Téma: Něco jiného než hračky od FG a HPI
Tak co třeba Noha Co by doporučil??
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak co třeba Noha Co by doporučil??
:twisted: no pokud by si honil něco jiného tak co třeba MCD Racing? je to 4x4 má to tři difíky ale je to děsná palba.Ovšem Martin Žilka něco vozí za velmi přijatelné peníze tak ho skus oslovit.
No já nechci nic na zábavu. Hörmann HT2 je na MR. Nějak jsem si vypočítal kolik mne už Marder stál a za to mám nového Hörmanna. Auto je úplně v jiné výkonnosatní skupině. Jsou ovšem ještě lepší, zatím finančně nedostupné libůstky jako třeba Cleon. Toto jsou ale auta čistě na závody, ne na ježdění po poli.
snad mne adni nesežere ale odkaz si neodpustím http://www.hoermann-modelltechnik.de Určitě k oživení diskuze ve stylu FG HPI to určitě přispěje. Tento podvozek je zhruba za páďo.
No jo já si to myslel,že ty němce neopustíš Tak samozřejmě že Hoermann platí za kvalitu a je to čistokrevnej speciál na dráhu.No peníz je to slušnej ale když vidím tu výbavičku tak se není čemu divit.
Držel jsem v ruce Cleona a to je ještě někde dál http://www.elcon-models.com/em/products/cleon :cry:
za prvé pořádně není vidět ani do podvozku a za druhé mi to stejně všechno přijde koncepčně vycházející z FG až na to že Cleon se zdá býti udělán seriozněji už jen v tom,že má krytej diff a celkově se mi zdá,že je model dosti odlehčen když koukám na ty ramena a vše co je vidět z pod kastle...jak se to jeví tobě?
Hlavně je to dvojplato viz http://www.robitronic.cz/details.php?zid=676&rid=123 . Z FG to nevychází určitě. Poměry rozvor rozchod jse úplně jiné. páky ramen a tím tlumiče jsou zcela jinde. Jednoduché, diferenciál úplně jiný. Srovnání s FG to je jako nalepit na trabanta znak BMW. Poslední Evropa byla zcela ve znamení Cleonů. Určitě si zaslopuží pozornost i páté místo !!! v Evropě Víti Padevěta s Cleonem. Do první pětky se vešel jen jeden Hörmann.
No tak to je slušný.Tak,že ono to má částečně paletovej podvozek.Na těch fotkách už je vidět mnohé a je to teda špičkově udělaný o tom žádná.Ovšem ta cena je teda naprosto špičková ale kdo chce brus musí zacvakat to se nedá nic dělat.No nemáš nějaké videjko kde jezdí Cleon třeba s FG nebo Hoermanemm zkrátka nějaké srovnání jízdních vlastností jen pro ukázku.Vím že je to zavádějící ,že je to o nalazení podvozku a rukách ale i přez to bych rád něco skouknul.
http://www.elcon-models.com/media/videos Tady je několik videí. Ani jsem je neprohlížel všechny. Auto na první pohled nestkutečně sedí. Strašně dlouho jsem prohlížel podvozek v ruce, až jsem si všimnul dlouhých ramen a tím úplně jiných pák na tlumiče. Tím je krok ramena na tlumiči úplně jiné délky a síly. Je to prostě jiná liga. Snad v Hodoníně s tím už x pojede. Nejmenuji, protože první start zatím tají. Já jsem v očekávání Hörmana, takže jsem taky natěšenej jak malej kluk. Dokonce jsem zalitoval, že jsem do Cleona nešel. Hörmann navíc chystá HT 3 ale to bude zatím jen pro vyvolené. Také se těším, co novbého přinese. Te´d už jdu hajat.
Tak cleoo vypada luxusne to se musi nechat. Ale je to tak jak Hoerman ze neni na bezne politani na polu. Jednak by ti toho bylo lito kvuli 50K a prece jen ty plasty jsou levnejsi jak je zlomis.
Ale kdyz bych se na to nedival tak bych si poridil asi Cleona kdybych na neho mel. ale neni to o autu ale o tom co mas v rukach.
Tak cleoo vypada luxusne to se musi nechat. Ale je to tak jak Hoerman ze neni na bezne politani na polu. Jednak by ti toho bylo lito kvuli 50K a prece jen ty plasty jsou levnejsi jak je zlomis.
Ale kdyz bych se na to nedival tak bych si poridil asi Cleona kdybych na neho mel. ale neni to o autu ale o tom co mas v rukach.
Tak toto je přesně ten důvod, proč s FG končím. Ulomíse odejde, praskne. Zkušenosti s Hörmanem jsou o vcelku bezúdržbovém ježdění. Mardera jsem nakonec dotunil do takové ceny, že je dražší než HT2. Ovšem jízdní vlastnosti ne.
