26

Re: řemínek nebo kardan

A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd  roll coz se mi moc nezda  :?


tak to asi mluvil o řemínku do šicího stroje, ale vážně . Tak dramatický to rozhodně není.

27

Re: řemínek nebo kardan

A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd  roll coz se mi moc nezda  :?


tak to asi mluvil o řemínku do šicího stroje, ale vážně . Tak dramatický to rozhodně není.


Taky si to myslim ,ale radsi se zeptam odborniku diky moc.

28

Re: řemínek nebo kardan

ja si taky mysliim ze kardan je lepci/jen mysliim/musii byt ucinejsi,a ten zvuk je cca lepcii.

29

Re: řemínek nebo kardan

Myslím si,  že samotný kardan dokáže přenášet moment mnohem účiněji než řemínek. Model má ale také o 2(nejsem si jistý) ložiska více, což jsou rovněž ztráty.

Ve výsledku se poměr výkonnosti kardanových aut a řeměňáků blíží hodně 1čce. MS nevyhrál už alespoň 6 let žádný kardan

30

Re: řemínek nebo kardan

Docela fajn vlakno (pokud si odmyslite klasicke kecy okolo) o problemu kardan vs. reminek. Pro germany mam spatnou zpravu: je v anglictine :-)

http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=110672

P.S. pred cca dvema lety snad na www.rczone.net byl fajn clanek porovnavajici tyto dva zpusoby prenosu pohonu na predni napravu. POkud to nekdo najdete, placnete sem link, pls.

Dik

31

Re: řemínek nebo kardan

A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd  roll coz se mi moc nezda  :?


Mně vydržel řemínek (lépe řečeno 2 - přední a zadní)  více jak sezonu. A to jezdním dost často. Pokud nechytneš nešťastnou náhodou kamínek pod diferenciál, je to úpně v pohodě... Výměna připadá ještě v úvahu, když se řemínek vytahá. Potom se více sjíždí. Ale to se mi stalo je u zadního a jen jednou.

32

Re: řemínek nebo kardan

no ja s kardanem nejezdim jenom jsem  jel s nim t TL-01 ale ted mam Xray T1 evo2 ale co sem videl tak kardy dava pri narazu dost zabrat motoru a prevodum a s vimenou reminku si clovek nemusi lamat hlavu Hudy u T2 to vyresil perfektne.

33

Re: řemínek nebo kardan

no ja s kardanem nejezdim jenom jsem  jel s nim t TL-01 ale ted mam Xray T1 evo2 ale co sem videl tak kardy dava pri narazu dost zabrat motoru a prevodum a s vimenou reminku si clovek nemusi lamat hlavu Hudy u T2 to vyresil perfektne.

no, nevim zda zrovna Hudy tohle vyresil perfektne. Pristup k diferencialum a prevodovemu kolu "shora" zakomponoval do svych podvozku jako posledni z velke sestky (Schumacher, HB, Tamiya, Yokomo, Xray, Asso) vyrobcu.

34

Re: řemínek nebo kardan

Kardan je prostě kardan

35

Re: řemínek nebo kardan

Kardan je prostě kardan

no ja si myslim ze nejde rict co je lepsi a to nikdy kazdemu sedi neco jineho nekomu kardan a nekomu reminek a tak to a tak to aj bude

36

Re: řemínek nebo kardan

Tak tak kardam ná své výhody i nevýhody! Každopádně na kluzké povrchy je lepší řemen sám jsem to vyzkoušel na parketách! Jde o to, že když se kardán roztočí, tak už se ňijak nezmění jeho akcelerace či výkon! Ale myslím že na dlouhých tratích s maximální přilnavostí je super!
A řemínek má přesný opak. Na kluzkých tratích se s ním dá víc pracovat s plynem! Ale já osobně jsem spokojen s obouma pohony! Můj styl je naštěstí přizpůsobyvý oběma pohonům...