26

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Tak po první jízdě moje dojmy z auta jsou takové, že díky delšímu rozvoru jízdní vlastnosti překračují standartní pohonou jednotku.Kdo je zvyklý na nitro trucky,bude hned po první jízdě i se 14i článkem přemýšlet, jaký vybrat střídavý motor. :-)

27

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

tak to je jasny dve plechovky kazda 120W to je proti nitru nesrovnatelny, ale je dobry ze by novej max mel zvladnout stridak bez uprav.

28

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Vazne o koupi noveho emaxxe uvazuji, ale to co tu ctu me odrazuje, cetl jsem v jinem vlaknu co z toho auta udelaji poradne accu packy, ale fakt ze se zkratuje ele. regulator tim ze se spoji chlazeni tranzistoru je trapne, a navic ze to deklaruji jako vode odolne ( ne vodotesne jak tu nekdo spravne zminil ) v manualu je opravdu zarazejici. Mam revo a mini madnesse a kdyz ted vidim jak s madnessem litam a kde jak se vali ve vode a to nema zadne deklarove vodeodolstvi ani nic je to hracka a vali jak vino. No spise jeste pockam co se tu na foru objevi za skutecnosti.

29

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

ono to fakt par mesicu chce pockat az to bude rozsirenejsi auto ale furt bude lepsi vzit revo a predelat na elektru . je to investice do 10 tisic ale neco se vrati prodejem motoru a spol

30

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Já jsem si po dlouhým váhání maxxe koupil v době, kdy traxxas představil maxxe II.Měl jsem štěstí a obratem jej stačil prodat a počkal si na maxxe II.Když je porovnávám, tak za obdobný peníze jsem dostal lepší auto.Ale určitě ne úplně jiný.Až jej časem začnu upravovat, tak půlka z inovativních prvků maxxe II stejně půjde pryč. RC hned. Motory,kardany, regulace, 2 serva, bulkheady... Všechno půjde na výměnu.

31

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

plastove poloosy neni nutne menit. vydrzi neskutecne veci a pouzivam je i ja

vyhoda je bytelnejsi prevodovka a diferaky, prodlouzeny podvozek, integrovany servosaver

32

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Lehounce mi misky tlumičů škrtaj o poloosy, to je asi normál?

33

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

ano to je normal. staci vzit nejake podlozky a dat je mezi ocko tlumice a parohy a ramena a je klid. mam to taky tak jelikoz mam jeste silnejsi tlumice.

34

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Tlumiče podloženy, už neškrtaj. Díky. Jak s napojením stock titanu od regulátoru? Chci zrušit ty standartní zístrčky. Mám dráty sletovat nebo přes klasický zlacený konektory zachovat rozebíratelnost?

35

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

zlaceny konektory a o nejkratsi kabely at se to da rozebirat. ja to teda mel sletovany natvrdo coz je samozrejme lepsi ale kdo to ma pri cisteni auta oddelavat smile

ale stridaky mam co nejvetsima zlacenejma konektorama. momentalne na maxxovi 5.5mm. na titany 4mm bude dostatecny.

36

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Asi u všech podobných aut platí, že standartní pružiny jsou měký, musejí se zbytečně vypodkládat. Já jsem jako prozatimní řešení vyměnil pružiny za standart modrý z MTA-4, který přesně pásnou a je to o dost lepší...

37

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Mění někdo těžiště auta kvůli skokům? Oproti nitru s napříč uloženým motorem mi moc nejde ovlivňovat sklon auta za letu gyroskopickým efektem... Těžiště auta je přesně uprostřed rozvoru.

38

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

neni nutne staci auto ridit plynem/brzdou coz chce trosku cviku a delsi skok na nauceni

39

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Nezkoušel jste někdo do E-maxxe dát vodotěsný regl Profi V40R od Graupnera je až na 16.8 V a 30/60A (jestli že jsou tam 2 motory se 120W ta to je při 16,8V cca 15A) tak si myslím, že by tam mohl jít. Já mám v Twinovi V80R vodotěsná do 12V a je opravdu vodotěsný, jezdím s tím ve vodě i sněhu a nevadí mu to.
Nevíte jaké má parametry ten origo regl v Maxxovi II?

40

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Udaje jsou na na strankach traxxasu http://www.traxxas.com/products/accessories/trx_accessories_evx2.htm  .
No a muzu rict ze je vic nez vodeodolny, uz mam za sebou asi 10 jizd ve snehu a i po osprchovani od snehu stale bezi... wink

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

41

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Vazne o E-Maxxovi 3905 uvazuji a snazim se srovnavat s E-Savagem.
Zatim pro E-Maxxe hovori:
- vyssi vodeodolnost
- moznost bez uprav pouzivat 7-mi a 6-ti clanky razene vedle sebe (lepsi pro udrzbu jednotlivych clanku), pripadne jeden 6(7)-clanek
- moznost prepnout do treninkoveho rezimu - pro moje deti nez to dostanou do ruky
- priprava na stridavy motor
- dily z T-Maxxe (plati i pro novy 3905?)
Jak je to s jizdnimi vlastnostmi? Mel jste nekdo moznost primeho srovnani s E-Savagem?

