126

Re: Losi Mini LST

Cus kluci,tak sem si taky k mymu savikovi koupil mensiho brasku,teda puvodne sem to koupil pritelkyni k svatku,ale radost moc nemela,ze prej sem mel koupit radsi mycku :evil: Tak sem ji to sebral wink
A chtel bych sezpat na par veci:
1.jaky prikoupit dalsi baterky(pack)?
2.Ty konektory co vymenujete sou ty co jdou od baterek do prijimace?Nebo ty co jdou od motoru do regulatoru?
3.Jaky mam koupit ty konektory?
Mockrat diky.
Popripade jaky dalsi zmeny.

127

Re: Losi Mini LST

konektor vymen v celym aute. to je fakt traga co tam losi dava.

no vetsina lidi pouziva 2mm dutinky/bananky ale nic ti nebrani pouzit treba Deans micro popripade orvnou dospele Deans ci powerpoles.

packy vem slozeny z intelectu 1400.

128

Re: Losi Mini LST

Jako druhy baterky mam prave Intellect 1400. Konektory mam 2,5 dutinky

129

Re: Losi Mini LST

Dik,stavim se pro to v HobbyTeamu doufam ze to budou mit.
A nejsou lepsi baterky ty LiPo?

130

Re: Losi Mini LST

Určitě by nebylo od věci připájet kabely z reglu přímo na motor, čímž vyrušíš další odpor konektorů.
Ta tvoje opravdu neví, o co přichází... :twisted:

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

131

Re: Losi Mini LST

lipo jsou samozrejme lepsi jenze na ne musis mit nabijecku, balancer, a jelikoz to regl v aute neumi tak externi LVC (low voltage cutoff) ktere odpoji baterky pri poklesu pod 3V na clanek jinak muze nasledovat velke badabum.

132

Re: Losi Mini LST

Určitě by nebylo od věci připájet kabely z reglu přímo na motor, čímž vyrušíš další odpor konektorů.
Ta tvoje opravdu neví, o co přichází... :twisted:

Nojo zenska sad  Ale kdyz zkousel skocit dvojity salto se Savikem tak to sem ji to musel vyskubnout z rukou.
Tak do tech LiPo asi teda nepujdu.

133

Re: Losi Mini LST

Tak sem uz prepajel ty konektory a koupil zlaty na baterku,ale obcas se me stane ze cca po 5 minutach jizdy auto zastavi a nereaguje (serva porad jdou)pak chvili pockam a zase frci.
Prijde me jako by se moc zahralo a pak po vychlazeni zase slapalo

134

Re: Losi Mini LST

Tak sem uz prepajel ty konektory a koupil zlaty na baterku,ale obcas se me stane ze cca po 5 minutach jizdy auto zastavi a nereaguje (serva porad jdou)pak chvili pockam a zase frci.
Prijde me jako by se moc zahralo a pak po vychlazeni zase slapalo

Tohle se mi taky stava a ma to dve priciny:

a) prehrivani, presne jak pises, zkontroluj teplotu na reglu
b) baterky uz jsou skoro mrtvy a nedaji takovy proud, ale tam je mala pauza

135

Re: Losi Mini LST

Tak sem uz prepajel ty konektory a koupil zlaty na baterku,ale obcas se me stane ze cca po 5 minutach jizdy auto zastavi a nereaguje (serva porad jdou)pak chvili pockam a zase frci.
Prijde me jako by se moc zahralo a pak po vychlazeni zase slapalo

A jak se v dobe nejezdeni tvari regulator? Blika? Me totiz v pripade, ze se zastavi blika zeleno-cervene

136

Re: Losi Mini LST

Tak to zastavovani bylo tim ze byli slabi baterky.
Ale stalo se me neco jinyho,mel sem ho ted tejden v chorvatsku a nejezdil sem nejaky skoky,jenom silnice a sotolinka a ohnuli se me 3 unasece kola,takze to pekne hazi,nemate tam nekdo nejaky lepsi a ne tyhle original.
A pak kdyz sem jezdli takovej trialek po kamenech tak se me vycesalo ozubeni v jednom servu a jeden zub i v tom druhym.
Nevite jestli se da sehnat kovove ozubeni do serva?

137

Re: Losi Mini LST

Kovové převody do serva neseženeš a ani bych to do těch zdechlinek nedoporučoval. Když se mrkneš o pár stránek zpátky, zjistíš, že jsem ty serva nahradil kousky od Hitec, což je ale spojené s dalšími "komplikacemi", jako třeba že si ty serva netykaly s přijímačem z první verze MLST. Asi by to chtělo nejdříve testnout, jestli ten 2,4GHz přijímač bude fungovat se servy od Hitecu a pokud jo, doporučuji koupit serva HS-65 MG. Já mám HS-65 HB, ale po přechodu na BL motor mi v nich začaly odcházet zuby, takže taky přejdu na kov. Jinak tato výměna vyžaduje i změnu servo saverů, protože ty origo čajíčky na tato serva nesedí a taky velmi špatně centrují kola. Já jsem sice popisoval, jakým způsobem jsem se s tímto vypořádal, ale když mi uživatel Georgio předvedl severy Kimbrough midsize, u kterých je vyměnitelný tisícihran pro serva vícero výrobců, napadlo mě, jak by se dala udělat opravdu pevná redukce pro tento nestandardně malý tisícihran (má to průměr jen 5mm, zatím co ostatní serva mívají kolem 5,5mm). Zatím se mi do toho nechtělo, ale pokud by byl zájem, můžu to tady sepsat.
Jinak ti teda povím, že jsi na auta asi opravdový smolař, protože mně se ZATÍM nepovedlo ohnout ani jednu osku a když už jsem na to někde narazil, bylo to ze střídavého motoru a 3-článku Li-Pol. Ty osky se dají nahradit poloosami, kteréale u nás bohužel nikdo neprodává. Vyrábí to více výrobců, takže uvádím jen jednoho (samotný obrázek jsem nikde nesehnal): http://www.hobbyetc.com/cgi-bin/item.cgi?part_id=45576
Rozhodně to doporučuji minimálně na přední nápravu, kde jsou osy namáhané navíc vytáčením kol, takže se tam ty unašeče vychodí rychleji. Ještě mě napadá, že se ti to mohlo ohnout práve proto, že jsi jezdil na pevném povrchu a jestli máš hodně dotaženou spojku, tak dva motory na velmi dobrý grip těch kol udělá s oskama své. Kdybys měl nějaké dotazy, na které jsi tady nenašel odpověď, tak se mi ozvi na icq (349-628-723). Až bude čas a chuť, tak tady o těch mých servech (i o provizorní opravě vylomených zubů v nich) a napasování servo saverů na ně něco napíšu.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

138

Re: Losi Mini LST

Dik za vycerpavajici odpove,ty polosy zase takova smula neni ,klestema se daji celkem dobre narovnat.
O tech servech sem to tady samozrejme cetl.Zkusim teda ten Hitec nebo neco co bude chodit s prijimacem.

139

Re: Losi Mini LST

Zdravím pánové, vyměnil jsem RC vybavení u MLST2 a regl je třeba znovu asi nastavit. Nevím jak jej resetovat. S novou RC auto téměř necouvá.Po napojení na origoš vybavení (RX a TX) je vše OK. Díky za radu.

140

Re: Losi Mini LST

Resetting the ESC
The ESC comes from the factory pre-set and ready for use. If for some reason you should need to re-set the ESC, use
the following instructions.
1. Turn on the transmitter and ESC. Press the set-up button—both the RED and GREEN LEDs will come on.
2. Pull the throttle trigger all the way back (full speed) and press the set-up button once—only the GREEN LED will
come on.
3. Push the throttle trigger full forward (brake/reverse) and push the set-up button once—only the RED LED will
come on.
4. Let the throttle trigger return to the neutral (center) position and press the set-up button once more to save the
program and exit set-up mode—only the GREEN LED will be on.
Notes:
A: If the receiver does not receive a signal from the Transmitter, or if during the bind process, the ESC will not enter
the Program mode.
B: While in Program mode, the motor will not run.
C: If the set-up button is not pressed for 20 seconds while in the Program mode, the ESC will exit the Program mode
and the data will be saved.

