26

Re: TRAXXAS Slash

Tak panackove, dneska jsem si trosku zajezdil, teda oprava - plan byl zajezdit si a nechat pritelkyni natacet... dopadlo to obracene, pritelkyne mi auto sebrala a natacel jsem hlavne ja :-D

Videa k shlednuti tady:

http://www.youtube.com/scarab82

27

Re: TRAXXAS Slash

Moc hezky videiko,skoda ze tam neni nic videt. lol

28

Re: TRAXXAS Slash

Moc hezky videiko,skoda ze tam neni nic videt. lol

To sis to splet, videa si musis pekne najit v seznamu :-) To ve tme je desne stary Mini Inferno :-)))))))

29

Re: TRAXXAS Slash

Tak to jo,ja myslel ze uz mas tu novou 1/16 smile

30

Re: TRAXXAS Slash

Tak a pokracujeme v krasojizde :-) Protoze jsem stary prase a jezdim uplne ve veskerym terenu, zacal me stvat bordel, co jsem pak nasel v aute po jezdeni. Spadany listi, kameny, vetvicky apod. Toz jsem si vyrobil bordelkryt, zde je vysledek VELMI rychleho snazeni. Jeste pro ukazku fotky jak to vypadalo po jezdeni na mokre trave.

Vnitrek kastle po mokrem jezdeni:

http://scarabeus.wz.cz/files/slash/SNC00357_s.jpg

Vnitrek auta po mokrem jezdeni:
http://scarabeus.wz.cz/files/slash/SNC00356_s.jpg

Bordelkryt:

http://scarabeus.wz.cz/files/slash/SNC00358_s.jpg

Bordelkryt je vyroben z podlozky pod jidlo, lze koupit v Obi, Hornbachu apod. Puvodne byly jen casti vepredu a vzadu, samozrejme neplnily dostatecne ucel, dodelal jsem boky. Po vcerejsim jezdeni jsem nasel uvnitr pouze prach. Coz je ok.

Dalsi poznatky z jezdeni: Velineon stridak je paradni motor a bohate staci, 3500 kV. Originalni 18z pastorek uz ma zuby krapet do spicky, takze jsem tam dal 23z a objednavam 18z ze zahranici, poradnou ocel. Uvidime jak se osvedci Robinson Racing pastorky, popripade Team Associated.

Originalni olej v tlumicich je 30 WT, coz je dosti malo. Nejlepsi kombinace, hojne doporucovana, a to podstatne tvrdsi jest:

50WT dopredu = 650 CPS
60WT dozadu = 800 CPS

Olej budu menit zitra, uvidime jak se zmeni jizdni vlastnosti.

Na tzv. Nerf bars, tj ty bocni vystuze ke kastli, si dejte samolepici suche zipy. Kastle tak nedrnci, nevydrou se na ni mista.

Auto je drzak, opravdu drzak. Zvladne plno kontrmelcu. Po dukladnem prohlednuti je sem-tam skrabanec na kastli nebo ohoblovany plast, ale zadne vaznejsi zraneni :-)

Auto dokaze ovladat i nezkusenejsi ridic, pritelkyne mi ho posledni dobou bere z ruky porad :-) Podotykam, ze nemela s auty zadne zkusenosti. :-)

Pro dnesek over and out.

31

Re: TRAXXAS Slash

Bordelkryt:
Bordelkryt je vyroben z podlozky pod jidlo, lze koupit v Obi, Hornbachu apod. Puvodne byly jen casti vepredu a vzadu, samozrejme neplnily dostatecne ucel, dodelal jsem boky. Po vcerejsim jezdeni jsem nasel uvnitr pouze prach. Coz je ok.

Jen pro úplnost, je to lepené (čím ?) nebo šroubované? Zřejmě hodně šetrné by mohlo také být přilepení tavnou pistolí, to by asi držet mohlo

Venom Creeper, EzRun 32 Brushless, Traxxas e-Revo VXL brushless

32

Re: TRAXXAS Slash

Je to mnohem jednodussi :-) Obycejna oboustranna lepici paska. Ma silu, takze to drzi jak das. :-)

33

Re: TRAXXAS Slash

Hoj mel bych par dotazu:
1. Muze se dat do origo regulatoru 2S lipolka? (nikde v popisu regulatoru jsem to nenasel sad )

2.Jel uz nekdo s timto autem nejake zavody? teda pokud vubec slash do nejake kategorie spada.


Celkovy dojem se zadokolky?
Tam kde scarebus nakupuje nahradni dili tak tam maji tedka slashe za docela dobry penize a pry je to bez cla (nebo tech poplatku, je to tak?)
Dik

34

Re: TRAXXAS Slash

Jezdim s origo regulatorem a 2 S lipolku tam davam, ale musis koupit pipak

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

35

Re: TRAXXAS Slash

1) Delgar93 uz odpovedel
2) Zavody jsou trosku problem, samostatna SC kategorie se tu nevede, ale pokud vim, neni problem jit na jakykoliv zavody 4 ci 2kolek 1:10.

