Téma: Motor
Nevíte někdo proč jeden prodejce uvádí u mardera motor TITAN 26 a jiný
ZENOAH 26, nebo to je jeden a ten samej motor. Děkuji.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nevíte někdo proč jeden prodejce uvádí u mardera motor TITAN 26 a jiný
ZENOAH 26, nebo to je jeden a ten samej motor. Děkuji.
Název asi jinej,typ stejnej.Aspon podle mně.
Myslím ale že titan se dává do lodí a zenoah do aut ale je to od stejného výrobce taky jsem si toho všiml ale ten titan je určitě do lodí.
Poprosil by som ťa, pri tvojich skúsenostiach z touto kategoriou prestaň vynášať takéto kategorické vyhlásenia a doslova zavádzať nových kolegov :!: To potom môžem povedať, že OS Max je letecký motor, ZEONAH je tiež letecký motor a to len tí "zlý predajcovia" chcú napáliť chudáka modelára. Takže prestaň a presun sa do kategorie ktorej rozumieš. Motor TITAN v tom prevedení ako je ponúkany je tiež spolahlivý benzinák pre pohon rc modelov aut v mierke 1:6 a 1:5.
Len tak pre ilustráciu http://www.edgesports.net/item.asp?category=131&desc=gas_rc_boats
Znamená to teda, že Zenoah je motor do lodí a nie do aut? Nuž mám nedostaky vo vedomostiach a musím sa ešte hodne učiť. :? :? :?
Takže jestli tomu rozumím, je to jiný typ motoru.
Ano, je to iný typ motoru. Je však rovnako kvalitný ako Zeonah. Rozdielov je tam minimálne. Skús napísať SZ kolegovi s nickom" monogas". To je expert na motor do auta ba dokonca aj do lode. Ten by ti mohol problematiku objasniť do detailov.
díky rogy.
chlapy jak se projevují na motoru štatná gufera,muj motor v leošovi začal při volnoběhu houpat a i chcípne(pouze na volnoběh),chytá normálně a při jízdě jakoby mu chyběl vršek,ale nepatrně
Než gufera,tak spíš kouknout na svíčku nebo si případně lehce pohrát s karburátorem.Pokud by byly špatný,netěsný gufera,šel by mizerně nastartovat nebo vůbec a i při jízdě by se dusil a kuckal.Prostě by motor netlakoval a nenatahnul si potřebný množství paliva.
Vzd.flitr jistě pereš pravidelně a v benzínu neni zbytečně moc oleje.
Než gufera,tak spíš kouknout na svíčku nebo si případně lehce pohrát s karburátorem.Pokud by byly špatný,netěsný gufera,šel by mizerně nastartovat nebo vůbec a i při jízdě by se dusil a kuckal.Prostě by motor netlakoval a nenatahnul si potřebný množství paliva.
Vzd.flitr jistě pereš pravidelně a v benzínu neni zbytečně moc oleje.
jojo vše dělám dobrě i oleje davam jako do všech FGček co jsem měl,stím problém nebude,když už to mám rozebraný tak ty gufera vyměnim,taky mam lechce prohlej izolátor tak pujde do koše a možná dám i nový pístní kroužek(válec s pístem vypadá dobře)nevím zda by rozladěný karbec houpal s otáčkami ve volnoběhu,a právě mam zkušenost že když je hodně rozlazenej tak nechytne vubec,nicméně nastaven je snad dobře,svíčku jsem také zkoušel a pořád stejné,tak že na tom křovináku už moc variant není.
Dělalo mi to taka a jak jsem vyměnil svíčku tak jede v pohdě. Dej trochu mín oleje do směsi a čisti svíčku občas. Jak se ti tam udělá pecka tak holt nejede.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.