26

Re: Spatná svíčka?

Tak je asi vyřešeno díky všem,pomohlo ubrání paliva na jehle H(tet je povolena o 1.3 otáčky od polohy utaženo),méně oleje a 95 natural,jezdily jsme cca 2H v kuse rychle i pomalu a vše ok,svíčka má barvu měděnou a z výfuku už toho také tolik nelítá,zkoušel jsem podobné skoky jak kámoš ze savíkem a velice mě překvapilo (při jeho rozměrech) jak se chová neutrálně při dopadech atd, i když tu svou těžkopádnost nezapře

27

Re: Spatná svíčka?

Gratuluji k úspěchu.Ted jen popřeju co nejmín zlomenejch ramen a vytrženejch šroubků. 8)

28

Re: Spatná svíčka?

Taky mi ted odešla svýčka,a málem mě kleplo když jsem ted kupoval novou roll  roll  roll

29

Re: Spatná svíčka?

No to víš. V týhle době je snad všechno drahý :cry:

30

Re: Spatná svíčka?

Zdravím,
mám přesně ten samý problém jako ty Siky (mám fg baju cca 3 týdny starou, vyjeto cca 1,5 l benzínu 1:25 s olejem od fg jako ty). Jak máš prosímtě nastavenou jehlu L (předpokládám že ta je hlavní a jehla H je pro nastavení směsi při vysokých otáčkách. Pokud ne tak mě prosím opravte. Jak si mám tedy naladit karburátor aby mi stále neodcházely svíčky a nebyly mokré? Abych tomu správně rozuměl: Jehla L je pro přechod z nízkých do vysokých otáček - tou si tedy upravuji to jak má auto akcelerovat z klidu a aby při akceleraci nybyly ve výkonu žádné díry nebo naopak takovej ten čtyřtakt nebo jak to správně nazvat - tedy bohatost směsi pro nízké až střední otáčky? v katalogu je to popsáno jako NO LOAD (kolik ca otáček by měla teda mít při sériovém výfuku?). Jehla H je pro vysoké otáčky a ladí se s ní botost směsi při maximálním výkonu - Popsána jako Full LOAD - rozumím tomu správně?? A ta se má naladit na cca 1,3ot od zavření aby směs nebyla tak moc bohatá a nevlhla mi pořád svíčka? a jehlu L mám nastavit jak?  roll
Díky za odpovědi.

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X

31

Re: Spatná svíčka?

No coment!!!

Co to je?

2,5 otacky u FG? to si si asi spletl s nitrem ne? A pocasi taky nema na benzin takovy vlyv jako na nitro....

Ja vim ze je to stary prispevek, jen at to nejakeho novacka nepoplete....

32

Re: Spatná svíčka?

Základní nastavení je tuším:
H1,5
L1,5 u některých motorů 1,3
Přez internet je těžké poradit jak ho správně nastavit...doporučuju ti návštěvu mountfieldu nebo opravny kde opravují motorové pily,křovinořezy a podobně a nechat si to seřídit a poradit.

33

Re: Spatná svíčka?

Ok, asi s tím někam zajedu, ale chci se to naučit sám abych s tím nemusel pořád někam cestovat. Stsčí jenom pochopit princip kdy pohnout jehlou L a kdy zase s jehlou H - to kdyby jste sem někdo nastínil tak si už poradím.

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X

34

Re: Spatná svíčka?

Jestli můžu, tak jehly (obě) nastav v rozmezí 1,25 - 1,5 ot, musíš zkusit trochu toto nastavení vzájemně kombinovat a určitě najdeš tu správnou polohu, kdy motor bude OK, za předpokladu, že na motoru nemáš nějaký technický problém. Nezmiňuješ se jakou svíčku používáš. Já jsem origoš svíčku musel vyndat (stejný problém, svíčka stále mokrá), tak jsem na rady zkušenějších zakoupil svíčku Champion RZ7C a mám klid. Pro normální standardní poježdění je pro mne dostatečná. Motoru si od té doby co používám tuto svíčku nemusím všimnout. Tuto svíčku jsem nesehnal nikde, kde prodávají křoviňáky atd... Nakonec jsem zašel k prodejci neoriginálních dílů na auta, svíčky mne sehnal do druhého dne a cenu za kus jsem nikde na netu nenašel lepší, než za jakou jsem je koupil u něj.

35

Re: Spatná svíčka?

Používáám NGK CMP7H co je originál. Koupil jsem s autem rovnou i náhradní a to byla zrovna tak Champion (mimochodem za nekřesťanský peníz), ale ta mi odešla taky. Tak jsem sehnal zpět NGK za nějakejch 150kč a odešla taky. Teď tam mám znovu NGK a po dnešním ježdění a ladění konečně vypadala i tochu do hněda oproti tý černotě od dřívějška. Ale je fakt, že ta NGK špatně snáši když se jezdí jen chvilku a pak se to vypne nebo když se tomu nedává trochu záhul. Pak zase černala. No v každým případě děkuju moc za rady, doufám, že už to jakš takš poladěný mám a jak budu moct tak to zas pořádně protáhnu lol PS: Ví někdo kde se dá v Praze pořídit ta svíčka CHampion za rozumný peníz? Díky za info.

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X

36

Re: Spatná svíčka?

Opravuji chybné označení ve svíčce - Správně je CMR7H - překlepl jsem se.. :cry:

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X

37

Re: Spatná svíčka?

Mam zkusenosti z motorek 1:1 ze svicky NGK hodne nemaji rady uchlastani.

Napr. na studenem motoru bezicim na sytic bylo pro svicky smrtelne "vrknuti" si plynem.

38

Re: Spatná svíčka?

Když si jenom tak trochu brnkáš tak ti svíčka odejde rychleji, protože se nečistí sama když tomu aji občas přitneš.

39

Re: Spatná svíčka?

No, to asi ne. Pri normalnim motorkovem brnkani (bez sytice) svicka vydrzi predepsany pocet km bez problemu.

40

Re: Spatná svíčka?

Každá svíčka má samočistící vlastnost. A čistí se akorát při vyšších otáčkách

41

Re: Spatná svíčka?

Každá svíčka má samočistící vlastnost. A čistí se akorát při vyšších otáčkách


Tady máte ke svíčkám více informací

http://www.rcmotors.cz/rcmotors/5

Je to úplně spodní obrázek. wink

42

Re: Spatná svíčka?

popo10_1 napsal:

Každá svíčka má samočistící vlastnost. A čistí se akorát při vyšších otáčkách


Tady máte ke svíčkám více informací

ODKAZ SE TROCHU ZMĚNIL SORY
http://www.rcmotors.cz/rcmotors/0/0/2/28

Příspěvky [ 26 až 42 z 42 ]

Stránky Předchozí 1 2

Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.