Tohle se pise primo v navodu. Mini LST teda nemam, ale podle toho co se tu pise by si mel:
1. Zapnout vysilac a regulator. Stisknout nastavovaci tlacitko - mela by se rozsvitit cervena a zelena dioda zaroven.
2. Mel by si dat plny plyn a potom zmacknout jednou nastavovaci tlacitko - mela by se rozsvitit pouze zelena dioda.
3. Ted dej plnou brzdu a az budes mit tak zase zmackni nastavovaci tlacitko - mela by se rozsvitit cervena dioda.
4. Paku plynu dej do neutralu a znovu zmackni nastavovaci tlacitko pro ulozeni zmen a opusteni nastavovaciho programu - nyni by mela svitit pouze zelena dioda.

141

Re: Losi Mini LST

Jasan díky, něco dělám špatně, českej návod mám ale....  nějak si nepamatu to poslední zmáčknutí.Ráno další pokus yikes)

142

Re: Losi Mini LST

Cus,premejslel sem o vymene moturku za silnejsi,vy uz mate vetsinu veci vyzkousenou tak se na vas obracim jako na odborniky.
Ma smysl kupovat ten tuningovej motor od Team Losi,nebo jit do nejakyho jinyho vc regulatoru,nebo rovnou stridak-ale v tom sem uplnej zacatecnik.
Tak kdyz tak poradte.Dikes

143

Re: Losi Mini LST

Jo ten motor do Team Losi se jmenuje  INSANE 370 MOTOR  - a par stoji kolem 1300 kc

144

Re: Losi Mini LST

Insane jsem nezkoušel, ale co jsem vyčetl na one18th.cim, jde o slušnou alternativu, pokud ti vyhovuje jezdit se dvěmi motory. Potíž ale vidím v tom, žety silnější motory si nejspíš více pápnou, což byl pro mě dost velký problém už u původních Frenzy. Ty dva motory jezdí skvěle a krouťák je dost šílený, ale já jsem se rozhodl jít raději do stříďáku s lehkým převodem. Stříďák točí mnohem více než plechovky a přitom má mnohem menší odběr, je ale nutné opravdu odlehčit převody (doporučuji tuningovou spojku z Mini-T a k tomu pastorek s max. 20-ti zuby), jinak se bude přetěžovat regulátor, baterky budou rychle vycucané a když se ti to povede rozjet na maximálku (po mnoha ujetých metrech), tak to nebude ovladatelné. Taky hmotnost auta tím o něco málo klesne, protože třeba Wraith je o 1/4 lehčí, než původní motory.
Budoucnost je střídavá a ty pozitiva těžce přehluší těch pár mínusů. Tím největším mínusem je pochopitelně cena, ale nemyslím jen pořizovací pro regl a motor, ale taky za upgrade podvozku, u kterého rázem stoupne namáhání. MLST 2 je naštěstí už docela dobře udělané i pro silnější motory, ale nikdo ti nezaručí, že to vydrží všechno. Jednou z nutných úprav je pořád promazání převodovky a diferáků (vhodnou vazelínou nebo grafitem), abys nezapekl převody, potom je třeba trochu vymezit vůli hrušek diferáků u náprav a pořídit již zmiňovanou spojku, která mnohem lépe prokluzuje při nárazových přetíženích a díky 60-ti zubům hlavního kola uleví regulátoru.
V každém případě při výběru raději zapomeň na Mambu, ta je pro MLST nevhodná.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

145

Re: Losi Mini LST

Zdravím pánové, jaký jezdíte baterky? Dá se pořídit něco většího než INTELLECT 1400 ? Díky

146

Re: Losi Mini LST

SUB-C, ale to je kapanek velkej kalibr na 1/18 nebo 1/16 :-)

147

Re: Losi Mini LST

scarabeus:  :?:  asi jsem natvrdlej ,  jinak dotaz byl na MLST2 smile

148

Re: Losi Mini LST

Mam standartni baterky+Intellect 1400. Pokud stacit nebudou pujdu do nejakych Lipolek. Vidim to na nejaky 2 clanek

149

Re: Losi Mini LST

jestli se ti jedná o co nejvyšší kapacitu 2/3AA tak jsem viděl GP1500

150

Re: Losi Mini LST

Zdravím pánové, jaký jezdíte baterky? Dá se pořídit něco většího než INTELLECT 1400 ? Díky

Ptal jsi se na neco VETSIHO, tak jsem ti napsal, co je vetsi nez 2/3AA. Co na tom nechapes? Pokud ti slo o vetsi kapacitu, tak se priste vyjadri lip.