Re: Losi Mini LST
Rekl bych, ze se uvidi do 14ti dnu
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Rekl bych, ze se uvidi do 14ti dnu
Tak a je to tady. Rano jsem naletoval konektory k reglu a novemu motoru a zacal jsem badat nad rizenim. Napad byl nasledovny. Nechat riznout plato bez der na serva, na zataceni pouzit mechanismus z jineho auta (v mem pripade MiniT), podle toho vyriznout diry do noveho plata. Tomu predchazelo otoceni prevodovky. Takze vysledek je takovy, ze po 4ech hodinach badani sem objednal uhli od Exoteku. Me to stalo 3 dolary za tahla z MiniT (nejdou vubec pouzit) spaleny prsty od pajky, nervy v kyblu, auto pod stolem dozdelany do sroubku
Na mne uz "uhli" ceka na poste. Grr, nejdriv mi to pozdrzej na "celnici" (coz je v poho, protoze tu mam celkem blizko u prace) a kdyz tam dneska pro to jedu, tak se dozvim ze to pustili dal. Takze snad vecer se to octne na poste u domova.
Tal nejaky fotky toho "uhli", tedy spis hlavne toho rizeni:
(Puvodne jsem chtel nafotit "krok za krokem", ale postupne se to nejak vymklo a na mobil/fotak jsem moc nemyslel. Mozna za to nemalou merou prispel i dvou a pul lety syn, ktery udelal neskutecnou scenu kdyz zjistil ze se auto bude rozebirat)
Bohuzel jsem nemel jeste sanci se s tim rozumne projet a to zejmena ze dvou duvodu:
Za prve jsem zjistil ze je ze mne aspirant do souteze "Nejdivnejsi zavada" (i kdyz proti prerazeny pistnici v tlumici asi nebudu mit sanci :-D ) - na predni naprave jsem zjistil, ze mam v celnim plechu roztahly oko, ktery drzi osicku pro ramena napravy (ten celni plech je soucast dilu LOSB0946).
Za druhe mi nejak nechteji do auta pasovat "originalni" Losi CVD poloosy - jejich kloub nepasuje uplne presne do mista kde by mel byt a drhne - ktere jsem sel namontovat soucasne s tim "uhloupgradem" pac puvodni psi kosti jsou neskutecne ohlodane. To je tak, kdyz jde clovek koupit originalni dil, mel jsem koupit asi fakt radsi ty od MIPu :-(.
EDIT: 9.10.2009 - oprava linku k obrazkum.
No uz se nemuzu dockat. Ja ale budu mit kombinaci modre a uhli. Toho mista je tam opravdu ku*ewsky malo
Ta černá je COOL.
Jinak ty vyhlodané dogbones jsem opravil tak, že jsem vyměnil ty ěepy za jehly z ložisek a teď je vozím na zadní nápravě a ve předu mám kardany od Hot Racing. Ta výměna čepů je trošku namáhavější, ale ne nemožná, takže proč ne...?
Jinak konstrukce je to velmi zajímavá a možná by stála za okopčení. Sice na uhlí by to nebylo, takže hmotnost by zase hópla nahoru, ale někomu by to za tu srandu stálo. Jen tak mimochodem, jde na převody hodit kryt? Teď vlastně nevím, jestli máš ten z MLST2, nebo jen z jedničky...
Mam ten z MLST2 a ... budu mu muset seriznout ten "nos". nevejde se tam kvuli servu.
Ještě jsem zapomněl, tu roztahanou díru v plechu na nápravě jsem měl taky, ale myslel jsem, že to bude způsobené všemi mými nárazy. Tentokrát jsem tento díl vyměnil za náhradní, který jsem kdysi koupil, ale příště to buď vyrobím, nebo to rovnou koupím z uhlí, ať mám na autě taky nějaké. Už je tam plast, ocel, dural a titan, takže uhlí tomu bude jen k dobru.
No ja jsem v tu nedeli, jak bylo jezdeni v telocvicne, parkrat skoncil v letu primo do futra, takze bych tipl ze tam bude hlavni pricina ty rozskubly diry :-).
