26

Re: převody

Tak sem vyndal to ložisko a asi je špatný protože drhne a když s nim otočim tak cítim všechny kuličky a když otočim ten unašeč s tím ozubeným kolem tak tam vznikne mezera a to kolo by sjíždělo čím to mám podložit?

27

Re: převody

Tak ložisko radši vyměnit.Ve sportovních potřebách koupíš tenhle rozměr,pokud je jako na poloosách,jako ND do inlajnů.8ks cca za 200 kč .
A ohledně otočení hlavního kola.Koupit tuning unašeč a nový kolo a místo aby koukalo jako stávající plastovým čelem ven,tak ho prostě obrátíš.Bude ti ven koukat unašeč.Podložka netřeba.Nebo aspon nevim,že bych ji tam dával.
Jinak to napsal "khz" tady

Zaslal: so 10. prosinec, 2005 23:01    Předmět:     Citovat

"tady je to nazorne a az to budes nekdy rozebirat a vracet tam zpet celej unasec tak ho dej obracene a i ten kovovej prevod na spojkovym kosi , dosahnes tim tak mensiho namahni zubu, a prevod se tolik nenici"
Tolik citace.Obrázek jsem měl,ale nějak už neni.

28

Re: převody

To ložisko vyměním a i to zadní jak je převod diferáku a ten unašeč mám kovovej tak sem ho otočil i s kolem a mezi držákem a tím velkým kolem je asi 1cm mezera tak si myslím že to kolo bude sjíždět s těch gumovejch koleček. Jako to kolo s tím unašečem není na doraz a ž k držáku.

29

Re: převody

Tak sem vyměnil ložisko a je pokoj kolo drží.

30

Re: převody

Karlosi jedna malá rada nebo pár rad. Kola se otáčejí proto, aby se zmenšila páka na ložisko u spojky a brzdy. Tím ti potom ložiska vydrží něurekom času. Pod velké kolo musíš dát podložku, proptože plastové nemá osazená a dřelo by o čelo. Pokud používáš duralový unašeč plastového kola tak ti doporučuji natvrdo pilníkem zmenšit vnější průměr aby vznikla mezera mezi unašečem a plastovým kolem. Časem se tam totiž napěchuje prach, který kolo roztáhne a se změnou průměru se mění i zubová vůle, teplota a je hotovo. Jezdím tak již 2 roky na stejném kole resp. teď mi odešlo po dvou letech. K částečnému omletí zubů. Pokud máte zuby sjeté na jedné straně kola zešikma, tak je na vině špatná geometrie. Kolo chytá o tyčku horního ramena. Teď se jako žhavá novinka objevilo na trhu kolo kovové místo plastu. Marek vyzkoušel tento inovation ve dvou rozjížďkách a vrátil se k plastu. Převod byl velmi tuhý a tak nějak divný. Kus plastu asi mezi koly bude potřeba i nadále. Ještě vyslovím myšlenku, kterou si na závodech někteří šeptaji hodně nahlas a to že určitá série kol z nějakých nepochopitelných důvodů odchází bez zjevné příčiny. Zda je na vině materiál nebo výrobní tolerance nikdo neví, takže i tady může být problém, proč odešlo třeba nové kolo. Nakonec i proti diskuzím v jiných vláknech doporučuji každému stále mazat a mazat. Neboť kdo maže ten jede. tongue  :oops:

31

Re: převody

big_smile  big_smile  big_smile  big_smile   Kdo maže ten stjí, až domaže potom jede. big_smile  big_smile  big_smile  big_smile

32

Re: převody

Díky Pačesi vyzkouším to podle tvých rad.

33

Re: převody

Eště sem se chtěl zeptat čím mažeš?

34

Re: převody

Eště sem se chtěl zeptat čím mažeš?

Škvařené sádlo. Nejlépe domácí a bez škvarků. Ty dělají problémy v zubech. A dej pozor aby ti nežluklo. To je pak smrad k nevydržení. tongue  lol  lol  Momemtálně používám Ceys víceúčelové mazivo nebo W
30 za 29,- kč z Lídlu. Ono je to vcelku jedno, protože za cca 15 min. je to vymydlený všechno ven. Vybíram si hlavně s hnacím plynem Propan Butan. Ten ti to zasune i do kloubků. Pěkně to zapění a je to tam. Testovali jsme PB na volně položeným kuse železa a čeče ono to po nastříkání zalezlo i pod železnej kvádřík. Něco na tom asi bude, že to lépe vzlíná do štěrbin. Marek zase nedá dopustit na olej na kola a šicí stroje. Je fakt, že ten jsem používal na desetinách na ložiska a také super. Spíše si vyber co je pro tebe dostupnější a co sám uznáš za lepší.

35

Re: převody

Asi si vyberu to sádlo

36

Re: převody

když jsme u těch převodu,nezkoušel jste někdo implantovat 2kvalt(za louží to občas jezdí a v trucku nebo buggyně to vypadá pěkně),pokud ho tedy seženu nějak rozumě tak ho zkusím,u nás v ceníkách jsem jí nenašel 7451,vím že výkonu je dost a dost ale proč se nezasmát že  big_smile  big_smile

37

Re: převody

Za louzí stojí nekde kolem 4000, ale ja osobne nepocituji potrebu mardra jakkoliv zrychlovat, na maximalku to je temer neriditelne na nezpevnenem povrchu

38

Re: převody

Ozubené kolo se mi také omydlilo.Ale příčina byla v tom,že jsem jezdil bez krytu převodu a dostal se tam šutr.Jinak mít obě kola kovová je blbost.Pokud se tam dostane šutr,tak nic nepovolí.Pak to může být daleko větší problém.

39

Re: převody

Ozubené kolo se mi také omydlilo.Ale příčina byla v tom,že jsem jezdil bez krytu převodu a dostal se tam šutr.Jinak mít obě kola kovová je blbost.Pokud se tam dostane šutr,tak nic nepovolí.Pak to může být daleko větší problém.


big_smile  big_smile  vcelku sis odpověděl i na otázku krytu. I pod něj se šutr dostane ale ven již nemá jak. Takže ponaučení?!?! kryt jsem sundal spolu s prvním prasklým unašečem  big_smile  big_smile  Ale na to si musí každý přijít sám.

40

Re: převody

Hmmmm. To mě nenapadlo :oops: