Re: převody
Tak sem vyndal to ložisko a asi je špatný protože drhne a když s nim otočim tak cítim všechny kuličky a když otočim ten unašeč s tím ozubeným kolem tak tam vznikne mezera a to kolo by sjíždělo čím to mám podložit?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak sem vyndal to ložisko a asi je špatný protože drhne a když s nim otočim tak cítim všechny kuličky a když otočim ten unašeč s tím ozubeným kolem tak tam vznikne mezera a to kolo by sjíždělo čím to mám podložit?
Tak ložisko radši vyměnit.Ve sportovních potřebách koupíš tenhle rozměr,pokud je jako na poloosách,jako ND do inlajnů.8ks cca za 200 kč .
A ohledně otočení hlavního kola.Koupit tuning unašeč a nový kolo a místo aby koukalo jako stávající plastovým čelem ven,tak ho prostě obrátíš.Bude ti ven koukat unašeč.Podložka netřeba.Nebo aspon nevim,že bych ji tam dával.
Jinak to napsal "khz" tady
Zaslal: so 10. prosinec, 2005 23:01 Předmět: Citovat
"tady je to nazorne a az to budes nekdy rozebirat a vracet tam zpet celej unasec tak ho dej obracene a i ten kovovej prevod na spojkovym kosi , dosahnes tim tak mensiho namahni zubu, a prevod se tolik nenici"
Tolik citace.Obrázek jsem měl,ale nějak už neni.
To ložisko vyměním a i to zadní jak je převod diferáku a ten unašeč mám kovovej tak sem ho otočil i s kolem a mezi držákem a tím velkým kolem je asi 1cm mezera tak si myslím že to kolo bude sjíždět s těch gumovejch koleček. Jako to kolo s tím unašečem není na doraz a ž k držáku.
Tak sem vyměnil ložisko a je pokoj kolo drží.
Karlosi jedna malá rada nebo pár rad. Kola se otáčejí proto, aby se zmenšila páka na ložisko u spojky a brzdy. Tím ti potom ložiska vydrží něurekom času. Pod velké kolo musíš dát podložku, proptože plastové nemá osazená a dřelo by o čelo. Pokud používáš duralový unašeč plastového kola tak ti doporučuji natvrdo pilníkem zmenšit vnější průměr aby vznikla mezera mezi unašečem a plastovým kolem. Časem se tam totiž napěchuje prach, který kolo roztáhne a se změnou průměru se mění i zubová vůle, teplota a je hotovo. Jezdím tak již 2 roky na stejném kole resp. teď mi odešlo po dvou letech. K částečnému omletí zubů. Pokud máte zuby sjeté na jedné straně kola zešikma, tak je na vině špatná geometrie. Kolo chytá o tyčku horního ramena. Teď se jako žhavá novinka objevilo na trhu kolo kovové místo plastu. Marek vyzkoušel tento inovation ve dvou rozjížďkách a vrátil se k plastu. Převod byl velmi tuhý a tak nějak divný. Kus plastu asi mezi koly bude potřeba i nadále. Ještě vyslovím myšlenku, kterou si na závodech někteří šeptaji hodně nahlas a to že určitá série kol z nějakých nepochopitelných důvodů odchází bez zjevné příčiny. Zda je na vině materiál nebo výrobní tolerance nikdo neví, takže i tady může být problém, proč odešlo třeba nové kolo. Nakonec i proti diskuzím v jiných vláknech doporučuji každému stále mazat a mazat. Neboť kdo maže ten jede. :oops:
Kdo maže ten stjí, až domaže potom jede.
Díky Pačesi vyzkouším to podle tvých rad.
Eště sem se chtěl zeptat čím mažeš?
Eště sem se chtěl zeptat čím mažeš?
Škvařené sádlo. Nejlépe domácí a bez škvarků. Ty dělají problémy v zubech. A dej pozor aby ti nežluklo. To je pak smrad k nevydržení. Momemtálně používám Ceys víceúčelové mazivo nebo W
30 za 29,- kč z Lídlu. Ono je to vcelku jedno, protože za cca 15 min. je to vymydlený všechno ven. Vybíram si hlavně s hnacím plynem Propan Butan. Ten ti to zasune i do kloubků. Pěkně to zapění a je to tam. Testovali jsme PB na volně položeným kuse železa a čeče ono to po nastříkání zalezlo i pod železnej kvádřík. Něco na tom asi bude, že to lépe vzlíná do štěrbin. Marek zase nedá dopustit na olej na kola a šicí stroje. Je fakt, že ten jsem používal na desetinách na ložiska a také super. Spíše si vyber co je pro tebe dostupnější a co sám uznáš za lepší.
Asi si vyberu to sádlo
když jsme u těch převodu,nezkoušel jste někdo implantovat 2kvalt(za louží to občas jezdí a v trucku nebo buggyně to vypadá pěkně),pokud ho tedy seženu nějak rozumě tak ho zkusím,u nás v ceníkách jsem jí nenašel 7451,vím že výkonu je dost a dost ale proč se nezasmát že
Za louzí stojí nekde kolem 4000, ale ja osobne nepocituji potrebu mardra jakkoliv zrychlovat, na maximalku to je temer neriditelne na nezpevnenem povrchu
Ozubené kolo se mi také omydlilo.Ale příčina byla v tom,že jsem jezdil bez krytu převodu a dostal se tam šutr.Jinak mít obě kola kovová je blbost.Pokud se tam dostane šutr,tak nic nepovolí.Pak to může být daleko větší problém.
Ozubené kolo se mi také omydlilo.Ale příčina byla v tom,že jsem jezdil bez krytu převodu a dostal se tam šutr.Jinak mít obě kola kovová je blbost.Pokud se tam dostane šutr,tak nic nepovolí.Pak to může být daleko větší problém.
vcelku sis odpověděl i na otázku krytu. I pod něj se šutr dostane ale ven již nemá jak. Takže ponaučení?!?! kryt jsem sundal spolu s prvním prasklým unašečem Ale na to si musí každý přijít sám.
Hmmmm. To mě nenapadlo :oops:
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.