Téma: Motor
Ahoj sháním nový motor..
Regulátor jsem omezen na 12 závit a na 40A
Přemýšlel jsem o Vision Type 12x2 (nenašel jsem kolik bere A)
Nebo máte nějaký lepší typ v této kategorii nebo spíše na takový regulátor?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj sháním nový motor..
Regulátor jsem omezen na 12 závit a na 40A
Přemýšlel jsem o Vision Type 12x2 (nenašel jsem kolik bere A)
Nebo máte nějaký lepší typ v této kategorii nebo spíše na takový regulátor?
Chtělo by to taky napsat do čeho ten motor má být a pro jaké účely, protože jestli třeba do TTčka tak ti ta dvanáctka z něho vyteče po 3 minutách, a co se týká max 40A ( asi omezení reglu že?) tak by taky bylo třbea vědět jestli trvale nebo ve špičce?
No 12x2 muze brat naprazdno treba 6-8A pri 7,2V, ale v aute muze pri zatezi treba cucnout vice jak 50A, pokud pisou ze regl je do 12zavitu a 40A tak je to zajimavy regl, nebot regl urceny do 17zavitu ma trvaly 96A, ja jezdil na 12zavitovem regl co da trvale 150A a ani se nehral ale taky to byl profi regl bez omezeni, co takhle napsat jaky regl mas
To se omlouvám mám to do Thuder Tigera TS-4e takže silniční a regl tam mám GRAUPNER SPEED PROFI 40R tak nevim co tam nacpat.
no na tento regl bych urcite nedaval 12zavitovy motor ten by zahorel a navic ten podvozek na to mit nebude, pokud s tim chces vyjet na zavodni drahu tak maximalne v kategorii Stock s nejakym 19zavitovym motorem ale pokud jezdis jen pred barakem tak urcite Mig500 nebo nejaky jonson, jak pujdes po vykonu tak novy regl ale auto muze jit do kytek
No přemýšlel jsem o něčem takovém http://www.mz-racing.net/p875-57161-f1-special-pro/ myslíte že to ten regl nedá? chtěl jsem aby to trochuupalovalo. A motor na kterém se dají měnit uhlíky.... Ty nerozebiratelné moc nevydrží...
no tak nejlepe odkazy na vyrobce a ne na shop, ale jinak by to asi dal ten regl, nevim co tam mas za motor ted a jak se hreje regl a zalezi na stylu jizdy, ono muzou jet 2jezdci uplne stejne vybaveni stejna trat a treba i stejne casy na kolo ale jeden muze mit motor a regl o nekolik stupnu studenejsi zalezi jak vyuzivas regulator jestli k regulaci nebo k spinani treba 2poloh, znam lidi kteri kdyby si na plyn dali gumicku tak pojedou uplne stejne jak kdyby ten plyn drzeli prstem
jestli ti plechovka nestačí životností tak rozebiratelný motor nebude o nic lepší, jinak mám tip na slušný motor, je to rozebiratelná sedmnáctka Thundertiger a dává se v serii do AT10, stojí myslím něco kolem 4 kileček takže za hubičku a vydrží docela dlouho, pokud člověk použije rozumný převod.
jestli ti plechovka nestačí životností tak rozebiratelný motor nebude o nic lepší, jinak mám tip na slušný motor, je to rozebiratelná sedmnáctka Thundertiger a dává se v serii do AT10, stojí myslím něco kolem 4 kileček takže za hubičku a vydrží docela dlouho, pokud člověk použije rozumný převod.
jj ten jsem jezdil kdysi neni spatny na nejake pojezdeni
Mám tam Tamiy http://www.tamiya.com/english/products/58302enzo/enzo_2.htm
Motor se hřeje jak blázen a reg tak normal teplej ale v pohu...
Mám tam Tamiy http://www.tamiya.com/english/products/58302enzo/enzo_2.htm
Motor se hřeje jak blázen a reg tak normal teplej ale v pohu...
no ten je srovnatelny s mig500 kdysi jsem ho taky mel, ono kdyz mu ulehcis na prevodu treba pojede lepe, a nevim co znamena normal teplej, ja mam regl i po jizde s 12zavitovym motorem regl skoro studeny taky vlazny takze aspon odhadni teplotu, pokud je kolem 55stupnu tak bych nesel pod min zavitu jak tech 17
Odhadnout no dá se na žebrování udržet ruka tak zas to nebude tak hrozný. Snad to vydrží a když ne tak bych si mohl konečně pořídit něco s čím se bude dát jezdit nejen před barákem
Ten motor Máme s Assem v F103GT a fičí to sní pěkně.
Sport Tuneda sice v F103GT máme, ale... F103 je auto s minimálním odporem převodů uvnitř auta, ve 4kolce už to tak hladké nebude, teda aspoň mi v TT01 hajcoval fest, nicméně tenhle motor rozhodně nemá rád těžší převod, pokud bych se chtěl pěkně povozit za minimum peněz koupil bych HPI Saturna 20T, je minimálně o dvě kilča levnější než Tuned a dá se mu naložit mnohem víc.
To musím souhlasit, ten Tuned se při větší zátěži neskutečně přehřívá takže ho musím zpřevodovat do síly a to není stejně žádná pecka
No, von se aji dost zahřívá v té 103. Ten Saturn 20T by byů ideál. Stojí 360 pokud se nemýlím a fičí to dobře.
Ono to vyjde stejně nakonec nastejno, buď tam dám třeba 20T a převod do rychla nebo 16T a převod do síly.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.