protože to pak už kucká a netáhne.

Ulití si představuju tak, že v motoru je tolik paliva, že píst už nestlačí ve válci ten objem a nejde to protočit. Mám tahový startér, nerad bych si to utrhnul.

Z manuálu nejsem moudrej, jestli můžu koupit to tesnění ještě jednou a vejdou se mi podložky 2 na sebe, nebo jestli hledat nějakou náhradu 0.1mm podložku, ale zase nevím rozměr. Rozebírat motor se mi zatím nechtělo.

4

Podložkou si proti uchlastání nepomůžeš. Moc bych neexperimentovl a pokusil se ho pořádně naladit.

5

Podložkou si proti uchlastání nepomůžeš. Moc bych neexperimentovl a pokusil se ho pořádně naladit.

tak nějak...

6

Celý můj dotaz je o nastartování motoru! :-)