Téma: Axial AX10 Kit alebo Axial AX10 ARTR
Chcel by som sa hlavne opýtať v čom je rozdiel.Viem ,že ARTR nemá možnosť zatáčať zadnú nápravu.Zatáčaním zadnej nápravy sa zlepšia jazdné vlastnosti?ARTR príde už zložené však?Vopred ďakujem
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chcel by som sa hlavne opýtať v čom je rozdiel.Viem ,že ARTR nemá možnosť zatáčať zadnú nápravu.Zatáčaním zadnej nápravy sa zlepšia jazdné vlastnosti?ARTR príde už zložené však?Vopred ďakujem
precti si tyhle temata, myslim ze tam je vsechno co potrebujes vedet:)
http://www.rcauta.net/forum/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9153
http://www.rcauta.net/forum/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9178
A čo to zatáčanie zadnej nápravy,má to nejaký vplyv na jazdné vlastnosti?
To si piš, otočíš auto na fleku. Můžeš jezdit bokem. Možnosti auta jsou pak na mnohem vyšší úrovni. Ale například při oficiálních crawlerových závodech v USA zakázané - to nám tady u nás nevadí
kdyz sem este mel scorpiona jako crawlera, zkousel sem oboji...jak pevnou, tak zataceci zadni napravu a musim rict ze ten rozdil je obrovskej ...jak pise mikep...na otoceni potrebujes zhruba polovinu mista, manevrovani je mnohem snazsi, jizda bokem se taky hodi...dokonce castejc nez bych cekal:)...idealni je mit zadni zataceni nezavisly, na samostatnym kanale...
idealni je mit zadni zataceni nezavisly, na samostatnym kanale...
To je taky duvod, proc jezdim s packovym radiem. Jasne, ze volantovka ja na rizeni lepsi, ale jak na ni rozumne ovladat proporcionalne treti nezavisly kanal. Nicmene uz si zvykam a taky to pude.
Proto jsem taky uvažoval o koupi vysílače v příslušném pásmu od GWS.Na trial či crawlení bohatě stačí a má 4 kanály.Za dobré peníze a kamarád do toho dodělával nějak další fonkce a kanály tak by to mohla být ideál cesta a ne jak já třeba na HL řadim trimem na třetím kanálu pže neumí 3 pozice vysílač Graup. XS-6
ja jsem osobne teda naklonen zadnimu zataceni nepratelsky a dost vazne bych byl pro, jestli se tu jako komunita crawleristu v cesku nejak dame dohromady, nevymyyyyslet zase nejakou peknou cesko (rozumej jinou) cestu a vzit si pravidla ze zemi, kde uz se to nejaky patek jezdi.
byl bych pro jezdit pevny zadky, zataceni vepredu.
byl jsem v sobotu na trialu, zadni zataceni ma v trialu nepochybne vyhody, ale pokud se proste vytyci jiz dopredu trat pro crawling s vedomim, ze nejsou zatecive obe napravy, je to od pocaatku jasne a zadny problem.
(tim vsim ted nerikam, ze se nemuze stat ze budu mit nachystanou celou montaz zadni napravy i se servem a rizenim a na tri srouby to neprehodim, kdyz se zase budu chti jet svezt s klukama na trial (tam to opravdu nema smysl, kdyz vsechny dalsi auta z kategorie to zadni zataceni uz maji), ale proste pro crawling bych se neodchyloval od te zavodni kategorie amiiikuu.
mimochodem, auto bez hmoty vzadu kterou reprezentruje servo splha samozrejme o poznani lepe...
je fakt ze amici maj zadni nezataceci, teda aspon ve vetsine trid, ale zas to dohanej dig systemem, kterej umozni zablokovat zadni kola, takze netlacej dopredu a auto se kolem nich otoci na stejnym, ne-li mensim miste nez s obema napravama zatacecima...
změnil bych vlaakno co se tyka diskuse zadniho nataceni, co riikate?
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.