Vymysleli to opravdu dobre, taky sem myslel, ze to necham pro jistotu obkreslit, ale ted na to nezbude cas. Nejaky 3D CNC by k dispozici bylo, ale obavam se jen, aby cena nebyla vyssi nez za origo
Tak uz taky stojim na kolech. A to kolech silnicnich a to kolech mechovych.
Zataci me Servo Graupner a konverze Exotek
Pohani me MGM a Hacker se spojkou z miniT
Zdravi Smradovo Mini LST2 (zatim jen z fotek z telefonu)
http://www.rcpics.net/media.php?searchstr=user:16810&trick=Any&type=Any&time=1193301770&search=search&limit=10
Jinak nevim jak to delate, ale ja na DualDisk Slipper ten kryt nenarvu bez toho, aniz bych ho podlozil trema podlozkama. Jinak se mi tam ale zase vejde i pres servo
Podlozky pod krytem mam taky (dve na kazde strane).
A co se tyce toho vmestnani za servo, ono asi bude zalezet na tloustce serva (podle fotek mi prijde, ze mam servo trochu tlustsi).
Na MOJ jsme provedli oměření odběrů na kmartyho MiniLST...
http://jmasnik.sunware.cz/external/rcauta.net/minilst_va.jpg
Bylo to v konfiguraci 2s LiIon, Quark, Wraith 7k (kmarty kdyžtak upřesní...) - bohužel v té hale nešel plný plyn držet moc dlouho, protože jinak by to udělalo díru do zdi
Max. odběry nějak přes 20A, celkem nenasyta Max. příkon během toho měření byl 128 W, max. proud 23,62 A, min. napětí na baterkách 5,3 V...
Premyslim, ze to pak zkusim s mym Hackerem. Jinak uz mam 3S Lipo, jede to jak streleny ). Konecne. Na 6 pack nimh to jelo o kousek lepe nez standartni motory a regl. Je to jasny, protze nimh nejsou dostatecne tvrdy. Koupil jsem 1350 mAh RC System. Vejdou se tam slusne, jen je potreba prodlouzit drzaky horniho plata (regulator + prijimac) asi o 4mm. Ja je vyndal, vyriznul do nich metricky zavit, pak jsem koupil nejakou hlinikovou trubicku a vlozil mezi.
Nestava se vam ze se vam porad lamou unasece kol.
Stava se to ikdyz tam dam redukci na 1/10 kola.
Uz sem zlomil asi 3 ks a dalsi uz je zase ohlej.
Premejslel sem dat nejaky podobny unasece ktery by mely tu osicku s tim zavitem tlustci.
Dik za jakoukoliv radu,moc me nebavi kazdejch 14dni kupovat novy unasece,ktery samozrejme prodavaj i s poloosama.
Clovece, tak to slysim poprvy :-O
Jako mit vyhlodany ty vyrezy v unasecich od poloos, to je u puvodnich unasecu docela bezny. Ale to bejva driv ohlodana poloosa jako takova (jeste driv se mi stalo totez s kardany).
Zlomenej unasec jsem mel zatim jen jeden, u viskozniho diferaku, a to jen kvuli tomu ze se do nej nechtela vejit nova poloosa a tak mne trubku nenapadlo nic lepsiho, nez se tu "rozrizlou trubku" unasece trochu roztahnu (misto toho abych si na to vzal pilnik). Vysledkem snazeni byl praskly unasec. Holt moje blbost, kdyz tvrdeji ze jsou "hardened", tak bych jim asi mel verit.
A ohlej unasec u kola jsem mel zatim jen jednou a to bylo zpusobeny narazem v plny rychlosti zminenym kolem do prekazky ktera neuhla. Rana to byla takova, ze si muzu jeste gratulovat ze to skoncilo jen ohnutim unasece.
Hele, co to je na tom obrazku konkretne za P/N? Protoze original unasece (i s polosama), P/N: LOSB0943 vypadaji jinak. Minimalne jsou "stribrny :-).
Co muzu jinak doporucit je pouziti CVD poloos a unasecu.
