26

Re: střídák

Ahojky, přispěju taky svojí troškou do mlýna...

1) Chtěl jsem quark 33a a wraith 7 k. Původně jsem to objednal u Troye na b-p-p-com, a už půl roku z něj doluju peníze, naposledy mi psal včera a chce celé číslo mé karty, už to trochu přehání, poslal jsem mu IBAN, kromě toho, že je nespolehlivý, začínám mít pocit, že je to i zloděj a podvodník.

2) Koupil jsem (jinde) pro své MiniInferno quark 33A spolu a motor hyperion 6000. Mám tam šestičlánek 1400 NiMH, podle nabíječky jsou články ještě dobré, ale i při plném nabití to při rozjezdu cuká a brzdí to dost líně. Když už to jede, letí to jako drak, ale akcelerace nic moc. Uvažuju správně, že jsou baterky v háji?

3) Dá se na quarku nějak nastavit - zkrátit - prodleva mezi jízdou vpřed a zpátečkou? Nějak jsem nepochopil, proč se tomu dozadu moc nechce, nakonec to jede, ale musím několikrát dát plnou výchylku páčky plynu zpět a do neutrálu a pak se to teprve rozjede. Nebo to může mít taky nějakou spojitost s těmi baterkami?

Dík za rady

27

Re: střídák

Looky: IBAN mu velmi pomuze... Zkus mu treba dat svuj PayPal ucet anzto bych ti mohl pastelkama nakreslit co stoji mezinarodni prevod :-)))

28

Re: střídák

Looky: IBAN mu velmi pomuze... Zkus mu treba dat svuj PayPal ucet anzto bych ti mohl pastelkama nakreslit co stoji mezinarodni prevod :-)))

Nevyznám se v tom, když mu dám celé číslo karty včetně data expirace, tak to není nebezpečné? A v tom případě to převádí nemezinárodně? Účet PayPal nemám, nikdy jsem ho nepotřeboval.

29

Re: střídák

Nevyznám se v tom, když mu dám celé číslo karty včetně data expirace, tak to není nebezpečné? A v tom případě to převádí nemezinárodně? Účet PayPal nemám, nikdy jsem ho nepotřeboval.

Cislo karty pochopitelne "nebezpecne" je - byt predpokladam, ze chtel vratit penize na tu kartu (coz jde). Prevod bankovni stoji bezne 500-1000Kc! Tak v tom to vezi, on ti nema jak vratit penize aniz by na tom zaplatil 2x tolik coz mu poslal :-( Tim ho nijak neomlouvam - to je realita.

Mozna je chyba nemit PayPal... je to docela bezpecny prostrednik chranici tvou kartu pred obchodnikem...

30

Re: střídák

Dík, nechci tady obtěžovat s platbami do/ze zahraničí, napíšu ti SZ (i když by to možná zajímalo více lidí.)

Ohledně quarku nevěděl byste někdo něco? :-)

31

Re: střídák

Ahojky, přispěju taky svojí troškou do mlýna...

1) Chtěl jsem quark 33a a wraith 7 k. Původně jsem to objednal u Troye na b-p-p-com, a už půl roku z něj doluju peníze, naposledy mi psal včera a chce celé číslo mé karty, už to trochu přehání, poslal jsem mu IBAN, kromě toho, že je nespolehlivý, začínám mít pocit, že je to i zloděj a podvodník.

2) Koupil jsem (jinde) pro své MiniInferno quark 33A spolu a motor hyperion 6000. Mám tam šestičlánek 1400 NiMH, podle nabíječky jsou články ještě dobré, ale i při plném nabití to při rozjezdu cuká a brzdí to dost líně. Když už to jede, letí to jako drak, ale akcelerace nic moc. Uvažuju správně, že jsou baterky v háji?

3) Dá se na quarku nějak nastavit - zkrátit - prodleva mezi jízdou vpřed a zpátečkou? Nějak jsem nepochopil, proč se tomu dozadu moc nechce, nakonec to jede, ale musím několikrát dát plnou výchylku páčky plynu zpět a do neutrálu a pak se to teprve rozjede. Nebo to může mít taky nějakou spojitost s těmi baterkami?

