Re: Enroute Berg 2.2
jo na crawler tu může bejt dobrý,ale vaděj mi tam ty motory.škoda že to neni přes kardany nebo hřídel.
A proc ti tam vadi?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
jo na crawler tu může bejt dobrý,ale vaděj mi tam ty motory.škoda že to neni přes kardany nebo hřídel.
A proc ti tam vadi?
Super vypadá dost dobře, ještě jestli se bude i v terénu chovat stejně dobře jak vypadá, mam dotaz jaký tam dáš regulátor a budeš ovládat každou nápravu zvlášť. Protože řeším stejný problém.
Regl bude tento http://www.eshop-rychle.cz/fotky589/fotos/_vyr_740fcb_1.jpg
napravy zatim ovladat zvlast nebudu. Prej je to u crawleru stople a navic se mi to nelibi. Ale cas ukaze
jo na crawler tu může bejt dobrý,ale vaděj mi tam ty motory.škoda že to neni přes kardany nebo hřídel.
A proc ti tam vadi?
páč je to takový neautový.je to takový psicho.jako nikomu ten nároz timto nevnucuju.
jo na crawler tu může bejt dobrý,ale vaděj mi tam ty motory.škoda že to neni přes kardany nebo hřídel.
A proc ti tam vadi?
páč je to takový neautový.je to takový psicho.jako nikomu ten nároz timto nevnucuju.
Nechci provokovat ale je to crawler takže co kus to originál prostě musí vyšplhat všude proto vše co zavazí nebo by mohlo zachytit musí pryč a jak to bude dobře vypadat je fajn ale nepodstatné stejně se odře.
jasně to chápu krása ti nepřidá na výtezství už to nebudem dál řešit.
jo na crawler tu může bejt dobrý,ale vaděj mi tam ty motory.škoda že to neni přes kardany nebo hřídel.
zbláznil ses? tohle je pro crawlení nejlepší koncepce. Žádné naklánění, těžiště proklatě nízko, krouťáku víc než dost a když se ti chce, můžeš ovládat pohon každé nápravy zvlášť.
Toz sem dorazila nejaka bergova epidemie. Ted abych vytunenyho Axiala poslal do popelnice.
Nastesti je tu jeste jedna sance
klobouk dolu
klucí jak mám napájet kabely ze dvou reglu(rooster) na jednu baterku
(používám tamiya konektory)
to muže bejt dobrý ovládat každej motor zvlášť,ale na youtubku jsem to viděl i s kardanem.
to muže bejt dobrý ovládat každej motor zvlášť,ale na youtubku jsem to viděl i s kardanem.
U kardanu toto nelze, jedině že by každý kardan byl hnaný jedním motorem s vlastním reglem.
Rock Killer: Ty konektory urychleně vyhoď, dokud se ti s autem nic nestalo. Ty mrchy nic nevydrží a jestli se ti začno tavit a dráty půjdou do skratu, vyjde tě to pak mnohem dráž, než pár konektorů G4 a více. Pokud jde o to připojení, tak si buďto ty dráty spoj do sebe a naletuj na ně konektor, nebo si ze 3 párů udělej rozdvojku. Osobně bych ale šel první cestou, abych nezvyšoval přechodový odpor. Hlavně nezapomeň, že nesmíš prohodit póly na kabelech od reglu k baterce. Přehazování drátů kvůli smyslu otáčení je možné jedině na motoru.
to muže bejt dobrý ovládat každej motor zvlášť,ale na youtubku jsem to viděl i s kardanem.
ale jo je to možný aby se ti odpojoval náhon zadní nápravy,ikdyž máš převodovku na rámu a z ní kardany na nápravy, dělý se bud vyháknutí na převodovce, nebo nák na kardanu,ale existuje to
To se ale pak nebavíme o ovládání pohonu obou náprav, jako o srovnatelné variantě náhonu Berga. Jenom vypnout pohon zadní nápravy není totéž, jako si nezávisle přidávat či ubírat plyn na jedné či druhé nápravě, popř. nechat je běžet protichůdně. Tohle prostě DIG nedokáže ani omylem...
díky DammLore myslel jsem si to (Tamiya konektory už teda používat nebudu, já si říkal že jsem je u nikoho nevyděl )
Zkoušel jste někdo napasovat ohnutý spodní linky nemůžu je tam dostat(dotýkají se tlumičů)
Nevíte někdo jestli se tam dá namontovat od Novaku Goat Crawler mám dva komplety ale nevím jestli se tam vejdou motory a na to male plato oba regulátory. Dik
napravy zatim ovladat zvlast nebudu. Prej je to u crawleru stople a navic se mi to nelibi. Ale cas ukaze
Jak to myslíš, že je ovládání zadní nápravy u crawlerů stoplé???
Vim o tom male ale snad se to na zavodech nesmi. Rikal mi to zila.
Panove uz se to tu s tou zadni napravou nekde resilo, pro info:
superclass - povolene zadni zataceni
2.2 - zakazane zadni zataceni (resi se DIGem)
2.2 amateri na poslednim Axial champ. - zakazany i dig
vice info viz pravidla, uz sem tu i nekde daval odkaz
To je masakr. Je to pravda...
http://www.usrcca.com/rules2008.pdf
Je to psáno v bodě 2.3.4
O co se pak snažíme? Děláme si řiditelné zadní nápravy, zvykneme si na to a pak to na soutěži nemůžeme používat...