Téma: Buggy 1:8
Prosím o radu.Dá se nějak nastavit přední náhon aby při rozjezdu nehrabaly přední kola ale všechny 4 najednou??Jsem začátečník....díky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Prosím o radu.Dá se nějak nastavit přední náhon aby při rozjezdu nehrabaly přední kola ale všechny 4 najednou??Jsem začátečník....díky
No asi ma radost, ze si v tlacharne pokecal, ale tam jsou asi hranice:-)
jinak to hrabani ma na svedomi stredovy diferak, zadek ti sedi a proto se neprotoci ... co s tim ti reknou ti fundovanejsi ( to byl muj zcela nebuggynarsky teoreticky rozbor) :-D
No to není zase tak jednoduché. Pokud docílíš toho, že ti budou ,,hrabat" všechny čtyři , např. sevřením všech diferáků, tak budeš jezdit jenom rovně a to by jsi si asi nepomohl. Další věcí jsou pak vzorky a směsi na pneu a odpružení, ale to po čem toužíš je v postatě nesmysl.
OK diky za radu myslel jsem že to jde nějak nastavit
Nastavuje se to hustotou oleje ve středním diferenciálu.Čím hustší olej,tím je dif. svornější,tvrdší (tím více se připojují zadní kola k předním a více hrabou).Tím hůře se taky model ovládá na zatáčkovité trati.
Jde o to nastavit ten správný poměr svornosti,tím správným olejem na tu kterou trať a taky s ohledem na sebe (co mi více vyhovuje) .
Použití správného oleje s ohledem na své schopnosti a trať je složité.
Obecně platí:
- hustší olej-horší ovladatelnost na technických tratích,vyšší zrychlení
- řídší olej -lepší ovl. na techn. tratích,menší zrychlení