36

Re: TRAXXAS Slash

Ahoj premyslim o upgradu na hlinikove tlumice muzete mi nejake doporucit ? Nejlepe aby je meli v nabidce na hobby vezi.

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

37

Re: TRAXXAS Slash

Ahoj, zajímalo by mě jak je to s výkonem na NiMh 7 článek vs LiPol 2S, jestli je to na stejno nebo to s tím NiMh jede lépe.
Ptám se kvůli tomu zda vzít LiPol nebo schánět 7čl MiMh.

38

Re: TRAXXAS Slash

Vem lipo ty budou mit dokonce vyssi vykon nez 7 clanek Nimh, ale nezapomen ze k lipolkam potrebujes jeste pipak ( cca 3 dolary ) pokud budes jezdit s reglem co je v zakladu.

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

39

Re: TRAXXAS Slash

Jo určitě vem lipolky... Je to fakt obrovský rozdíl oproti nimh, nebo nicd... A navíc jsou lehčí, déle vydrží, atd... Je toho hodně prostě smile

40

Re: TRAXXAS Slash

Tak jsem čerstvým a šťastným majitelem Slashe  8) . Chci se zeptat, co kdo, oproti stock měnil nebo vylepšoval, co je dobré.
A taky jestli byste mi poradili jak se zachází s regulátorem, nastavení atd. prosím, nemám k tomu manuál.

41

Re: TRAXXAS Slash

Cau cau, snad zatim jezdi dobre smile. Regulator jsem ti kalibroval s vysilackou a jinak na nem muzes menit akorat mody z normalniho (vpred/vzat), trenikovy na 50% vykonu, coz je ti k nicemu asi, a pak tusim zavodni, ktery je bez zpatecky, coz je taky k nicemu. V podstate tam nepotrebujes menit vubec nic.

Traxxas pouziva EZ Set system, tj. uplne stejne nastaveni na jeho regulatorech, takze http://revo.byps.cz/co-noveho-na-traxxasu/regulator-evx2.html tento navod jak tam jsou ty odkazy je shodny i pro XL5tku.

42

Re: TRAXXAS Slash

U toho regulátoru mi šlo hlavně o ten treningový profil, protože občas půjčuju auto synovci, tak nechci aby mi to rozbil.

43

Re: TRAXXAS Slash

http://www.traxxas.com/ftp/howto_mov/program_esc.htm

44

Re: TRAXXAS Slash

T Chci se zeptat, co kdo, oproti stock měnil nebo vylepšoval, co je dobré.


Ahoj mrkni se na Scarabovi stránky jsou tam dobré typy na výrobu "záclonek" nad zadní kola a návod na výrobu řetězů. Ještě jsem oproti stock vylepšoval, že jsem dal suchý zip na nerf bars po stranách, aby nevibrovala kastle. Ted jsem objednal střídavý motor + 2,4 Ghz vysílajdu.

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

45

Re: TRAXXAS Slash

Delgar93: Jj už jsem se díval na jeho stránky, má to pěkně a jednoduše napsaný. Ale každá rada dobrá, proto se tu ptám :-). Na zkušenosti z provozu. Můžu se zeptat na kolik tak vychází konvezre na střídák u Slashe včetně vysílačky? Pokud zustanu u Slashe možná časem přejdu, ale zatím jsem velmi spokojený.

46

Re: TRAXXAS Slash

Konverze na stříďák a 2,4gh vychází na tolik, kolik jseš do toho schopný vrazit ty... Protože ti stačí jen regl, motor, vysílačka... Se zbytkem si nemusíš dělat starosti... Je jasný ,že když stříďák, tak lipolky - další možná investice, pokud je už nemáš.  wink Jinak tak v průměru by ses mohl vejít tak do 5000 - 6000Kč smile Pokud nebudeš kupovat nějaký lamárny...

Můj názor... Nebijte mně smile

47

Re: TRAXXAS Slash

Tak já jsem objednával
Futaba 3 PM - 180 dolaru
Novak havoc 10,5 + regl - 194 dolaru

Takze celkem cca 6500 + postovny
Edit : Tak ted uz je cena spravne

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

48

Re: TRAXXAS Slash

Máš nějakej vadnej dolar xD Ať počítám jak počítám, tak mi to vychází a trochu víc než 6000Kč smile

49

Re: TRAXXAS Slash

Tak to než konverze na střídák za 6000, je možná lepší koupit originál od Traxxasu celý nový auto Brushless, nebo ne?

50

Re: TRAXXAS Slash

No jo jenze 2 WD slash se brushless neprodává, prodává se jne 4 WD a nedostanes k tomu tak kvalitni vysilacku a regl.

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B