Nezapomeňte že náhradní díly na tyhle auta nejsou taky za hubičku.
Stačí se podívat na díly MCD a přejde vás humor
celkem by mě zajimalo co to udělá při pořádné ráně,když je vše z duralu.
Určitě nic nezapruží takže se něco ohne praskne a tak podobně.
Model je určen určitě špičkovým pilotům,ktěří se už jen tak nespletou,ale když tak to musí stát za to.
Taky bych to chtěl vidět po sezóně jaké budou vůle a co vše se bude muset měnit.Ale jinak jsou to krášně udělané auta obě,škoda s nimi jezdit
celkem by mě zajimalo co to udělá při pořádné ráně,když je vše z duralu.
Určitě nic nezapruží takže se něco ohne praskne a tak podobně.
Model je určen určitě špičkovým pilotům,ktěří se už jen tak nespletou,ale když tak to musí stát za to.
Taky bych to chtěl vidět po sezóně jaké budou vůle a co vše se bude muset měnit.Ale jinak jsou to krášně udělané auta obě,škoda s nimi jezdit
Tak tě uklidním. Po ráně nic nelítá bo ran moc není. Vůle pokud jsou tak pouze v teflonových pouzdrech, které se vymění. Např. osky v ramenech nejsou napřímo na dural ale přes pouzdro z teflonu. Pochopitelně už na začátku jsem psal, že se nejedná o auto na hobby ježdění na poli ale o závodní podvozek a tomu také kvalita odpovídá. Co se týká rány a lítání třísek, tak bych chtěl spíše vidět onoho číňanma s červenými rameny. Já jsem nakonec skončil v Cleonovi.
Tak jestli jsou všude futra z plastu , tak to je už něco jiného určitě pochytají většinu ran a výměna nebude nakladná.
Představa že je vše kov na kov je děsná takhle je to super.A jsou tak řešená obě auta?
Tak jestli jsou všude futra z plastu , tak to je už něco jiného určitě pochytají většinu ran a výměna nebude nakladná.
Představa že je vše kov na kov je děsná takhle je to super.A jsou tak řešená obě auta?
Jsou. Ale tak to mají i origo AL ramena na Mardera. Tady jde hlavně o jízdní vlastnosti a chování auta na trati. Rány koupíš občas všude. Al vydrží určitrě více než plast. Odstoupit v 3 minutě rozjížďky pro vytržení horního plastovýho ramena na Marderu je k nasr..í. Proto padla volba jednoznačně na toto auto. Původně jsem chtěl Hörmanna ale nakonec spadnul Cleon. Když jsem si spočítal ND za minulou sezonu, tak bych to auto měl zaplacený nekolikrát. Jsou to takové díly, jako ozubená kola, diferák, přední ramena apod. Co jsem dal do AL tak to drží. Prostě jsem řekl konec a finito.
Čau Ivo, a kdy bude poprvé k vidění v akci na závodech? Rád bych se na to podíval, jak to pojede, když to řídí "hbité ruce":-)
Čau Ivo, a kdy bude poprvé k vidění v akci na závodech? Rád bych se na to podíval, jak to pojede, když to řídí "hbité ruce":-)
Hbité ruce ?? To snad u Martina a jiných. Ten snad příští víkend pojede Hodonín. Já snad v Hodoníně auto teprve dostanu. Jinak Víťa s ním pojede asi určitě. Tímto tedy pozvánka na MČR do Hodonína 7.-8. června 2008. Určitě se nebudete nudit. Vedle je půjčovna motokár, takže určitě nebudete litovat.
Tak kdo chce utratit za šestku víc než ostatní tak ať si počká na nového Hoermana HT-3. Sice ještě není v prodeji , ale vyplatí se počkat.
Dneska jsem ho viděl na závodech a fakt nádhera
Tak kdo chce utratit za šestku víc než ostatní tak ať si počká na nového Hoermana HT-3. Sice ještě není v prodeji , ale vyplatí se počkat.
Dneska jsem ho viděl na závodech a fakt nádhera
Kdes ho viděl??
V Hodoníně na republice.
V Hodoníně na republice.
Já tě zkoušel. Dušan s tím je docala spokojenej. Bohužel dodání na trh je zatím nejisté. Dokonce jsem slyšel hlasy, že starý HT II má lepší nápravy a trochu líp jede. Byl jsem se podívat také v sobotu, bohužel jsem dovezl krásnou průtrž a tím i konec, takže jsem neviděl ani jednu rozjížďku.
Tak je to navíc jenom prototyp, ale to se všechno vychytá. Ale mi osobně se zamlouvá víc než obyč HT-2. A nebo potom HT-2 Race evolution TOP
:oops: :oops: Tak Cleon už je na cestě.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.