42

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

teda taky se mi hrozně líbí. na netu jsem ale nenašel moc náhradních dílů, snad jen Pelikán a tam jako začátečník váhám co je na nitro a co na E-verzi. Druhá věc je, že s automodely nemám v podstatě žádné zkušenosti, nebude E-maxík pro začátečníka příliš složitá hračka ? Já vím že se to nedá srovnávat, ale není lepší koupit nějaký entry-level třeba final a něco jako Savaxe nebo e-maxx později až budu vědět co to obnáší ?

43

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Já vím že se to nedá srovnávat, ale není lepší koupit nějaký entry-level třeba final a něco jako Savaxe nebo e-maxx později až budu vědět co to obnáší ?


neni to lepsi,mas s toho moc velky strach,E-savage a E-maxx jsou temer bezstarostna auta(nejake zaklady jako cisteni apod.jsou samozrejmost + oba modely maji lehce resitelne vady na krase) sice o spalovaky se uz musis starat vice porad jsou E-savage a E-maxx oproti nim a asi vetsine RC aut nejbezstarostnejsi auta(budes mit s nima min starosti nez treba s Finalem)

44

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Nevíte někdo, proč E-maxx I měl tříkanálovou rc a nový má jen dvoukanál? Jak je to s řazením na dvourychlostní převodovce- je ruční nebo je automatická?

45

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

maxx 3905 má standart 1 rychlostní převodovou skříň, mnohem víc dimenzovanou než verze 3906, ale přesto lze doplnit přestavbovou sadou pro konverzi na 2 rychlostní.
Původní maxx měl 2 stupňovou převodovku, ovládanou servem. Popravdě ale 2 rychlosti jsou tady zbytečnost, maxx je na skákání, rychlost do pomala je stejně málo na trial...

46

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

Jinak bych ještě zdůraznil, jak se píše výše, že u e-maxxe jsou obavy začátečníka zbytečný. Je to "amerika" doslova i pro Ty, co neví o modelařině vůbec nic.Vyndáš z krabice (svědomitější možná přečtou návod) a jedeš...

47

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

No prvni rychlost sem pouzival, kdyz sem potreboval jet pomalu (treba kdyz to dostal do ruky zacatecnik), ale u stridaku to pak bylo zbytecny.

Jinak bych si docela dovolil polemizovat s enzem. Me tahle "amerika" vydrzela dvoje baterky, protoze sem po koupi nedotahnul spojku. Takze je dobry se seznamit s tim autem i stylem, co kde je povoleny, co je potreba seridit a pod. Dalsi veci je to, ze maxx moc na skakani v zakladu neni, protoze (kdyz pominu rychlost) prvni dolet na strechu znamena praskly bulkheads (napravnice). Staci malo, jen vymenit kastli za silnejsi (treba Proline), s tou pak nejsou problemy. Pri dopadu na zada se kastle deformuje a stahne parohy k sobe, coz znamena zlomeni spoje mezi parohama a bulkheads

48

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

No ale to je o tom čtení návodu...:-) Postup dotažení spojky je přesně v návodu uveden, ale u nového maxxe ji stejně jem tak odvařit nejde, protože je z reva úplně jinak dimenzovaná. Co se týká odolnosti, tak jsem měl na mysli porovnání s finalem a obdobnými auty, proti nim je mnohem robustnější, to znamená, že bych se nebál e-savage nebo e-maxx doporučit jako první model. Alespoň tak jsem chápal dotaz.

49

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

jo jo, přesně tak jsem to myslel, jestli na začátečníka není moc složitá elektronika modelu a tak. už jsem se rozhodl jít raději do něčeho pořádného a ne do Finala, jen váhám mezi e-maxxem a e-Savage.

50

Re: TRAXXAS E-maxx 3905 - nový model

měl sem oba, e-maxx 3906 i e-savage, ale ten novej typ e-maxxe je absolutně skvělej..........určitě bych neváhal a koupil e-maxx II, nejen pro to že má pohonné ústrojí bytelnější než e-savage, ale i proto že je obrovskej, prodlouženej, připravenej na stříďák atd........ navíc traxxasácká rc souprava je mnohem pohodlnější než ta u e-savage, e-savage je prcek a neseženeš na něj ani pořádnou kastli.