Re: Zadřený motor
Díky za vyčerpávající odpovědˇ
22.-23. září jsou v Budějklách závody tak doufám, že se stavíš na kus řeči ve stanu Olomouckých 8) 8)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Díky za vyčerpávající odpovědˇ
22.-23. září jsou v Budějklách závody tak doufám, že se stavíš na kus řeči ve stanu Olomouckých 8) 8)
Díky za opravdu naučnou odpověd, asi si to hodím i na papir a zajdu na shellku :-)
Jinak asi bych se dovolil taky stavit v těch budějkách do Ol stanu, na čumendu.
No to je jasný to si nenechám utect určitě se stavim akorád škoda že to je u toho *********************** .
Časť kde padajú urážky na jedneho obchodníka som vymazal :!: :!: :!: Bolo to hrubé porušenie pravidiel tohoto fora :!:
rogi
No jo stejně je to pravda to neni obchodník ale zloděj a nemůže přenest přes srdce že má konkurenci, doufám že si to někdo stihnul přečíst než si to smazal.
neboj urcite vsetci
paces-určitě vyčerpávající odpověd pro nezasvěcené,jen by mě zajímalo kde kupuješ tak předraženej olej jelikož ten co uvádíš u nás stojí o dost némě,nejdražší shell do motorek je za cca 700 a jde o advance racing x který je výrobcem doporučován pouze pro závodní učely.Ten co popisuješ dle flašky a ceny ani od shellu neznám,pokud jsi neměl na mysli castrol xr 77(nic drážšího jsem lejt do FG nevyděl),nicméně pokud máš něco konkrétnějšího k oleji co používáš budu rád za info.
No jo stejně je to pravda to neni obchodník ale zloděj a nemůže přenest přes srdce že má konkurenci, doufám že si to někdo stihnul přečíst než si to smazal.
Na takéto názory ti zaručene dobre poslúži táto stránka http://diskuze.radeks.net/index.php
Na našom fore si takéto nepodložené názory a vyjadrovanie neželáme :!: Kto sa nevie alebo nechce prispôsobiť tunajším pravidlám tak sem nemusí chodiť.
Je to silne od veci takže túto odbočku končím. Pokiaľ bude niekto reagovať na spôsoby obchodníkov alebo moderátora v tomto vlákne tak to zamknem :!:
To Siky Jestli jsi vyděl nebo neviděl nevím ale já vím co ve skříni mám. Je to Shell advance utlra Kompletní řadu v zelené láhvi kterou u Vás nemají máš zde.
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=cz-cz&FC2=/cz-cz/html/iwgen/leftnavs/zzz_lhn3_5_0.html&FC3=/cz-cz/html/iwgen/shell_for_motorists/oils_lubricants/advance/produkty/advance_products_2stroke_1802_1822.html
Dal jsem na radu zkušenějších kolegů i přes upozornění na vyšší cenu. Tím chci říci, že důležitější je kvalita než cena. Fritovací olej taky není špatný . Pokud se týká aktuální ceny tak opravdu nevím. Mám poslední 3 deci z 3 flašek co jsem kdysi koupil. Pokud nastala sleva tak budu asi v brzké době velmi mile překvapen.
Lidi mějte rozum. Olej Stihl či Husqvarna není levný proto,že by snad byl nekvalitní, ale proto, že se ho prodává trošku jiné množství než olejů, které doporučuje FG. Motory v 1:6 jsou konstrukčně úplně stejné jako motory pilách, křoviňákách atd. Jen jich po světě vrčí TROŠKU míň!!! Motorová pila točí 16000otáček a zmíněné oleje jsou předimenzované na 25000, které bez problémů zvládají. A jestli někomu Marder točí víc než 16000, tak mu přilepte křídla. Motory Zenoah jsou obyčejné křoviňáky. Kdo tvrdí něco jiného, tak o nich vůbec nic neví. Je to pouze marketingový trik výrobce. Plastové rameno stojí cca 200kč. Jeho výrobní hodnota je 2,50kč. Proč stojí tolik? Asi proto, že se jich neprodává milion kusů měsíčně!!! Pokračovat bychom mohli na celém autě. Já míchám i Stihl i Husqvarna v poměru 1:50 jak to předepisuje výrobce tři roky a měním jenom ramena, karoserie a podobné drobnosti.
