1

Téma: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Zdar,

rád bych zjistil, za jak dlouho vyjedete nádrž modelu v měřítku 1:6, což je asi 0,7L
a za jak dlouho vyjedete nádrž u 1:8, což je asi 0,15L

dik...

2

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Zdar,

rád bych zjistil, za jak dlouho vyjedete nádrž modelu v měřítku 1:6, což je asi 0,7L
a za jak dlouho vyjedete nádrž u 1:8, což je asi 0,15L

dik...


Záleží na stylu jízdy...Pokud budete jezdit jen tak před barákem tak u "osminy" (buggy) vám vystačí nádrž tak na +- 15 min,pokud budete jezdit na větším plácu a budete motor hnát do otáček tak jeto kolem 10 min no a pokud vezmete buggy na off-road dráhu a budete tam jezdit "co vám vaše ruce dovolí" tak jeto tak na 8min.
No a u šestiny jeto tak na 45 min... :!: záleží také na stylu jízdy,nastavení motoru,také záleží  u jakého modelu,já jsem reagoval na BUGGY :!:
:arrow: Takže se na to nedá přesně odpovědět...  wink

3

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Hyper to řekl naprosto přesně....1/8 cca 10-15min a 1/5 nebo 1/6 cca 45 až 1 hodina jízdy dle stylu.

4

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

No ja mam podobne zkusenosti, s Revem s original motorem to bylo tak 10minut, s RBckem tak 8minut. A s mardrem je to mezi 45-60minutama. Ale hlavne u FG te litr stoji kolem 30korun:D

5

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

... jo k té ceně za litr, jsem se chtěl dostat taky...

nebudu to tady rozepisovat, to si každej doma spočítat, kolik peněz stojí
hodina jízdy, umí!
Chtěl jsem větší model na spalovací motor, začal jsem u Trugyn 1:8 a došel jsem,
díky internetu, přes MonstrTrucky 1:8, až k buggy 1:6.
rád oželím pohon 4x4 a vícestupňovou převodovku se zpátečkou.
Blbý jsou prvotní pořizovací náklady, ale s cenou paliva se model 1:8 brzy dostane
na pořizovací cenu modelu 1:6, a dál provozní náklady menšího z modelů rostou...
Ale vím, že jeto mnoha lidem těžko vysvětlitelné... :-(

6

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Naprosto souhlasim, nehlede na to ze me za tech asi 20 litru co mam s FG vyjeto stal v nahradnich dilech asi 1000kč a to jen proto ze sem lajdak a podcenil udrzbu a prevenci. To byla asi castka co me stala osminka po blbym dopadu. Proste s FG se jezdi zadarmo:D

Nehlede na to ze se da na bazaru poridit za velice slusny penize.

7

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Ale vím, že jeto mnoha lidem těžko vysvětlitelné... :-(

A rika tady nekdo opak? FG je v tomhle ohledu levnejsi, pokud zacnu tunit FG, tak zase poleze cenou nahoru FG. Kazdopadne pro me je dulezity, ze si vezmu osminu a zajezdim si s ni skoro vsude ..... tohle uz s sestinou moc nejde.

8

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Vše má své pro a proti to je jesná doufám každému v jakém koli měřítku big_smile  Jen tu proboha kluci NELOBUJTE za své modely ať se to tu zase nezvrhne lol i když......malé osvěžení by nebylo od věci viz....Revo VS Savage...to byla dobrá řiť lol ...trochu OT  wink

9

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

JR: to jsem si myslel taky ze s sestinou se nesvezu vsude jako s osminou. A neni to pravda. Aspon teda podle me 8)

Ale opravdu vesele jezdim s sestinou vsude kde sem jezdil s osminou. A bezproblemu.

10

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

jasně, každé má své mouchy, znám desetiny, osminy, ale šestinu ještě ne,
a proto ji jistě hned příští tejden (nebo možná dřív) jedu koupit.
(a doufám, že brzy někam přijedu, kde bude jezdit víc šestin - ale kam???)
nejvíce se mi líbí v provedení (monster) beetle buggy, ono je to ale asi jedno že?
- jestli to bude beetle buggy, monster beetle buggy nebo monster truck bugy - základ je to samý?!

11

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Uplne to samy to neni,ale FG ma v podstate jen 2 offroad podvozky. Rozeznas to orientacne podle tlumicu. 4 ma podvozek buggy a 8 monster. Kastle neni dulezita. Buggy je obratnejsi a monster bytelnejsi-takze pak uz se rozhodni podle sveho......

12

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

carlos- no tak az budes mit auto tak dej vedet a az pujdeme jedzit s sestinama ( vetsinou kolem 10 lidi) tak dam vedet. Jinak Buggy na draze ujede monstrum dost znatelne

13

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Nebo pokud bys chtěl experimentovat,tak Carson by měl dělat benzínovou 4x4 1/6.Něco jako monstr.Vypadalo to a jezdilo jako okopírovaný MCD.

14

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

Takže už ve čtvrtek jsem chtěl objednat monster-beetle bugy
- tedy čtyř tlumičovou, což v Karlíně zjistil prodavač u dodavatele,
že se již nedodává, ale že je už jen k mání monstr-truck bugy, tedy osmitlumičák
s pevnějším šáskem, s kastlí beetla - což jsem hned objednal, a teoreticky
bych ho mohl mít doma již příští tejden tongue
. . .   

rominator - psal si, že by měla bejt buggy obratnější
- tos myslel beetle buggy, nebo monstr-beetle buggy - čtyřtlumky oproti osmitlumce???
- teď už je to teda jedno, mám na cestě osmitlumku a těším se,
až vyplním kufr svého Focuse tímhle "křoviňákem" hahaha :-)

... nevím ale jakou dám tomu broučkovi fasádu
- znám se, že s čirou kastlí budu jezdit pěkně dlouho...

ahma - jezdit... někde v okolí Prahy? Ale to je jedno kde, když nás bude cca deset :-)
(co nenaleju do šestiny, to naleju do 1:1 a přiblížím se kamkoli) :-)

15

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

. . .

... no 4x4 v šestině zní zajímavě,
ale to bych pak jezdil všude, tam kam by se on dostal, ale já nee,
následovalo by více karambolů, více drobných oděrek (defekty samozřejmě taky).
S tím co budu mít si jistě užiju k plné spokojenosti, hnn hnn
(a to doma táta na zahradu má elektrickou pilu, sekačku !!!
a já mám na zahradu tuhle mašinu :-)) (asi tatínkovi z trávníku udělám "kruhovku pro svého koně, teda brouka)

16

Re: provozní náklady 1:6 vs 1:8 ???

to carlos: Mel jsem monstra(8tl.), bylo to super na litani a jezdeni kdekoliv, ale na draze jsem zjistil, ze Marder(4tl.) mi ujizdí ,tak jsem monstra prodal a koupil buggy..... no a ted uz ani on neni:-)