1

Téma: HPI Sprint 2 Drift- jak začít??

Zdravím vás drift komunito, brzy mně přijde komplet RTR set od HPI- Sprint 2 Drift. Moje otázka zní- co mám s podvozkem udělat po vybalení z krabice, aby sem mohl jezdit?? Sbíhavost a odklony sou už nastaveny tuším, spíš co diferenciály- zaplnit tavnou pistolí, nebo ne??

2

Re: HPI Sprint 2 Drift- jak začít??

vidim ze jsi pilne studoval drift....ale sprint 2 stage D moc neznam ale pokud jsou oba dify pruchozi tak je oba zalep pokud se budes venovat jen driftum..

3

jj, jenom driftům, musel sem prodat PSP abych si ho mohl koupit, jelikož zatím ještě studuju, jinak http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=762&lang=en

4

tak tenle model ma jiz oba difi zavrene...to poznas tak kdyz zacnes rukou tocit jednim kolem druhe se bude otacet stejne..a otevreny diff zase se zacne otacet do protismeru..tenhle model ma oba uzavrene takze nic delat nemusis ....jen ten reminek asi neni nejlepsi volba...jak na dobu odezvy tak hlavne kvuly bordelu  se brzo opotrebuje....radsi si hned objednej aspon 2 nahradni

5

chtěl sem se dozvědět o podvozku něco víc, co na něj říkaj ti co ho maj, ale nemůžu nikde nic najít. Ty myslíš, že doba odezvy bude o moc větší než u kardanu? Už sem toho o driftu trochu přečet a docela dost lidí jezdí s řemínkáčema. Původně sem chtěl koupit E10 drift, pak zase yokomo, na konec z toho vzešlo todle, na závody to stejně nevidím, ale mrzí mě, že v okolí nikdo nejezdí...

6

asi tu prodlevu nepoznas jsou to mili sekundy....nejlepsi asi je yokomo...ale hodne jde i o ruce jsou borci co jezdi treba tt01D a vyhravaji...chces-li vedet vice o driftu jdi na http://forum.tamiyaclub.net/viewforum.php?f=106
tam se hodne veci us napsalo

7

díky za tip!

8

Podvozek je v pohodě, sám ho taky jezdím ... ty diferenciály jsou klasický planetový (takže otevřený).
První co, tak si kup ABS pneu, pokud je jestě nemáš. S originál pneu se mi driftovat nepovedlo lol