Re: Losi Mini LST
Jaké pasuje servo do Exoteku? Normální standartní velikost?
http://jarda636.rajce.idnes.cz/
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 8 9 10 11 12 … 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Jaké pasuje servo do Exoteku? Normální standartní velikost?
Jaké pasuje servo do Exoteku? Normální standartní velikost?
Jj, standardni velikost. Jinak konkretne na strankach Exoteku je napsano:
Re-engineered 6061 BILLET front servo mount bulkhead that incorporates the use of low profile 1/10th scale race servos like the FUTABA 9550 or the KO Propo PDS-2413 OR any 1/10 scale servo with atleast 80oz of torque.
To servo nemusi bejt nizkoprofilovy, ale to presne zalezi na tom jakou mas kastli.
Ja koupil to co tam maji v shopu, nejaky Integy C22439.
Ja tam mel standart velikost a nebyl problem
jj to jsemnašel jenže anglicky neumím tak jsem porovnával velikosti doporučovaných serv a to co doporučojou tak jsou nižší než standart,ale jak píšeš pasuje standart tak je to ok
zkoušel někdo do origo vysílajdy LST 2 namontit konektor na nabíjení, dá se to vůbec nabíjet jen 4 tužkovky ve vysílajdě?
Konektor mi prijde uplne zbytecny, staci mit klicku na 4 tuzkovky a nabijet venku.
To mám,ok díky
Do jakýho rozumnýho stříďáku jít na hobby poježdění a pohon Ni-Mh?
Do jakýho rozumnýho stříďáku jít na hobby poježdění a pohon Ni-Mh?
Nejlepsi variantou stavy pro stridaky je LiPo, nikoliv NiMH. LiPo ti daji vetsi proudy a jsou lehci. NiMH jsou dost tezky. Sice vydrzi vic cyklu, ale pokud se o LiPo dobre staras, je to celkem burt.
Nahodou, ja jsem s Wraithem ze zacatku (minimalne cely leto) jezdil pouze na NiMH. I tak to byl slusnej upgrade oproti puvodnim motorum.
Je teda pravda, ze po "prechodu" na LiIon to byl po vykonove strance dalsi upgrade :-).
Nahodou, ja jsem s Wraithem ze zacatku (minimalne cely leto) jezdil pouze na NiMH. I tak to byl slusnej upgrade oproti puvodnim motorum.
Je teda pravda, ze po "prechodu" na LiIon to byl po vykonove strance dalsi upgrade :-).
No to samozrejme ano, ja nerikam, ze NiMH s lepsimi proudy (2/3AA apod) nestaci, to ano, ale doba jizdy je neskutecne kratka a i ta tiha aku... Zlaty LiPo/LiIon.
Apropo, ja na Wraith taky nejdriv jezdil na NiMH, proto jsem to pripsal, aby sel rovnou do LiPo/LiIon a neztracel cas s NiMH :-)
Jenže já mám zatím 4 packy NiMh, na lipoly nemám nabíječku, tak zatím řeším jen ten motor a jen nebo zatím na hobby ježdění ,jezdí s tím i 5-ti letý kluk teda učí se.
Podívej, alternativ je už dneska dost, akorát že holt je budeš muset vzít nejspíše z venku, protože u nás se trh s malýmí BL systémy zatím ani nenatrhnul (vím snad jen o Mambě). Já bych ti sice nemohl doporučit nic jiného, než Wraith+Quark, protože jsem měl tu čest jedině s tímto vybavením, ale za celou dobu, co to mám v autě, jsem nepřišel na žádný důvod k výměně reglu, nebo motoru. Obecně by se dalo říct, že rvát tam motor velikosti Mamby je holý nesmysl, i když to třeba amíci stále dělají, protože tohle auto potřebuje především krouťák a v případě reglu jsou určitě i výkonnější modely, než je Quark, ale když už budeš motor brát venku, proč brát regl odjinud a i s Quarkem se dá závodit? Já jezdím jen hobby (MLST podle mně na halové závody není to pravé) a i když plánuji taky jít do LiIon, zatím stále spokojeně jezdím s NiMH, akorát že měknou.