Dík za rady

1) podvodnik to snad neni, jen je neskutecne neschopnej
2) prejdi na LiPo, sesti/osmiclanek 1400 NiMH je zastaralost, strasne tezky, mala kapacita
3) nastavit se to rozhodne da, z hlavy uz netusim, MI jsem prodal

32

Re: střídák

Projdi si manuál, je tam popsáno vše, včetně dalších nastavení.  tou brzdou děláš spíše chybu v tom, že máš zabrzdit, vrátit páčku do neutrálu, počkat nějaký čas (podle nastavené prodlevy) a pak teprve dát zpátečku. Zařazení zpátečky lze nastavit na několik možných způsobů, ale z vlastní zkušenosti doporučuji režim s prodlevou po brždění, aby ti to necouvalo, když nechceš, protože styl plynbrzdazpátečka je dobrá jen na generálku převdů.
Pokud jde o ty baterky, zkus od někoho 100% v dobré kondici a pak uvidíš. Může být problém taky třeba v převodech, spojce, nastavení reglu apod, ale já bych typoval spíše ty baterky.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

33

Re: střídák

LOOKY: Pokud třeba nějak bojuješ s angličtinou v návodu, tak Ti poskytnu můj překlad co jsem na to kdysi dělal - ale přiznám se, že nevím jestli výrobce nějak neupravoval soft, nicméně koukni na to...
http://www.mipacar.cz/navody/navod_quark.pdf

34

Re: střídák

Pánové díky za rady! O Li-pol už uvažuju delší dobu, dali jste mi argumenty proč už neváhat.
Salvatore - Přesně tohle jsem potřeboval! To je právě můj problém, angličtina... Nějak to přelouskám, ale dá mi to práci a sem tam nějaké slovíčko, občas asi i podstatné, vynechám :-) Dám vědět, jestli se tvůj překlad nějak liší od nové verze.

Ještě jsem se chtěl zeptat - je ten motorek Hyperion 6000 pro MI dostatečný? Přijde mi hrozně mrňavý. Ale je pravda, že při jízdě (když už to jede) se skoro nehřeje, to spíš mi quark přijde dost horký. Chladič na regulátoru mám, ale bez ventilátorku. Snad to neutavím...

35

Re: střídák

Dík, nechci tady obtěžovat s platbami do/ze zahraničí, napíšu ti SZ (i když by to možná zajímalo více lidí.)

Ohledně quarku nevěděl byste někdo něco? :-)

Kámo PayPal si rozhodně udělej. Je to perfektní a spolehlivý prostředník. Hlavně při platbách už nikde více neukazuješ číslo své karty.

36

Re: střídák

Pánové díky za rady! O Li-pol už uvažuju delší dobu, dali jste mi argumenty proč už neváhat.
Salvatore - Přesně tohle jsem potřeboval! To je právě můj problém, angličtina... Nějak to přelouskám, ale dá mi to práci a sem tam nějaké slovíčko, občas asi i podstatné, vynechám :-) Dám vědět, jestli se tvůj překlad nějak liší od nové verze.

Ještě jsem se chtěl zeptat - je ten motorek Hyperion 6000 pro MI dostatečný? Přijde mi hrozně mrňavý. Ale je pravda, že při jízdě (když už to jede) se skoro nehřeje, to spíš mi quark přijde dost horký. Chladič na regulátoru mám, ale bez ventilátorku. Snad to neutavím...

Také mám Hyperiona 6k asi půl roku a nemůžu si tedy stěžovat. Motor je skoro pořád studený. I když mám na tom dva pasivy, ale jinak v pohodě. Na dvoučlánek Lipo to jezdí šíleně. Jezdím na 10ti zubí pastorek. 2S 1600mAh co mám má asi jen 95 gramů.

