Mam asi tri tydny Mutaga od HPI s podvozkem E10. jsem zacatecnik v tomhle oboru taz mluvit o tom jak to jezdi nebudu protoze nemam zadne srovnani a hlavne zkusenosti.
KASTLE: vypada kvalitni polepy vypadaji dobre, okna jsou tez samolepky.Parkrat sem s autem narazil v male rychlosti do steny jednou i do hrany u dveri telocvicny jen celni narazy , kastle se nestípe jen zustane lehce zdefotmovana coz neni temer videt.
PODVOZEK:vule vule vulevule.... po zjistení ze ramena prednich kol se vaklaji + - 1mm dopredu a dozadu zadni totez a ulozeni kol naboje maji take obovske vule asi 10 až 15 stupnu jsem byl rozcarovan. Zaklad tvori plastova vana podobne jako TT01 pastorek je kovovy 22 zubu, ozubene kolo kardanu je plastove ulozeno v plastovem domecku s kulickovymi lozisky. Kardan je dvojdilny plastovy, diferencialy jsou planetove velke ozubene kolo diferencialu hnane kardanem je kovove, poloosy jsou plastove s kovovymi koliky. "tlumice" ehm nejsou tlumice ale jen pruziny s vedenim.
RC: pracuje v pasmu 27MHz s amplitudovou modulaci (mensi odolnost vuci ruseni).moznost reversu plynu a smeru jizdy trimovani plynu a smeru + moznostr nastaveni vychylek rizeni primo z vysilace.
mno a k prohozeni motoru na tourning a drift... po par dnech seznamovani se s rizenim jsem podle postupu , ktery jsem nasel nekde zde na foru, vyrobil ja tomu rikam driftovaci PETprotektory z pet lahve. co se tyce chovani modelu s motorem v zadu a v predu jde o posouvani teziste. s motorem vzadu se mi zad spise nedotacivy , hure se ridil smer v driftu, predek tolik nedrzel. S motorem ve predu je chovani dle meho nazoru prijemnejsi... jak rikam zkuseny jezdec by se mnou treba nesouhlasil, jak rikam nemam srovnani a a zkusenosti proto nekritizuji ani nechvalim (protoze muj usudek je ovlivnen tim, ze jsem rad ze vubec neco mam tak se mi to libi). Proto nemuzu ani poradit co je lepsi jen sem chtel napsat co vim a snad to nekomu pomuze v rozhodovani. ja osobne zatim koupe nelituji PS: vysilac ma nalepku CE