Podvozek je v pohodě, sám ho taky jezdím ... ty diferenciály jsou klasický planetový (takže otevřený).
První co, tak si kup ABS pneu, pokud je jestě nemáš. S originál pneu se mi driftovat nepovedlo
Dá se s tím jezdit, tak jak to přijde, dost dlouho jsem jezdil otevřený diferenciály. Teď mám vepředu volnoběžku s vzadu "středně utažený" kuličkový diferenciál.
Možná nastavit odklony na 0. A sbíhavost mám 1 stupeň vepředu i vzadu.
Ještě to furt není ono, tak ladim a hledám. Přemýšlím, že zkusím místo volnoběžky dát taky kuličkový diff.
A co se řemínku týče je to blbost Není to gumička, ale ozubený řemen vyztužený tkaninou, takže žádný zpoždění se nekonají
A co se týče životnosti, taky to není tak hrozný, ale záleží kde budeš jezdit. Za celou sezonu jsem zničil jen jeden zadní a to když jsem na dráze sebral šroubek a dostal se mezi řemenici a zadní kryt řemenice, takže to přestalo jet ... rozebral jsem podvozek, vyndal šroubek a s tím napůl roztrhanym řemínkem jsem v klidu dojel zbytek jízd a ani pak jsem ho nevyhodil a používám na testování rally podvozku :twisted:
Pokud budeš jezdit někde kde je víc bordelu, tak tu někdo psal, že je dobrý ten zadní kryt uříznout, aby se tam nehromadil bordel a nerasil řemínek :idea:
to je tu http://www.rcauta.net/forum/modules.php?name=Forums&file=posting&mode=reply&t=11189
a fotky http://lukepitwork.rajce.idnes.cz/rc_-_sprint2/ od lukepitwork
Co se ND týče, tak je dobrý snad mít jen řemínky do rezervy kdyby něco ... jinak jsem zatím nezničil nic