a doba jízdy s tvým motorem a NiMh
Sice i to už se tady probíralo, ale budiž. Záleží na mnoha okolnostech, ale když jsem s původním pohonem jezdil na Intelect 1400, jezdil jsem cca 14-16 minut, zatím co s BL na stejném povrchu to lítá tak kolem 20-23 minut. Hodně ale záleží na převodech, protože s původními je to moc rychlé, na maximálku potřebuješ velký rozjezd (v terénu by ses na ni ani nedostal) a regl se hodně zatěžuje, takže baterky vyždímá mnohem dříve, než by bylo nutné. Tohle auto není žádná placka, ale kára do terénu, takže bych ti doporučil koupi spojky Dual Disk Slipper (pro Mini-T), která má 60 zubů, a k tomu pastorek v rozmezí 17-19 zubů, podle toho, kde a jak chceš jezdit.
Díky i když se to probíralo a já vše četl, zajímala mě tvoje verze protože jsem tady ani jinou rozumnou kombinaci Bl motoru neviděl nebo blbě koukal, spojku DD Sliper mám a z převody si taky nechám poradit, je to na hobby ježdění všude ne na závody. Dík
Mám někdo zkušenost z výměnou origo reglu za jiný? jestli ano tak za jaký při zachování všeho ostatního origo.
Tak sem si od kluku zlutejch objednal stridak
HiModel 5916KV Brushless Motor a tenhle regl HiModel FLY Seires 30A Brushless Speed Control for car W/Reverse Type CAR-FLY-30A
,tak sem zvedavej jestli to vubec bude fungovat
Abys nebyl zklamanej. Prosel jsem oboje a asi takhle:
Regl vypada, ze je snad i ok, ma tepelnou ochranu, failsafe atd... nevypada to marne.
Ale ten motor bych nebral. Pokud budes jezdit jen v telocvicne a nekde uvnitr, tak ok, ale na ven bych to nebral. Je to mala plechovka, 20x40, uplne to samy jako Mamba, rekneme i vykonove. Pokud pojedes do hrubsiho terenu a budes trosku vic zabirat a vyzadovat kroutak, padne k zemi.
A nezapomen hlavne poradne chladit. Bez chladice to spalis velmi rychle (venku).
uvidime,kdyz padne tak padne .Za ty prachy co stal me to moc nerozhodi
No jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží, předpokládám že to máš do toho miniLST. Si měl pořídit dva a dát tam oba, pak by to bylo OK Ten motor mám v onroadu M18 a tam je v pohodě, akorát to auto váží tak třetinu toho co to miniLST S tím reglíkem nevim, pak napiš jak funguje... Moje zkušenost je, že aby to slušně fungovalo, musí být aspoň jedna komponenta kvalitní, takže buď kvalitní motor a horší reglec, nebo super reglec a jakýkoliv china motor.
Ahoj kluci, tak sem rozhodnutej se vrátit k autíčkaření, a padlo mi do oka MLST2.........chci se zeptat, zblajzlo by to motor SPEED300 6V ????? máte někdo zkušenosti? mám tam dát jeden nebo dva??? Předem dík moc za odpověď
Dle meho to zvladne, jde o to, jestli pocitas i s vymenou reglu. Musis pocitat s motorem s vetsima otackama vzhledem k tomu, ze auto ma prevodovku. Dalsi vec, pocitej s vymenou spojky za Dual disk slipper. Vypada stejne jako Robinson na maxxovi
no SPEED300 6V má zhruba 30 000 otáček při 6ti voltech, při 7,2V bych se moch dostat teoreticky skoro na 35 000 otáček, takže je to docela fičák, jo a ta vymena spojky je nutna?
Je vhodná i úplný seriovky.