Re: Mike staví ultimate AX10 comp stroj
To máte kluci teda blbý.Ta moje i skoro přesně ví,kolik stojí třeba i šroubek.A většinou se i přidává k financování.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
To máte kluci teda blbý.Ta moje i skoro přesně ví,kolik stojí třeba i šroubek.A většinou se i přidává k financování.
Ja aktualne zadnou nemam a tim se to myslim vysvetluje
Užívej si dokud můžeš. Doufám, že po ženitbě budeš mít takové štěstí jako jirkacbx. Já osobně jsem aspoň rád, že mi ty moje koníčky manželka toleruje.
Jinak ty úpravy jsou super! Jaká je šířka toho delrinového "koše" oproti originálu? Delrin je dobrý materiál. Lehký, tuhý a přitom ne moc křehký. Soudruhům od DuPonta se zase něco povedlo. Rozhodně nestříleli za války do vzduchu.
To máte kluci teda blbý.Ta moje i skoro přesně ví,kolik stojí třeba i šroubek.A většinou se i přidává k financování.
Ti co me znaj vi ze nekecam, ta moje to nejen plati, ale casto pro to jeste nekam jede. Treba do mipy nebo teamu, nejvic vsak k walotovi.
Pekna stavbicka, to se musi nechat...
ta moje o tom poradne jeste nevim, ze si chci koupit takovouhle kravu
Připadá mi, že tohle vlákno by se mělo místo "Mike staví ultimate AX10 comp stroj" jmenovat "Mike staví ultimate stroj s AX10 nápravama".
Zase mám pár úprav, ale první to přeměření. GC2 je široká 57mm zatímco originál škorpion 87mm. To už je dost velkej rozdíl.
Úzké šasi má také jednu nevýhodu a to sice, že všude je nějak málo místa. Aby se mi nepříčily linky o tlumiče, přistoupil jsem k úpravě linků. Výsledek vypadá celkem dobře. No a když už sem byl v tom laufu, proč neudělat zahlé zadní spodní linky.
Výsledek ohýbání
Taky sem sundal z převodovky ty zelený eloxovaný kroužky, který tam stejně byly jen pro parádu a vůbec neladily s červenejma linkama.
Pak už jenom montovat a montovat a tady je výsledek.
Porovnání s kitem
Tady je také dobře viditelné excentrické umístění převodovky směrem dopředu.
Pohledy z boku...
...zespoda...
...přední osa...
...zadní osa...
...detail zadních ohnutých linků
Tlumiče budou 4" od Losi, ale zatim jsou nainstalovaný axialy s vnitřníma pružinama, chci je zkusit, než tam ty Losiny kopnu natrvalo.
ty si fakt kouzelní.jinak ten červenej elexon je brutální.
Zas tolik toho nevykouzlim, chybi poradna dilna. Vsechno to delam v domacich podminkach.
Diky vsem za kladne ohlasy.
právě to je špatný já taky kutim jen s kleštěma pilkou a pilníčkem.Chtělo by to soustruh a koupit někde šikovný ruce
Zaznamenal jsem opět trochu pokroku v mezích pracujícího člověka.
Na autě přibyla nová kola. Jako ráfky mám duralové beadlocky od RC4WD, nic nového, už tu o nich byla řeč u jiného auta. Na předních mám olověné pásky cca 75g, ale nutno počítat + dalších 50g oproti plastovým ráfkům. Zadní bez zátěže. Gumy žádné jiné, než již probírané Cougar Panthers.
Zajímavé jsou vložky memory foam Rockhammer hybrid reach nr.8 vepředu a nr.5 vzadu. Pokud vlastníte Proline pneu s memory pěnou, tak tyhle pěny jsou na míle jinde. Obzvláště nr.8 po stisknutí mezi prsty nabývají původní tvar po cca 10s. To je jiný kafe. Sám sem zvědavej jak to pojede.
http://www.tcscrawlers.com/8-Rockhammer … 16844.html
Ještě poznámka, že kola nejsou navrtaná, ale ventilaci zajišťují díry po šroubech, které jsem vynechal z vnitřní strany beadlocků.
Takhle vypadá nedokončená přední náprava
A celkový pohled už se hodně blíží definitivnímu stavu
Ta kastle vzhledu hodně pomohla. Já mám vyhlídnutou tuhle: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT … ;search=Go . Není to náhodou ona?
Jo, ještě jeden dotaz: jaké by měla mít rozměry pružina, když ji chci strčit dovnitř orig. AX tlumiče (popř. tuhost [N/mm])? Chtěl bych to provést se svým autem, abych udělal okolo pístnic víc místa.
Díky!
Je to ona, akorat ta moje je 4-mistna.
Pruziny pouzivam tyto:
http://www.tcscrawlers.com/TCS-Internal … 16647.html
Ty soft jsou moc mekke. Presne tyto medium pruziny jsou i soucasti TCS X-Trail HW kitu.
mikep:Nechci ti do toho kafrat, ale jestli ti díry po šroubech nekončí dírou na vnitřní starně příruby (po vnějším obvodu), tak si klidně ty šrouby do kol zamontuj všechny, protože tam nebude rozdíl. Ta guma zapadne do vybrání v boku disku a šrouby ji přes prstenec do toho vybrání jen dotlači. Pokud tam nedáš všechny šrouby, budou jen ty ostatní namáhané trošku více, než kdyby tam byly všechny. Jak říkám, musela by díra být skrz až do vnitřního prostoru smontovaného kola, takže tam raději něco vrtni, jestli mají vložky fungovat..
neboj fungujou
Proto mam beadlocky od rc4wd a ne revolvery od msd.
Konečne je v autě alespoň částečně zabudovaná elektronika. Po několika pokusech s umístěním regulace vyhrála nakonec pozice na zadních linkách. Plato pro regulaci bylo vyrobeno z lexanu a upevněno pomocí stahovacích pásků jak jinak než v barvě rudé. Tady zvítězila jednoduchost a fukčnost.
Akorát jak je celá konstrukce úzká, trochu to vypadá, že jsou všude jen samý kabely.
Konečně dorazilo i servo. Je to již zmiňované Hitec HS-7955TG, ani zde nebudou žádné kompromisy. Hurá s nim na přední nápravu.
Celá stavba se blíží zdárnému konci, teď už jen umístit přijímač, dodělat řízení a vhodně zakomponovat baterie a je hotovo.
docela se uz tesim to videt na testovaciii bohnicky skalce!
a s radosti konstatuju, ze jsi prestal byt zabejcenyyy a MIP kardany jsi namontaval ne dle krasy, ale podle doporuceni vyrobce, abys minimalizoval moznost zadrhnuti o prekaazku.
¨...s radosti konstatuju, ze jsi prestal byt zabejcenyyy a MIP kardany jsi namontaval ne dle krasy, ale podle doporuceni vyrobce, abys minimalizoval moznost zadrhnuti o prekaazku.
Mně ani tak tak nešlo o krásu, ale přišlo mi logický, že pokud se do mipů dostane prach a samice budou dnem nahoře, že by za provozu ten prach sám vypadával, zatímco takto se bude spíše usazovat na dně. Ale možná je tahle úvaha moc teoretická. V každém případě tvé rejpání mega rejčem bylo v zřejmě v úrodné půdě a teď je přední opačně. Uvidim jestli s tim bude nějaký problém.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.