I já se přidám i když nevlastním FG. Ale jsem vlastníkem motoru GG25RC a mám ho v motorové koloběžce byl do toho míchán zelený olej od Husqvarny a ten motor chodí dva roky občas se dal i Castrol TT .Jsou to naprosto identické oleje. A motor je v tom nejlepším stavu v jakém může být.Ještě bych podotknul že dělám servisáka zahradní mechanizace a stěmi to jinými motory přicházím dnes a denně do styku.Myslím že sklidným srdcem mohu říci že ty motory znám a vím co potřebují.Tak že se těch olejů nebojte ....hlavně né ty sračky od Benzínek 1dl za 18,-Kč protože tohle přidírá na staraně výfuku motory-nedostatečné mazání-nevydrží teploty-trhá se olejový film ve válci a motory se přidírají
Pánové.....kdo maže,ten jede a já jelikož jsem oleje a podobné věci prodával skoro 10 let říkám,že kdo dobře maže,ten ušetří,protože motor,převodovka,diferák apod. a je jedno v čem jsou použité,Vám to vrátí na spolehlivosti,spotřebě a výdrži mnohokrát. Jinak samozřejmě pokud někdo chce jezdit na M2T,aby ušetřil,tak at jezdí,ale pak dopadne,jak píše bratr Noha .
Batistuto, M2T a Stihl, nebo Husqvarna je snad diametrální rozdíl.
A ještě drobnost. Prosím bez urážky, ale setkávám se s tím dnes a denně. Prodávat a prodávat a rozumět tomu co prodávám je rozdíl. Myslím, že tady, na tomto foru by objektivita měla být na prvním místě.Nebo jste placení od Shellu, Castrolu, FG za dohazování jejich výrobků i na základě nepravdivých informací?
Co se ti zdá málo objektivní? Tobě připadá že si tady někdo dělá reklamu? Nebo nějakýmu oleji či výrobci? Podívej se do podpisů co tam máme za auta ...že by nitro??
Tomu co jsem prodával rozumím hodně dobře,byl jsem na mnoha školeních a exkurzích a tak vím,co si mám koupit za olej,aby splňoval to k čemu ho potřebuju a rozhodně nemusí to být vždy ten nejdražší.
to Jurasko : Jinak mezi M2T a těma co si napsal(dělal si reklamu,tak je asi prodáváš ),nejspíš rozdíl bude,ale to nemůžu objektivně posoudit,protože já dělám do aut a ne do zahradních techniky,ale určitě by ses divil,jak olej za 200,-/l od té a té firmy,je stejně kvalitní,jako ten a ten od jiné firmy za 75,-/l ,ale musí to člověk znát a to se dozví jedině pokud pracuje v oboru a opět platí jako ve všem,platí za značku a ne vždycky kvalita odpovídá cenně,ale to znají všichni.
Tvoje odpověď mi připadá trošku mimo mísu. Rogi napsal "nevhodný olej a asi i poměr. Bohužel těmto olejům rozumím a proto tvrdím!!! Pro motory Zenoah, Solo atd. olej Stihl i Husqvarna v poměru k naturalu 95,98 1:50 minimálně vyhovující!!! 150kč litr. Kdo neví co s penězma, ať si kupuje co chce, ale je úplně stejné jako když majiteli Škody 120 budu tvrdit, že musí jezdit na 102oktanový Alitron(litr cca za 200kč) Jinak mu z motoru vyběhnou ojnice. Naprosto stejná KRAVINA.
Dovolte ještě jednu malou připomínku. Je mezi náma spousta kluků, co nemají na model za 70000korun, ale koupí si Mardera za uškudlené peníze, protože to jsou nadšenci. Logicky hledají schůdné cestičky jak obejít předražené věci od výrobce, nebo jím doporučené. A pokud jsou tyto cestičky minimálně srovnatené s předraženými cestičkami výrobce tak proč je odsuzovat. Sice o nich nic nevíme, ale jsou levné, tak jsou špatné.
Ty voe,co to do tý 120 liješ,ty jseš blázen ,ale asi ti jede prostě,no . Nic,k tématu jen můj názor mechanika,je to postě zadřený,málo si mazal nebo si mazal dost,ale jezdil si dlouho při vysoké teplotě a jednoduše si ho utavil. Model 1/6 nemám,tak nevím,jestli se dá třeba nastavit špatně směe ,že máš pak vysokou teplotu nebo zasrané chlazení a špatný přívod vzduchu,to musí poradit někdo jinej,ale všeobecně platí snad pro všechny spalovací motory,chladit se musí,mazat se musí,jinak příjde dříve nebo později mechanické poškození motoru.
To Jurasek. Pokud tě budu správně citovat tak hlavně kluci, co nemají peníze by tady na tokových věcech jako jsou oleje do motorů neměli šetřit v žádném případě. Právě naopak se jim tato investice vrátí v životnost a tím i v penězích. Pokud ,opět chci citovat, je někdo mimo mísu, tak je otázka kdo. Dle tvé rady asi celé MR je mimo a vyhazuje peníze, protože nejezdí M2T. Jestli opravdu hraješ takového znalce, tak zajisté víš, proč se do špičkových motorů nedá použít olej zn. Bröli???
