Odpověď Acidovi :
Pokud budu hledat úpravy motorů řady 16D ( právě Tebou zmiňovaná Parma ) myslím si, že konkurenceschpnosti lze určitě dosáhnout. Mikymu jsem napsal , že jeden problém je navinutí kotvy, druhým problémem je najít vhodné magnety a následně provést "běžné" úpravy, které mnozí dráhovkáři dělají. To je především presné přeleštění kotvy na zvolený průměr, zvolit magnety, ve kterých je pro rozměr 16D motorů velký výběr a kde by určitě pomohl Petr Ilgner z Brna jako distributor Parma a PSE. Ostatní znamená podložení magnetů, přesné uložení domečků a usazení uhlíků, osazení kuličkových ložisek atd. Problémem by se mohl stát limitní odběrový proud, kde je nutno uvažovat následně: je-li napětí standardních motorů SRC 12 V a já půjdu dolů, pro dosažení stejného potřebného výkonu mi poroste nahoru proud kotvou. Samozřejmě o tom je celý problém, aby limitní zdroj RCéčka uměl tuto kapacitu po dobu závodu motoru dodat. Tuning prot vidím hlavně v motorech a případně použití mnoha dílů např od BRP. Těším se na odpověď.