Téma: Záběh Motoru
Zdravím popřeboval bych nějaké info ohledně záběhu motoru u FG,stačí tel.na vás do sz rád si zavolám,ale pokud by se vám to chtělo v kosce napsat pro všechny určitě to ostatní také ocení děkuji
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím popřeboval bych nějaké info ohledně záběhu motoru u FG,stačí tel.na vás do sz rád si zavolám,ale pokud by se vám to chtělo v kosce napsat pro všechny určitě to ostatní také ocení děkuji
Nehledej v tom žádnou vědu.Jelikož je to 2takt,blízce příbuznej křovinořezu a motorový pile,tak stačí vyjet jednu až dvě nádrže s trochou víc oleje a asi tak na půl plynu až 3/4.Na 5L benzinu 2dcl oleje nebo o kousínek víc.Pak je lepší dávat jen 1,75 dcl oleje.Maže to furt a líp to jede.Já dávám i tak olej od oka,jezdí furt.
Díky tak nějak jsem si to představoval a i měl info od ruzných lidí,to mi stačí
Tak dnes môj Marder absolvoval zábeh. Nakoľko som mal z toho obavu tak som si prizval pomocníka tu známeho "monogas". Zábeh bol však veľmi jednoduchý. Nalial palivo 1:25, ponaťahoval štarter a tu zarazu otázka: Kde máš sviečkový kľúč? " Samozrejme som mal v náradí všetko možné len nie sviečkový klúč. Tak nasledovala cesta domov pre klúč. Povolili sme sviečku, kapli benzín nad piest, nahodili sviečku, zatiahol za štartér a už to bublalo. Chlapi to je krása Malo to len jednu chybu, nakoľko už nebolo času sa vracať na lokalitu kde sme chceli zabiehať tak som vrčal hodinu a čosi po asfalte na parkovisku jednej firmy. Zajtra si to zopáknem v terené.
Auto je super, no riešenie uloženia a zakrytovania diferáku je otrasné. Chudáčik diferák je už celý pohužvaný. Máte niekto nejakú vychytávku ako diferák ochrániť?
Auto je super, no riešenie uloženia a zakrytovania diferáku je otrasné. Chudáčik diferák je už celý pohužvaný. Máte niekto nejakú vychytávku ako diferák ochrániť?
Tak gratuluji k prvním zážitkům.No,někde jsem viděl,že diferák krytujou bud tahokovem nebo sítkou do okna.Ale stejně tim píseček propadne.Vyřešil jsem to jinak.Když mi odešel ten hliníkovej kryt difu,tak jsem si nechal udělat kryt z 1-2 mm nerezu a je klid.To už kamínky ani píseček nerozbije.Stejně se tam vždy něco dostane.jedině to zakrytovat neprodyšně nějakým plastem.Ale když ono se k tomu blbě může.
... je to nutné, nebo je to jen pro jednodušší start
- to kapání paliva ke svíčce při prvním startu :?::?::?:
zdar . . .
. . . nechci se tu blbě ptát, co mám dělat, ale...
kdo se ptá, vypadá jako blbec, ale kdo se neptá, je opravdu blbec!!!
ukázal by mi někdo z vás jak to auto (FG monster ) nastartovat ???
- nový model, benzin v nádrži, vše snad od výrobce by mělo být OK,
ale nenaskočí to... :-( Rogiho případ s kapáním paliva ke svíčce jsem zkoušel,
ale kolik se toho vlastně může vstříknout přímo pod svíčku???
na spalovací motory jsem antitalent, ale musim se taky něco novýho naučit...
nechci nad tím stát a zkoumat bez zkušenějšího z vás... - ke komu mohu přijet pro rady???
- někdo ze Středozemě, prosííím
CARLOS: Víš, kdy je otevřený a kdy zavřený sytič? Jednou jsme díky tomu s kámošem taky nenastartovali. Sundej vzduchovej fïltr a uvidíš ji tam...
No svicku si kontroloval? nastavil si motor do zakladniho nastaveni? Se syticem delas to co mas? Ma svicka tu spravnou mezeru uhliku jak ma byt?
Urcite to bude v jednom z dotazu. Dyztak mi napis na icq, su z Prahy, rad ti pomuzu.
Zdravim, měl jsem podobný problém,dej novou svíčku já jsem osobně zničil 4 svíčky než jsem přišel na to,že mám bohatou směs a malý odtrh na svíčce.Takže dej novou svíčku dej odtrh 0,7mm na svíčku,sitič dej dolů,po 2 potáhnutí by ti to mělo skoro chytnout v te chvíli dej sitič do vodorovna a pak normálně tahej,a zkus nekapat na válec.To to jsou moje zkušenosti,takže je možne,že se mylim
No svicku si kontroloval? nastavil si motor do zakladniho nastaveni? Se syticem delas to co mas? Ma svicka tu spravnou mezeru uhliku jak ma byt?
Urcite to bude v jednom z dotazu. Dyztak mi napis na icq, su z Prahy, rad ti pomuzu.
- ehh, mlu vpro sim těč esky...
"Salvatore" rodiče jistě sytič hojně používaly, já v tý době ještě nesměl sedět ani na předních sedadlech... :-( o sitiči nic nevim...
"Belmondo" - základní nastavení? - pokud to neudělal výrobce, pak nevim! - to bych očekával jako samozřejmost, možná toho chci moc zadarmo... co na svíčce mám kontrolovat? na sytič sem nešah, dyť ani nevim kde je...
Určitě moc neporadím.....
Sytič zajistí přizvednutí volnoběhu a skoro úplné zavření vzduchu takže jak taháš za motor tak si nasaje palivo 2x až 3x blafne vypneš sytič natáhneš a běží tohle je křoviňák což FG je skoro to samý.
Na svíčku se podívej proti světlu mezi kontakty musí být čistá a ventil. měrkama zkontrolovat těch 0,7 mm já to dělám od oka teda :oops:
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.