Ano souhlasím s tím, že technika jízdy zpravidla vždy pokulhává za technikou (alespoň u nás :-D). Ale já měl na mysli i jiný věci se závody bezprostředně související. Většina lidí jede na závody MČR už v pátek a pilně trénuje na sobotní závod - no a s tím samozřejmě souvisí ubytování a dále stravování. Když přijedu na závody až v sobotu, tak nejenže se prakticky nevyspím (na některý závody bych musel vyjíždět už kolem 03:00 hodiny ráno) a měl za sebou 300 km za volantem, ale oproti jiným máme nevýhodu v trénování. Je to sice náš problém, můžem přeci na závody jet v pátek, ale když si spočítám náklady na tento víkend tak je to cca 3500,-Kč a to jsme se ještě ani nesvezli a nesmíme nic rozbít... Opět to je náš problém, ale když tak na závodech poslouchám, tak rozhodně nejsme sami co takhle počítají, protože zkrátka takhle počítat musí. No a dle mého tedy není divu že účast na těchto závodech je taková jaká je a že daleko víc obsazovanější jsou místní seriály, kde "postranní náklady" nejsou rozhodně tak veliké. Jednou za rok se to bezproblémů zvládnout dá (viz. 12-ti hodinovka v Blasku), ale jezdit pravidelně nějaký běžný seriál a k tomu ještě MČR je docela slušný zářez do kasírtašky. Takže jezdíme na závody s chutí a jezdili bychom klidně každý víkend, ale bohužel i ostatní členové rodiny mají nárok na část volných financí. No a tak nezbývá než zvážit kde si zajezdím víc a pravidelně, než jezdit byť i na prestižní závod, ale s vědomím, že buďto rukama (většinou) nebo technickými problémy se mi může stát že se nekvalifikuji (máme to za sebou z Prahy) a pojedu zpět třeba 300 km a s tím že jsem utratil spoustu peněz za 15 min jízdy. Toto je trochu více rozepsaný můj názor na závody MČR z pohledu začátečníka, který si chce za vynaložené finance užít alespoň trochu sradny :-D....