Tak a pokracujeme v krasojizde :-) Protoze jsem stary prase a jezdim uplne ve veskerym terenu, zacal me stvat bordel, co jsem pak nasel v aute po jezdeni. Spadany listi, kameny, vetvicky apod. Toz jsem si vyrobil bordelkryt, zde je vysledek VELMI rychleho snazeni. Jeste pro ukazku fotky jak to vypadalo po jezdeni na mokre trave.
Vnitrek kastle po mokrem jezdeni:
Vnitrek auta po mokrem jezdeni:
Bordelkryt:
Bordelkryt je vyroben z podlozky pod jidlo, lze koupit v Obi, Hornbachu apod. Puvodne byly jen casti vepredu a vzadu, samozrejme neplnily dostatecne ucel, dodelal jsem boky. Po vcerejsim jezdeni jsem nasel uvnitr pouze prach. Coz je ok.
Dalsi poznatky z jezdeni: Velineon stridak je paradni motor a bohate staci, 3500 kV. Originalni 18z pastorek uz ma zuby krapet do spicky, takze jsem tam dal 23z a objednavam 18z ze zahranici, poradnou ocel. Uvidime jak se osvedci Robinson Racing pastorky, popripade Team Associated.
Originalni olej v tlumicich je 30 WT, coz je dosti malo. Nejlepsi kombinace, hojne doporucovana, a to podstatne tvrdsi jest:
50WT dopredu = 650 CPS
60WT dozadu = 800 CPS
Olej budu menit zitra, uvidime jak se zmeni jizdni vlastnosti.
Na tzv. Nerf bars, tj ty bocni vystuze ke kastli, si dejte samolepici suche zipy. Kastle tak nedrnci, nevydrou se na ni mista.
Auto je drzak, opravdu drzak. Zvladne plno kontrmelcu. Po dukladnem prohlednuti je sem-tam skrabanec na kastli nebo ohoblovany plast, ale zadne vaznejsi zraneni :-)
Auto dokaze ovladat i nezkusenejsi ridic, pritelkyne mi ho posledni dobou bere z ruky porad :-) Podotykam, ze nemela s auty zadne zkusenosti. :-)
Pro dnesek over and out.