Napriklad primo od Losi je to P/N: LOSB1244 (k nim jde unasec pak koupit samostatne - P/N: LOSB1246) nebo lehounce drazsi od MIPu, P/N: MIP1567 (tady se omlouvam za pouziti obrazku odjinud, MIP moc obrazku nerozdava).
Ale CVD poloosy (a unasece) dela vic firem. Tyhle jsou vzaty jen jako priklad, protoze poloosy od Losi mam a od MIPu jsem kupoval uz driv CVD kardany (a dodnes vypadaji takrka jak nove).
Jeste takovej dodatek k tem Losi CVD poloosam: Mam je zatim moc kratkou dobu na to abych mohl o nich rict ze vydrzej totez co ty od MIPu. Ale zdaly se skoro stejny, tak jsem je vzal.
Dalsi veci u nich je, ze v pripade MLST2 (resp. pri pouziti naboju do MLST2 - LOSB0913) se musi predni naboje trochu vic zahloubit. Staci asi milimetr, ale je to nutne jinak ten kloub na CVD poloose drhne o naboj.
kmarty: prosímtě co znamená to označení CVD ...? díky
Melo by to znacit Constant Velocity Drives - ze to ma homokineticky klouby.
Ale otazka to je dobra - puvodne jsem si, pri sve hodne spatne anglictine, myslel ze to ma souvislost s chemical vapor deposition, jako ze jsou ty poloosy nitridovany. Ale je to blbost, proste chyba v prekladu.
Jinak ty poloosy jsou pevnejsi spis kvuli tomu ze se nedelaji z takovyho blata jako tomu je u serie.
Ty na tom obrazku sou pouze ilustracni a jsou myslim od GPM ,uz sem si jich radsi objednal 8ks (tech GPM),tak doufam ze to chvili zase vydrzi.
Ty na tom obrazku sou pouze ilustracni a jsou myslim od GPM ,uz sem si jich radsi objednal 8ks (tech GPM),tak doufam ze to chvili zase vydrzi.
Ajaj, tak to mám pro tebe špatnou zprávu. Já jsem si pár od GPM taky objednal, když se mi vydžely dřážky v originálních a to pro zadní náboje, ale už takovou koninu neudělám. Řeknu ti narovinu, že jsou mnohem měkší, než ty stříbrné od Losi. Stačila jedna jízda, zár smyků a zaseknutí o kámen a osa byla ohnutá, takže jsem ji musel vyrovnat. Když se mi povedlu tuto osu ohnout znova, dožral jsem se a vyměnil jsem ji za původní Losi (před tím jsem na hřídeli vyměnil ojeté kolíky za jehly z ložiska). protože jsem zjistil, že ta mrcha praskla a já nechtěl riskovat ztrátu šestihranu, kdyby se osa zlomila úplně. Teď mám v zadu jednu osu Losi a druhou GPM a jen čekám, kdy se ohne i ta druhá. Jinak do přední nápravy rozhodně doporučuji ty CVD kardany, protože tam se unašeč i kolíky opotřebovávají mnohem více, vlivem zatáčení a vyššího zatěžování otáčkami. Já používám CVD Hot Racing a i když mám stejné kameny jako má Kmarty, tedy z MLST2, žádný problém s drhnutím jsem neměl. Na druhou stranu ti ale raději doporučuji koupit rovnou od MIP, kteří to snad opravdu dělají z lepšího matroše, protože se mi už i tohle povedlo jednou mírně ohnout, takže jsem to musel srovnávat. Jinak je docela záhadou, že od té doby, co jezdím s těmi obr koly z 1:10, ještě jsem žádnou osu neohnul a přitom by ta osa měla být mnohem více namáhaná...
Tak uz sem asi prisel na reseni az rozlamu ty co me prijdou.
Nema s temahle adapterama nekdo zkusenosti?
zdravím všechny, práve jsem se stal majtelem toho modrého ďáblíka. Pořídil jsem si první verzi, víc semi líbí uz se nemuzu dočkat az se nabijí baterky zatím ahoj