Znáš a víš??? proč ??? Jurásku z tvojí odpovědi jsem zděšenej. Hlavně ať se ní nikdo neřídí.
Opět se mi potvrzuje, že není nad selský rozum.
Do Mardera stejně jak do morotové pily a křovinořezu liju stejný olej mám Castrol flašku bratru do 200 Kč. Mardera mám dva roky, motorovku ještě déle a nikdy jsem neměl problém se zadíráním, svíčkou, chodem motoru atd.. Dodržuji však dvě zásady, oleje přidám radši více tak 1:20, a používám vždy čestvě namíchanou směs, neb olej v benzínu po určité době zhoršuje mazací vlastnosti (říká se).
Motto: "Motor v Mareru není jediný, který musí makat při extrémní zátěži"
Ano!!! čarsvě namýchán je nejlepší :!: Doporučuje se nespalovat více něž 1měsíc namýchané palivo bohužel taková jsou prognózy znalců a expertů v oboru.Každo pádně je lepší strej benzín vylejt nebo ho použít na mytí a už do něj nepřimýchaávat žádný olej protože už není schopen se smýsit :!:
To Paces. Zajímalo by mě, ze kterého mého příspěvku jsi vyčetl, že bych doporučoval M2T??? Přečti si svůj poslední příspěvek a zamysli se, co jsi napsal a potom si přečti moje příspěvky. Taky si vezmi slovník cizích slov a zjisti si, co znamená slovo Marketing. Tato debata se netýká kvality olejů, protože ta je u zmiňovaných stejná. Týká se marketingu jejich prodeje!!! To ovšem pochopili jen někteří účastníci této diskuse. Tím končím, už se k tématu nehodlám vyjadřovat. Všem přeji hezký den.
Osobně jsem byl svědkem situace v jedné nejmenované firmě(čepro), kdy z jedné obrovské nádrže tekl olej olej do dvou plnicích linek -z jedné šly oleje M7ADS(litr asi kolem 50kč) a Aral(litr přez 200kč) a když jsem se optal, zda se tam přidává na plnicí lince aspoň nějaká přísada tak se pán co mě prováděl začal hlasitě smát..........Jinak všechny benzíny se vozí právě z čepra-takže tam stojí v jedný řadě cisterny Esso,OMV ,Sheel,Benzina,JZD kotěhůlky....... -jediný co tam řidič má dát-je před natankováním jakási přísada-aditivum v asi 5-10l(co jsem viděl) kanystru(na celou cisternu)-jestli to tam ovšem dá řidič celý(známe českýho člověka-že?) a neulije si domů,těžko říci.Každopádně benzín (nafta)je u všech čerpaček stejný .Takže asi tak se to má se vším
Jinak oleje (Stihl, Jonsered,Husqarna)se prý taky liší jen asi barvou-údajně jsou od jednoho výrobce olejů-používám Husku nalévanou ze sudu-litr bratru za 120kaček do pily,křoviňáku i motorky a naprostá spokojenost.Ty špičkové závodní dvoutaktní motocyklové oleje jsou dělány na naprosto extrémní teploty a zatížení a v normálních motorech se prý nedokonale spalují a nedokážou při nízkých teplotách dokonale mazat a mohou vést i k poškození motorů.A modelářské benzíny jsou opravdu "sekačkové" motory-žádný závodní brusy(ve srovnání třeba se soutěžními motocyklovými motory).
To Arda 1:Při psaní mých příspěvků na téma "Zadřený motor" jsem si v nebyl jistý, jestli jsem omylem nezavítal na nějaké dětské forum. Reakcím, které jsem si přečetl se bez nadsázky říká "Davová psychoza". Velmi zjednodušeně řečeno- lidé nepoužívají hlavu k přemýšlení a jenom kvákají co jim někdo nakuká. Když nakupovat, tak jedině originál, nebo to, co doporučuje výrobce. Hurá pojďme zbytečně a bezhlavě utrácet a běda tomu, kdo bude čůrat proti nám. Ardo 1 děkuji Tobě i několika málo dalším za zdravý rozum. Mnohdy si tady připadám, jako kdybych měl ve sklepě Ferari z limitované série. Přitom je to obyčejný křoviňák obehnaný obyčejným plastem. Děkuji za podporu. Třeba alespoň některým věci neznalým, nebo zaslepeným tyto zdravé názory otevřou oči.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.