Téma: Vyšší světlost 1/18 on
Nezkoušel někdo na Nandě nebo Xrayi udělat maximální světlost podvozku na ježdění venku v terénu?Na kolik mm se nechá dostat?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nezkoušel někdo na Nandě nebo Xrayi udělat maximální světlost podvozku na ježdění venku v terénu?Na kolik mm se nechá dostat?
sice uz xray nemam ale zda se mi ze to bylo kolem 7-8mm mozna mene zalezi na prumeru kol
Nezkoušel někdo na Nandě nebo Xrayi udělat maximální světlost podvozku na ježdění venku v terénu?Na kolik mm se nechá dostat?
Nezkoušel jsem to prakticky na trati při ježdění, ale moc to nepůjde. Oba modely mají zavěšení v kulových kloubech a zdvih nebo spuštění je limitováno opřením ramene o převodovou skříň či spodní plato. Nanda je na tom v tomhle ohledu trochu lépe, jde to spustit tak na cca 7-8mm světlosti. Xray tak do 5mm. V tomhle ohledu je asi výrazně lepší Asso, které ale konstrukčně vychází z přestavby základního off-road šasi.
To moc fakt neni.10mm by už bylo lepší.Takže spíš 1/18 monstra a dát na cestovní pneu?
A nebo nechat 1:18 koberci a ven tahat jen 1:10.
To moc fakt neni.10mm by už bylo lepší.Takže spíš 1/18 monstra a dát na cestovní pneu?
Asi tak nějak (monstr má ale přeci jen jiný základní rozměry a bude se těžko osazovat karoserií) Spíš to Asso RC18R, což je vpodstatě podobné řešení, ale již uzpůsobené pro daný účel. Nicméně si ale stejně troufnu tvrdit, že na vyloženě rallye trati to bude na hraně s průchodností. Přeci jen je to menší záležitost než co se v rallye běžně jezdí. I když tuším, že před lety se nějaké rally závody s osmnáctinama už někde zkoušely.
No dle me je ASSO ta nej volba. Invetice par korun navic a mas to za 20min predelany na ofrouda. Ja bych nevahal.
něco pro bližší představu:
http://www.teamassociated.com/ae/18r/18r_gallery.htm
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.