Téma: Ložiska v motoru
Mužete mi poradit jak vytahujete ložiska z motoru jsou tam dvě. Neví někdo jak na to, aby se nepoškodili. Dík za rady
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Mužete mi poradit jak vytahujete ložiska z motoru jsou tam dvě. Neví někdo jak na to, aby se nepoškodili. Dík za rady
Teď nevím, jestli se pletu - ale mám pocit, že budeš muset nahřát tělo motoru, abys je dostal ven. Nejlepší na vyťuknutí bude asi šroubovák (plochý), který lze přiložit na vnější strany ložiska (průměr ložiska je tedy v podstatě stejný, jako šířka šroubováku). A velmi jemným a pomalým vyťukáváním vyklepat to ložisko ven. Chce to trpělivost, aby jsi ho nezdeformoval. (Někde jsem tohle četl - nemám s tím osobní zkušenost).
podle svých zkušeností s podobnými problémy jak u auta tak i u jiných a daleko dražších strojích nejraději používám kulatinu ( dubový kolík, tyčka vhodného průměru , imbus klíče) ale jak napsal bossd velmi jemně
Když jsem vyndaval ložiska z motoru tak sem tělo motoru nahřál horkovzduškou a pak sem sním jen klepnul o prkénko a ložisko samo vypadlo... 8)
Kluci a nejsou na tohle také nějaké vytahováky ložisek? Vím, že to existuje, podle mně se dá použít totéž i v případě motoru ne?
Kluci a nejsou na tohle také nějaké vytahováky ložisek? Vím, že to existuje, podle mně se dá použít totéž i v případě motoru ne?
JJ jasně že to existuje, speciální vytahovačky ložisek v motoru..
Tak to funguje nahřát horkovzdošnou pistolí a klepnout o dřevo .
Ložisko vyletí ven.Musí se to udělat rychle ,aby se to ložisko moc neohřálo a neroztáhlo se taky.
Když už jsme u toho nevíte kde koupit ložisko 14x25x6
Originál je to Mach 21 turbo,ale to jejich má strašnou vůli po pár nádržích.
Klikovka dře o karter a vydává to hrozný zvuky,tak bych to rád něčím nahradil.
... Když už jsme u toho nevíte kde koupit ložisko 14x25x6
...
zapatrej na netu je tady u nas dost prodejen ktery delaj ložiska.
Nejsem línej .Už jsem obvolal kde co .
Jediná možnost je 15x24x5 a vyvložkovat
Nejsem línej .Už jsem obvolal kde co .
Jediná možnost je 15x24x5 a vyvložkovat
milej zlataj,tenhle rozměr asi neseženeš.Jedině jako náhradní díl od vyrobce. (dvě ti můžu přivést do Mostu)
Už to taky tuším ,asi jsem to ložisko pokazil nedostatečným ošetřením po jizdě.nové už je na poště tak se těš. :twisted:
Tak nové ložisko je úplně bez vůle.
Staré má 10 litrů hyper paliva.
Proč odešlo?
Asi jsem tam lil málo aftru a vyrezlo.
Spravně by se měl motor otevřít,zadním víkem a polejt ložisko.
Nekamenujte mě není to z mé hlavy :oops: ,ale je to celkem logické.
já zatím ložiska v motoru neměnil, ale mám zkušenosti z opravy motorek dvoutaktů a tam se dávaj na kliku ložiska s vůlí, ta se vymezí po ohřátí motoru na provozní teplotu, jednou když jsem začínal tak jsem tam dal supr ložiska skf bez vůle a nedojel jsem ani k pumpě pro benzin 5 km, myslím si teda, že by malou vůli mit měly
... Spravně by se měl motor otevřít,zadním víkem a polejt ložisko.
Nekamenujte mě není to z mé hlavy :oops: ,ale je to celkem logické.
Myslim si že by mělo stačit afterrun přes karbec aby ti něco nespadlo do motoru a nezničilo ti ho.
... Spravně by se měl motor otevřít,zadním víkem a polejt ložisko.
Nekamenujte mě není to z mé hlavy :oops: ,ale je to celkem logické.
Myslim si že by mělo stačit afterrun přes karbec aby ti něco nespadlo do motoru a nezničilo ti ho.
Zdarec Mardo a všichni! Někde jsme to tu teď nedávno řešili - jestli zadem - přes víko, nebo výfukovou dírou, nebo dírou po svíčce, nebo karbecem, anebo palivovou hadičkou.... To nepíšu proto, že já jsem zastáncem názoru, že palivovou hadičkou... Samozřejmě to může být jinak lepší a pravdu může mít někdo jiný.. Zkus mrknout, hrozně blbě se tu hledá (aspoň teda mně - sorry), ale fakt to tu někde je... Já si totiž myslím, že všechny ostatní díry hrozí tím, že ti tam něco spadne i když motor očistíš sebevíc - stačí když budeš mít drobné zrníčko zaseklé ve spáře u víka pod těsněním, nebo nahoře na hlavě u svíčky..... U palivové soustavy se to sice může stát také, ale tak nějak se předpokládá, že to udržuješ čisté... A navíc můžeš hadičky vypláchnout, než je nasadíš na ten palivový hrot u karbecu.... A vzhledem k tomu, že motor je konstruovaný tak, že palivo vlastně protéká okolo důležitých součástí a ty maže a zároveň chladí - tak se domnívám, že stačí tudy a při protočení Ti afterrun promaže pěkně vše - včetně ložisek.... Nevím, toť můj názor....
Já na to názor zatím nemám, protože to dude chtít pokus namočit ložisko
do nitrovaného paliva a druhé do nenitrovaného a počkat až zreznou.
Jestli to vůbec má smysl tam něco lejt.
Protože:
Patrik tvrdí umejt propláchnout VDčkem a nalejt After
Mira to prej jen propláchne VDčkem
A Petr tam neleje nic
Všichni tomu dle mě rozumi,ale každej to dělá jinak.
Možná by bylo nejlepší motor krátce prohnat na nenitrované palivo :idea:
U leteckých čtyřtaktů je to takhle napsané v manuálu
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.