1

Téma: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

Rád se zde podělím o získanou zkušenost v oblasti použití mechů na asfaltu a na koberci:

Na asfaltu jsem jel vpředu i vzadu široké mechy typu SOFT. A sedělo to výborně. Opotřebení mnohem delší a navíc možnost záměny kol mezi sebou, čímž opět prodloužíte životnost.

Na koberci též vyzkoušeno. Je to ostřejší, ale po naladění se to nepřevrací. Výhody opět stejné, jako jsem uvedl výše. Dokonce to už zkusili na staré M18, 300ka motor a 6 článků. A taky bez problémů. Tak to můžete zkusit i vy. Jen karoserie musí být vpředu širší. Takže Stratus nebo i Mazda se dá použít. Jinak přední kola vyčnívají ven a to není už dobré.

2

Re: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

Je to ostřejší, ale po naladění se to nepřevrací.

Aky je rozdiel v ladeni oproti klasike?

3

Re: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

Tlumiče pložit, plato na Pro povolit o půl otáčky. A pak mít šikovné ruce smile

4

Re: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

Ono to chce zkusit. Ne každému to může vyhovoat. Ale za pokus to stojí. ne ?

5

Re: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

"plato na Pro povolit o půl otáčky"

Prosím tě co to znamená

6

Re: Kombinace mechů na M18 a M18 Pro

To znamená, že povolíš o půl otáčky všechny šrouby v horním platu. Kvůli multiflexu...