Jestli se ptáš na hrušku, tak ano, ta je kovová, stejně jako talíř diferáku. Pokud jde ale o planetky uvnitř diferáku, tak ty jsou plastové a pro dlouhou životnost je dobré před naplněním olejem plastové díly uvařit ve vodě a hlavně nepodceňovat včasnou výměnu oleje. Když se ti totiž ten řídký začne tlačit kolem tesnění a jemná nečistota se zase dostane dovnitř, vytvoří se tam taková fajn brusná pasta, která planetky vymele. Naštěstí se do toho dají narvat planetky z obyč. diferáků, takže to není zase takový problém, ale já jsem se rozhodl nechat olej jen v zadním, kde mám hustotu 100 000 Cts (ten na vytékání opravdu nemá hustotu ) a přední diferák jsem promazal jen suchým grafitem, který jsem tam napěchoval, ale svornost na něm nepotřebuji, takže je to aspoň pro mě OK.
V každém případě, nikdy nejezdi nasucho, ale vždy promaž převody aspoň tím grafitem, jinak se ti budou ozubené kola zahřívat, tím měknout a půjdou rachle do hajzlu.
Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero