Téma: zábeh a nastavenie motora 1:8, monster, buggy
dva články o zábehu a ladení. Možno v nich niekto nájde čo potrebuje
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
dva články o zábehu a ladení. Možno v nich niekto nájde čo potrebuje
Neboj tu stranku uz mam v oblibenejch a je super!!! Skoda ze ceske stranky jsou jako kdyz nejsou :-(
Neboj tu stranku uz mam v oblibenejch a je super!!! Skoda ze ceske stranky jsou jako kdyz nejsou :-(
Pravda! Stranky jsou super a konkretne tyto dva clanky jsou super. Drzim palce a jen tak dal.
Dakujem.
Zabeh a ladenie su naozaj zložite veci a ani članok nestačí na to, aby sa človek celkom zorientoval a naučil. Ale isto vysvetlí základné veci a na to je forum aby kazdy prispel dalšou radou a pýtal sa jeden druhého.
Dakujem.
Zabeh a ladenie su naozaj zložite veci a ani članok nestačí na to, aby sa človek celkom zorientoval a naučil. Ale isto vysvetlí základné veci a na to je forum aby kazdy prispel dalšou radou a pýtal sa jeden druhého.
Já bych přispěl dotazem. Také děkuji za cenné informace, které publikujete na rcauto.sk (nejen o motorech, ale i o diferencilálech, tlumičích, pneu,...).
Nyní k dotazu: je možné místo podložení hlavy podložit svíčku ještě jednou podložkou - pro záběh motoru (snížení komprese)?. A nebo je lepší podkládat jen hlavu ?.
Díky za Vaše rady.
Je mi to jasné, ono nie je sranda zohnať takú podložku pod hlavu alebo ju vyrobiť. Ale toto podkladanie hlavy sa skôr týka práve ostrých pretekárskych motorov.
Ono je to tak, že podložka pod sviečkou, ked sa pridá ešte jedna, sposobí jednak skratenie závitu v hlave pre sviečku, takže sa môže lahšie stať že strhneš závit na hlave motora, ale tiež žhaviace vlákno sviečky zmení svoje umiestnenie v spalovacom priestore a nemusí potom motor dobre fungovať. Je to riešenie, ale nie je to nutné. ako som písal obvykle bývajú bežné motory už z výroby pripravené na zábeh a kompresia býva optimálna.
Děkuji
ale ked mas celkom novy motor a je strašne tvrdý a nejde ho pretočiť, stačí na prvé štartovanie povoliť sviečku o jednu otáčku a to tiež pomôže. keď motor chytí, hneď dotiahneš a je to.
ale ked mas celkom novy motor a je strašne tvrdý a nejde ho pretočiť, stačí na prvé štartovanie povoliť sviečku o jednu otáčku a to tiež pomôže. keď motor chytí, hneď dotiahneš a je to.
Já jsem tuto situaci právě řešil tím podložením svíčky.
tiež sa nič nestalo, lebo ked ju iba trochu povoliš, tiež je v inej polohe, takže to bolo na tú chvilu čo si to potreboval to isté. Akurát si nemusel strážiť povolenú sviečku. Ale ked už chodí tak tú podložku vyber a nechaj iba jednu(myslím tú pod sviečkou)
tiež sa nič nestalo, lebo ked ju iba trochu povoliš, tiež je v inej polohe, takže to bolo na tú chvilu čo si to potreboval to isté. Akurát si nemusel strážiť povolenú sviečku. Ale ked už chodí tak tú podložku vyber a nechaj iba jednu(myslím tú pod sviečkou)
Rozumím a děkuji za rady!
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.