Téma: jak zacit s trialem
prohledal jsem vsechno, ale nikde jsem nenasel nejaky rady jak zacit s trialem. traba jaky auto atp ... clovek se asi hned nepusti do ovladani 8kolky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
prohledal jsem vsechno, ale nikde jsem nenasel nejaky rady jak zacit s trialem. traba jaky auto atp ... clovek se asi hned nepusti do ovladani 8kolky
No podle toho naco se cejtíš? jestli stavba od začátku nebo úprava něčeho současnýho?
no asi tak, zatim jsem to v ruce nemel, ale z fotek se me to moc libi. ale kdyz uvazim, ze me to v realu muze prestat bavit pri prvni jizde, tak bych sel cestou nejnizsi investice ...
Hmm nejlepší trialovku na začátek vidím vážně tu AX- 10. Nebo jít cestou někoho v okolí najít a závodit s jedním autem jako dvě posádky.
Axial bude fajn a v nejhorším by určitě šel dobře prodat. Pokud ale opravdu nechceš riskovat nákup nových věcí a chceš to spíše na zkoušku tak tu ještě je Wheely King 4x4 RTR, na kterém bys jen udělal nějaké úpravy. Chce to ale dobře zvážit své možnosti, protože Axial je prakticky komplet, jenom to chce osadit elektronikou, zatím co WK, když ho pak budeš chtít udělat opravdu konkurenceschopným, bude vyžadovat nejen další drobné výdaje (materiál, kardany, úpravu převodů či případnou výměnu elektroniky), ale především zručnost a možnosti při výrobě držáků serv, případně vlastní konstrukce podvozku, což ale podle mně k modelařině patří více, než super nabušené hotové káry za velké peníze.
Jen jsem chtěl upozornit na jednu nejasnost ohledně dotazu
SOSAK se ptal na trial a pokud vim tak AX10 (o které taky přemýšlím)
je hlavně crawler. Nebo se pletu
No já myslím, že trialový auto se koupit nedá proto sem dával AX10.
No já myslím, že trialový auto se koupit nedá proto sem dával AX10.
Ale po úpravě takový F350 ale to je někde jinde cenově nebo od někoho
a jsou i výroci trial aut u nás jen hledat.
Asi máš recht že tohle je nejschůdnější cesta.
No myslím, že když osloví ty naše výrobce trial aut, že nejlepší bude AX10 hlavně cenově
Já taky beru trial modely takový jaký se podobaj reálným trial autům 8) ale je to věc názoru
sakra ten edit omluvte chibi (chyby)
No myslím, že když osloví ty naše výrobce trial aut, že nejlepší bude AX10 hlavně cenově
Já taky beru trial modely takový jaký se podobaj reálným trial autům 8) ale je to věc názoru
Model je jedna vec a pak jak to člověka bude bavit. Asi máš pravdu že AX10 je opravdu dobrá a nebo potom pokud bude chtít něco do začátku lepšího tak může zde http://www.rcauta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7900 ale je to crawler.
Ale asi AX10 je nejlepší začátek při koupi u nás.
v podstate nevidim zatim rozdil mezi trialem a crawlovanim ... me se proste libi drasat auto v tezkym terenu, kde to neni jen o tom, kdo koupi lepsi stridak atp )
treba to ze ten axial jezdi se 400-kou me prijde jako super ...
No pokud zustaneme v ciste obecne rovine, tak trial je proste jizda zrucnosti po vytycene trase, danyma checkpointama.
Takze si to chce urcit, zda chces jezdit truck trial, specialy (tam patri snailery ale i puvodne crawler AX10 apod) no a nebo jit cestou maketovou, za cenu horsi prujezdnosti (hilift).
ja napriklad jsem natolik zamerenej na podobnost s realnym autem, ze bych nesnesl u svyho modelu zataceni zadni napravy apod.
nekdo chce zase ciste prujezdnost atd.
jak uz bylo uvedeno, z hotovych aut je dle me nejlepsi AX10, je na nej nespocet modifikaci, dokaze byt plnohodnotnym souperem temer 3x drazsim specialum a navic pouzitim lexanove kastle na motivy realneho auta muze vypadat i docela meritkove.
Nebo jít cestou stavby. Může to být celkem jednoduchý rám (2x profil), tlumiče a nápravy koupíš (třeba z Wheellie kinga), převodovka, elektroniku koupíš tak jako tak.
Možná po zušenostech s high liftem bych do toho napodruhén takhle šel já.
gema:kde koupíš nápravy z wheely kinga?? když tak SZ díky
ja taky moc rozdil mezi crawlerem a trialem nevidim, pokud se podivas na kategorie, ktere se u nas jezdi tak axial spada do P1, coz jsou prototypy a kdyz ho srovnas se snailerem, ktery je taky P1, tak maji pruchodnost terenem podobnou, snailer je special na trial, perfektni manevrovatelnost, axial je zase lehci, vsechno ma svoje plus a minus, koukni se do sekce AX10 a a tamia F350, jsou tam i odkazy na zavody, myslim ze je tam toho hodne napsano
a nebo jed na závody a nebo jdi na sjetiny když nejsou na závodech.
Já už to mám jasný u mně vyhrálo auto asi to bude AX10.
MrTim: na netu je toho hodně. Byl to příklad. Ta náprava se po dílech dá jak jsem koukal přímo na HPI postavit za cca 40 doláčů.
nj,ale za 40$ máš nápravu z axialu scorpiona,která bude asi lepší na crawlink/trial
Nápravama to nekončí. Tak kup nápravy z axiala no
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.