37

Re: střídák

Tak jsem si koupil Li-polky a ona se tam nevejde ':?' Ale nějak jsem to vyřešil, bude stát!

Salvatore: Takže nový návod na nový quark30a se lehce liší, nejpodstatněji se asi liší tabulka, o kterou mi právě jde. Přiznám se, že jí moc nerozumím a zdá se mi, že je to přesně opačně, než to bylo v tvém návodu. Zdá se mi to dobře - viz 3,3-7? (Jde mi o odezvu zpátečky, rád bych, abych nemusel čekat dlouho, než auto začne couvat).

Dík.

Jo, ale já zase zapomněl, jak se vkládá obrázek, ach jo. www.ukazto.com ani  www.rcpics.net nefungují. Tak později...

38

Re: střídák

Ahoj vsem, mam dotaz k problemu.
koupil jsem  Quarka33a a mambu 8k do mlst2, k tomu DDslip. clutch a prevod 17/60. Byl jsem ale velmi zklamany. auto je strasne line. jede tak 1/2rychlosti nez s orig frenzy motorama. Rozjezdy jsou taky strasne sice pouzivam stale nimh 1600mah ale porad jsem doufal ze aspon male zlepseni by mohlo byt. nez pujdu do dalsiho upgrade na lipo, popr a123 life.
Muzete mi poradit co jsem zvolil spatne? pravdepodobne asi tu mambu. asi slaba na velikost mlst sad.
muzete mi poradit jaka je nejlepsi kombinace motoru a reglu do mlst? quark by pry mel byt dostatecny. Jaky tedy motor? Wraitha nema smysl chtel bych neco na co nemusim cekat dele jak 14 dni (china, nebo usa). pak me jeste zajima: je lepsi volit motor s mene otackama nez s vice? jak se bude chovat auto s motorem 4300kv a jak s 8000kv? predpokladam ze 4300bude mit vetsi kroutak, ale nepojede dost rychle. nemusi mi to litat jak strela, ale tak 2x vetsi vykon nez ve stocku by potesil. dik za info

39

Re: střídák

Mamba je na MLST opravdu malá a vysokými otáčkami na volt jsi to pohřbil ještě více. Do své káry si sháněj motor, který byde mít průměr těla minimálne 24mm (více jak 26mm bys tam asi už nenamontoval) a otáčky raději nižší tak kolem pěti, maximálně šesti tisíc otáček na volt. Vyšší otáčky se musí dost kompenzovat lehkým převodem, takže já mám spur 60 zubů a pastorek 17 zubů a i tak je to někdy v terénu až moc (mám Wraith 7k).
S tou Mambou to fakt neutáhneš, protože MLST je o hodně větší a taky těžší, než ostatní blechoidní osmnáctiny. Tyhle vhodné motory se neshání zrovna nejlíp, protože jsou to buď ty malé mrchy (Tekin, C4, Mamba apod.), nebo jsou dělané čistě do letadel, takže provrtané skrz naskr, což do prachu a hlíny není vhodné. I tak se ale nějaké možnosti najít dají, záleží spíše na financích a možnostech. Hlavně bacha na Hyperiony, ty sice mají průměr těla 22mm, ale to jen díky výstupkům na těle motoru, sloužícím jako žebra chladiče, takže jde ve skutečnosti opět jen o malý průměr (20mm), i když je určitě kvalitně zpracovaný. Taky si při výběru hlídej optimální průměr hřídele a hlavně délku celého motoru, ať nekoupíš nějaký "long can", který bys nakonec do podvozku nenarval.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

40

Re: střídák

2 jmk: Pokud se snazis jezdit s Mambou na tuzkovkach, tak se nemuzes divit, ze se to plouzi. Potrebujes bud 2/3AA a nebo LiPo.

Mamba - pro MLST2 je to moc slaby, viz DammLore. Mival jsem MI a Mambu uvnitr, po 3 dnech odesla. Rid se pokyny DammLore a kup jiny motor s vetsim prumerem.