1

Téma: Buggy 1:8

Prosím o radu.Dá se nějak nastavit přední náhon aby při rozjezdu nehrabaly přední kola ale všechny 4 najednou??Jsem začátečník....díky

2

Re: Buggy 1:8

No asi ma radost, ze si v tlacharne pokecal, ale tam jsou asi hranice:-)
jinak to hrabani ma na svedomi stredovy diferak, zadek ti sedi a proto se neprotoci ... co s tim ti reknou ti fundovanejsi ( to byl muj zcela nebuggynarsky teoreticky rozbor) :-D

3

Prosím o radu.Dá se nějak nastavit přední náhon aby při rozjezdu nehrabaly přední kola ale všechny 4 najednou??Jsem začátečník....díky

big_smile No to není zase tak jednoduché. Pokud docílíš toho, že ti budou ,,hrabat" všechny čtyři , např. sevřením všech diferáků, big_smile tak budeš jezdit jenom rovně a to by jsi si asi nepomohl.  wink Další věcí jsou pak vzorky a směsi na pneu a odpružení, ale to po čem toužíš je v postatě nesmysl.

4

OK diky za radu myslel jsem že to jde nějak nastavit smile

5

Nastavuje se to hustotou oleje ve středním diferenciálu.Čím hustší olej,tím je dif. svornější,tvrdší (tím více se připojují zadní kola k předním a více hrabou).Tím hůře se taky model ovládá na zatáčkovité trati. 

Jde o to nastavit ten správný poměr svornosti,tím správným olejem na tu kterou trať a taky s ohledem na sebe (co mi více vyhovuje) smile .

Použití správného oleje s ohledem na své schopnosti a trať je složité.
Obecně platí:

-  hustší olej-horší ovladatelnost na technických tratích,vyšší zrychlení

-  řídší olej  -lepší ovl. na techn. tratích,menší zrychlení

Buggy 4WD 1:8 Mugen MBX Eco;  Buggy 4WD 1:10 HB Cyclon D4   
Buggy 2WD 1:10 Ansmann Mad Rat;  Stadium Truck 2WD 1:18 ZT2

6