26

Re: Cyclone S

...... no a teď si přestav, že to tam někdo napere třeba s takovou výbavou, jako máš ty.
Pokud se tady zmiňuje výhoda ND, znamená to, že pokud mám X-RAY a narvu to někam do kouta, rupne mi budka a ulomim závěs s kolem, tak mám výhodu, že si mohu za litr-dva na místě nakoupit ND? Jak asi velká část modelářů si tohle může dovolit? Asi mám zkreslené představy o HOBBY. K.

27

Re: Cyclone S

Tak jasně to máš taky pravdu o té ceně. Ale nezapomeň že ať už Hobby v ostravě které se jezdí se stříbrnými Johnsonami či stocky se Saturnem20T nebo ve FM třeba TT-01 nebo i ty Stocky s Peakem 19*2T. Tak ti na autě po řádném nárazu neudělají takovou škodu. Aspon jsem se stím ještě nesetkal. Ale je to možné.

No a když jedeš openy tak s těma dílama bohužel musíš počítat s takovým výkonem.

A naštěstí musím zaťukat jsem ještě nemusel na závodech kupovat vzimě žádný díl.

28

Re: Cyclone S

to rambo:
ahoj zajimalo by me co se ti nelibi na cyclone S, nebo co vam na nem odchazi. Videl jsem ho ted na zavodech, kousek jsesm se s nim projel a je to konstrukcne uplne stejne jako cyclone WCE, jenom misto kompozitovych a titanovych dilu (jako plato, ramena ...) jsou na nem plastove a ocelove dily. Moznosti tunningu jsou tedy neomezene. Ja mam cyclone WCE a ve srovnani s losi XXX-S je to neskutecny drzak, na losi jsem porad lamal ramena, cecka, unasece ..., nekdy i tri za zavod a to jsem jezdil cerveny carson, v cyclonu mam 10,5z stridak a ulomil jsem jedno rameno po peti zavodech, kdyz jsem vzal v plny rychlosti lavicku.

29

Re: Cyclone S

Taky mám Losi XXX a jsem s ním nadmíru spokojen.A s náhradními díly problém není.Ale je to věc názoru,každému sedí něco jiného.

30

Re: Cyclone S

Mluvíme o základním podvozku bez tunningu. Cyclon S je z obyč platsu ve stylu TT-01 aji ta vana to připomíná.
Ti co ho mají se sním akorát trápí. Nemluvím ale o AM edition nebo WE.
A navíc je z Ostravy takže se dá předpokládat že bude jezdit na krajské závody když bude závodit a ty auta jsou 2 nebo 3 tady a díly skoro žádné. A WE byl pouze párkrát na závodě a to jedna a ta samá osoba.

Tady mu s cyclonem nikdo neporadí, kdežto s jinýma co se jezdí tak jo.

31

Re: Cyclone S

Michal píše o plastovym Cyclonu wink a není plast jako plast lol na Bajině (taky HPI) mám plastový ramena a přežili srážku s fotbalovou brankou wink jen se kolem ní omotala a jel jsem dál 8)

EDIT: jen prostě neplatí ... to s čím jezdí všichni kolem je nejlepší lol ... nejjednodušší a nejpohodlnější možná :twisted:

32

Re: Cyclone S

ja jsem nechtel rict ze losi xxx-s je spatny podvozek, jezdil jsem s nim rok s naprostou spokojenosti, mel jedinou vadu nedaji se na nem nastavit downstopy, a jeden reminek ma trochu vetsi odpor nez dva, ale cyclone proste vydrzi mnohem vic.

Taky jsem nechtel nekomu vnucovat neco co v okoli nikdo nejezdi, to neni nejlepsi reseni, jenom me zajimalo co je spatneho na cyclone s.

Plasty na cyclone s, bych s tamiyi tt-01 ani nesrovnaval a to nemluvim o jizdnich vlastnostech, i kdyz na tt-01 nakoupis tunning za 10000,- , tak nebude nikdy jezdit jako cyclon s.

33

Re: Cyclone S

HPI má skvělé plasty.


A nesrovnávám jízdní vlastnosti, ale plast. A říkám optimální řešení.

A jak jsi psal o Losi XXX-S že se ti lámala tak pokud se nepletu tak má grafitové díly, ale zase je lehké a když si na ní koupíš tunning řemen tak je jemný jak vata

34

Re: Cyclone S

tuningovy reminek mam, ale stejne to ma vetsi odpor nez dva reminky, je to jako drag brake :-)

neco jako grafit to je, ale strasne krehky, nejsou v tom vlakna

jizdni vlastnosti jsou podle me to nejdulezitejsi co na zavodech potrebujes, jinak tam nemusis chodit, prat se s autem na trati, protoze se neda nijak poradne nastavit, to je to nejhorsi, ale kdyz ti auto funguje, zataci, nepretaci se a jede tam kam chces a potrebujes, tak je to teprve ta prava radost a zavody si poradne uzijes

35

Re: Cyclone S

Tak já aspon jak jsem jezdil na bezduškách stocky tak jsem potřeboval aby mi auto šlo do smyku a mohl jsem jezdit smykem zatáčky, bo mi to vyhovovalo víc

36

Re: Cyclone S

Teda Rambo,ty musíš být strašnej borec.A zkušenej.Tak jsem se teď díval na ostatní témata a vidím,že máš přehled o všem.
Za ta léta,co se tím tak trošku zabývám mi rukama prošlo přibližně  40 aut,ale takový přehled jako ty,to nemám.

37

Re: Cyclone S

No tak chtel bych se dockat nejakeho zhrnutí!! Co teda je to dobrý podvozek?!

38

Re: Cyclone S

cyclone S je dobry podvozek, jako start na zavody perfektni, pokud si koupis par ND, jako ramena, cecka a naboje, neodjedes s 95% pravdepodobnosti ze zavodu, protoze jsi to rozbil. Reminky jsou stejne jako xray. Mozna jeste nejaky pastorek.

Pokud chces jezdit nekde na parkovisti, asi by stacilo neco levnejsiho. Cyclone je rozhodne lepsi volba nez sprint nebo tt-cokoliv.

39

Re: Cyclone S

Losi není špatný, ale je stylistické pro FM že jsem tě odhalil Karle  big_smile

A to co jsi napsal je pravda že odchází nejvíce. Některé káry zrušíš po jednom silném nárazu.


Ano, podvozky Losi XXXS jsou příznačné pro Frýdecký pohár, potažmo Astra Cup. My si svého sponzora prostě vážíme a Losiny nejsou špatné, kluci z Čech tomu asi rozumí - taky berou zboží od Dworschaka. Lestra nebo Kořínka a nestydí se za to.Jinak Cyclone S se mě osobně dost líbí a uvažuju o jeho pořízení z důvodů o kterých psal Michal.

P.S. Omlouvám se za svůj "aktuální" příspěvek ale ty kecy o srovnání cyclona a TT01 se fakt nedaj skousnout lol  lol  lol

40

Re: Cyclone S

Slovem stylistický jsem nic špatného nemyslel jestli se někdo domníval.

41

Re: Cyclone S

Jaký je rozměr koše na baterii?
Vleze tam
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10277 ?