Téma: TT-01
caute mam dotaz: mam obyc TTecko, jen drift kola a nekde sem cetl ze je dobre si zablokovat zadni diferencial. tak se chci zeptat k cemu je to dobre? 8) :?:
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
caute mam dotaz: mam obyc TTecko, jen drift kola a nekde sem cetl ze je dobre si zablokovat zadni diferencial. tak se chci zeptat k cemu je to dobre? 8) :?:
jop ja tu na foru cetl ze je dobre zablokovat oba diferaky. sm sem vyzkousel a je to opravdu lepsi aouto pak lip utrhnes vlastne pak skoro kazdou zatacku jedes v driftu tim ze se nevyrovnava prez zamcenej dif roudilna rychlost otaceni kol na vnitrni a vnejsi strane zatacky.
no ja si planuju koupit TT-01,bude mi na drift stacit drift kola?dik
A co myslíš na rally ? budou ti stačit na rally-rally kola? proboha co je to za dotaz ..no pochopitelně že na drift jsou drift kola
to je jasný ale jestli ty drift kola stačej,nebo jestli to ještě chce jinej motor atd.
Myslim že týpek měl na mysli, jestli bude muset ještě nějak upravovat auto.
Myslím že je lepší pokud je podvozek na drift tužší, takže tužší tlumiče a s dalšíma věcma ať ti poradí šoféři driftovacích aut.
Je třeba dotaz specifikovat a ne napsat takovou blbinu koukni se na Tamiyaforum..tam najdě odpovědi .....ty co hledáš...ale ptej se věcně a ne takhle blbě
Zablokovat diffy, drift kola ( to je jasný ), tužší podvozek( tužší tlumiče), a ohledně motoru by to chtělo něco do vyšších otáček, třeba MIG 500 Turbo Race. To si myslim, že pro začátek stačí.
na drift nepotřebuješ moc otáček :!: stačí lehkej pčevod aby to mělou krouták
no ja si planuju koupit TT-01,bude mi na drift stacit drift kola?dik
ne nebudou ti stačit drift kola,planetovej diferencial,olejové tlumiče,kuličková ložiska,poku 4X4 tak odpojit přední nápravu atd..
Je toho spousta vyjmenoval sem jenom setinu.
tjn,hlavně nejakej vysokootáčkovej motor
no ja si planuju koupit TT-01,bude mi na drift stacit drift kola?dik
ne nebudou ti stačit drift kola,planetovej diferencial,olejové tlumiče,kuličková ložiska,poku 4X4 tak odpojit přední nápravu atd..
Je toho spousta vyjmenoval sem jenom setinu.
ODPOJIT přední nápravu????? Tys upad ne???? nerad o něčem čemu vůbec nerozumíš.
tjn,hlavně nejakej vysokootáčkovej motor
poslouchá mě vůbec někdo?
No tak to by si toho moc nenadriftoval se zadní nápravou kámo...tady nemůžeš uvádět do praxe nastavení z vozů 1:1...a prosím nevyjadřuj se blbostma protože by si někoho mohl uvést v omyl......
sorry tak kromě tý nápravy sem ale měl pravdu
zrovna tak nechápu co jsi myslel pojmem planetovej diferenciál,jakože s ním to nejde?jestli jo tak by mne docela zajímalo proč...
zrovna tak nechápu co jsi myslel pojmem planetovej diferenciál,jakože s ním to nejde?jestli jo tak by mne docela zajímalo proč...
s planetovým to právě de vždyť jsem předtím měl čárku což je odělení věty a pak to dává smysl ten že k tomu bude potřebovat planetovej diferencial,a jestli mi řekneš že to snim nejde tak to ti věřit nebudu páč snim jezdim rok.
jde to s planetovým,ale stejně tak s kuličkovým
Na TT si ještě kupte zadní sbíhavost a přední rozbíhavost.
Já s tím jezdím a ještě tam mám zablokované dify, motor tamiya sport tuned s origo chladičem a ABS pneu a driftím úplně v pohodě. Snad bych i řekl, že s plným plynem při nabitých baterkách se auto nedá udržet v rovině, furt by někam ujíždělo
Já jsem s TTčkem (drift verze = olej tlumiče, komplet ložiska, regl TEU 101, motor černý sport tuned) původně sice jezdil závody v hobby kategorii, ale v momentě kdy jsem koupil Xray, jsem předal Tamiyu bráchovi na driftění a aby to dobře fachčilo tak jsme trochu ladili. Předem upozorňuju že jsme auto štelovali pro drift na asfaltu a driftění při vyžžších rychlostech, tj v zatáčkách dorpavního hřiště. Jako první přišly na řadu drift gumy od HPI na rafcích s 3MM offsetem v předu i vzadu, vzadu jsem měl už od závodů namontované širší unašeče a delší osičky a tak jsme je tam nechali. Do zadního diffu jsme natlačili trochu husté vazelíny aby byl svornější než přední. Převod jsme nechali 19 zubů pastorek na origo stavebnicovém hl. kole. Motor vydrží v rozumné teplotě asi 10minut pak je třeba nechat zchladit. Kardan je alu protože se nekroutí jako origo plasťák takže záběr předku je tak nějak lepší. Chvíli jsme laborovali jestli nechat zbíhavé zadní kameny či nikoli, ale nakonec tam šly standartní stavebnicové, auto se s nima lépe udrží bokem i při menším úhlu "smyku" ale zas při změně smyslu zatáčky musí být člověk opatrnější aby auto nepřetočil o 180 stupňů, se zbíhavýma domkama vzadu je auto stabilnější ale vyžaduje větší "ůhel smyku" aby se v něm udrželo. Předek jsme dali trochu do rozbíhava asi tak 1,5stupně (i když při těch vůlích:))) Asi jediný problém se kterým jsme se setkali, bylo to že když už auto jelo trochu rychle tak se těžko dalo rozhodit do smyku. Motor měl malý výkon aby auto urval a předek se na drift kolech choval nedotáčivě. Vyřešili jsme to tím že jsme na přední nápravě vytvořili záklon rejdového čepu. Zní to sice u TTčka jako sciencefiction, ale realita je velice jednoduchá, stačí demontovat horní ramena a namontovat je obráceně. Tím myslím předkem dozadu. Před montáží se jenom musí z ramena šetrně odstranit ( já jsem použil štípačky doraz rejdu protože by vadil poloose a je vyhráno. Tím že má předek záklon tak celkem pěkně vede a není problém dostat auto do smyku a udržet ho v něm i téměř v maximálce.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.