Re: Teplota motortu
Tak to je docela drsný. To by mě fakt nenapadlo, že tohle není v základu.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak to je docela drsný. To by mě fakt nenapadlo, že tohle není v základu.
no neni, protoze kdyz nejsi zrucny tak zaplatis 4000,- a to se vyplati, jenze cesi jsou zrucni takze si to kazdy udela :-)
no neni, protoze kdyz nejsi zrucny tak zaplatis 4000,- a to se vyplati, jenze cesi jsou zrucni takze si to kazdy udela :-)
No jak vydíš tak si to každý neudělá a někoho to třeba ani nenapadne, neb to nikdy neviděl a pak si zkur...píp celej motor. :?
no chybama se clovek uci, ale ucit se z chyb druhych je lepsi, myslim, ze konkretne nekolikrat zniceny blok motoru uz tu nekolikrat byl reseny
Určitě s tebou souhlasím, ale vzhledek k počtu lidí co si pořizují Monstra bych takovou věc,,jak si nezničit motor" klidně probíral časteji.
No to jo ... ale jak to chces udelat? Proste kazdy by se mel zajimat na zacatku na co si dat pozor ... lidi casto upozornuji na to ze ta hlava je zranitelna, nekdo jeste schvalne dava karoserii co nejniz a motor je uplne na rane, dokud jsem nemel ram, tak jsem mel karoserii co nejvys, aby byla zapustena pod karoserii ...
A nebo zvolit spravnou kastli kdyz neni ram. Napriklad XCiter od parmy je super kastle, funguje jako ram viz:
Funguje perfektne :? myslim ze uz nekolikrat mi motor zachranila.
to same jeep wrangler rubicon, ale to neni reseni v pripade savika, kde mas motor trochu vyssi a hlava je fakt vys! je neco kolem 3cm pod roll barem
ByPs napsal: A nebo zvolit spravnou kastli kdyz neni ram. Napriklad XCiter od parmy je super kastle, funguje jako ram viz:
Ten odkaz jsi tam nedal, nebo ho někdo odmázl. Rád bych ji viděl.
Díky
Ten odkaz jsi tam nedal, nebo ho někdo odmázl. Rád bych ji viděl.
Díky
No ja ji vidim... :?
Odkaz je tam spravne, ja jsem ji taky nevidel a zjistil jsem ze je problem na webhostingu kde je ta fotka ulozena obcas se zobrazi obcas ne.
tem co se nezobrazuje - zkuste http://www.pitbullseden.cz/ByPS/Galerie/XCiter/IMG_5129.JPG.GFX.JPG
No prece do bloku motoru! parkrat pristanes na hlave motoru a uz je vymalovano :-D
No promin, to jsem neteušil, že je možná. Nejaký ten pátek jsem čmoudy jezdil, ale toto. Tak pardon za školácký dotaz. 8O :oops:
Měl jsem za to, že tomu částečně zabrání karoserie , nebo jsme na autech měli za palicí takovej malej ,,padací obluk".
byla to moje hloupost, jezdil jsem bez karoserie a bez ramu, a snazil se doladit teplotu a chod 3kvaltu, a kdyz to vsechno trochu fungovalo, tak jsem se na zadnich rozjel, a pri prejezdu spary mezi panely se auto prevratilo a brinknulo hlavou presne o tu sparu...
vice zde
http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r_id=7105&g_id=8&a_id=0&range=0&show=0
Já jezdim se SAVAGE SS 4,6 a teplotu mám okolo 140-150 stupni a níž ji nedostanu.Jakmile přidám na směsi,tak mám ten samej problém jako DzejTy,nepřeřadí a je jen víc kouře,takže si taky myslim,že 140-150 je normal.
Dnes rano jsem si jel pojezdit a protoze teplota meho motoru HPI je tez hodne vyskoka tak zpravidlo okolo 140 st. C tak jsem ladil motor a at jsem delal co jsem delal tak teplota nesle niz to jsem meril nad svickou, ale kdyz to merim nad eloxovanou hlavou tak je teplota stale mezi 129-133 st. C tak mi reknete zda se ma moter merit nad svickou nebo tesne vedla na hlave motoru?
jsem na tom úplně stejně, když to jede tak je teplota až 150°C a pokud snížím teplotu tak to nejede nebo to začne při ubrání plynu chcípat takže to nořeším a jezdím,
Dnes rano jsem si jel pojezdit a protoze teplota meho motoru HPI je tez hodne vyskoka tak zpravidlo okolo 140 st. C tak jsem ladil motor a at jsem delal co jsem delal tak teplota nesle niz to jsem meril nad svickou, ale kdyz to merim nad eloxovanou hlavou tak je teplota stale mezi 129-133 st. C tak mi reknete zda se ma moter merit nad svickou nebo tesne vedla na hlave motoru?
jsem na tom úplně stejně, když to jede tak je teplota až 150°C a pokud snížím teplotu tak to nejede nebo to začne při ubrání plynu chcípat takže to nořeším a jezdím,
Souhlasím a taky to neřešim.Kdybych to pořád řešil,tak bych jenom ladil a měřil teplotu a vůbec bych si nezajezdil a nechápu jak to někdo může nastavit tak,že má 120-130 stupňů,to mu to pak asi jede jen na jedničku jak slimejš.Nechápu !!
Nemam sice Savage,ale teplotu si nasteluju na kolik li potrebuju.Taky sem jezdil na 75 stupnu,ale to motor sotva vrci a coudi a zere jako tank.Sesteloval sem to na 105 stupnu a sem zpokojenej.Vim ze mam jeste rezervu,ale staci my to a spotreba je znatelne nizzsi.
Nemam sice Savage,ale teplotu si nasteluju na kolik li potrebuju.Taky sem jezdil na 75 stupnu,ale to motor sotva vrci a coudi a zere jako tank.Sesteloval sem to na 105 stupnu a sem zpokojenej.Vim ze mam jeste rezervu,ale staci my to a spotreba je znatelne nizzsi.
Jo super,ale jak jsi to prosímtě dokázal ?? 8O NECHÁPU !! 8O
Devil co jezdis za palivo?
Devil co jezdis za palivo?
JETS PRO 25% nitra.Je to speciální na Monster Trucky.
DEVIL8 - ja jezdim taky 140-150, nekdy i 160 a kamos ma taky 25ku LE a v poho 102stupnu, jezdime stejny palivo, ja pouzivam after run oil, on ne, ja porad ladim a steluju, on ne, motor jsem mu zabyhal ja, sobe taky, akorat u me ot bylo prvni zabyhani benzinovyho motoru a ja to zabyhal v listopadu a jemu tusim unor-brezen (ja vyvrkal 2 nadrze na volnobeh, pak to venku kdyz nebyl snih nemohl nakopnout, tak jsem jel za H-Honzou a ten mi to poladil, ale to uz byl bohuzel snih, takze to jezdilo na snehu - dozabyhalo se)
viz zde:
http://www.acemajky.com/savage/ - prvni jizda!!!!!
No a nedavno mi bylo receno, ze 140 i 150 muze byt OK, pokud byl motor zabyhan v zime, jinej kamos ma motor, co zabyhal v zime a v lete ho prej vubec nenahodi...
Doporucuji prostudovat si clanek v RC Cars 3/05 od ByPse ohledne mereni teplot motoru, ale hlavne interpretaci namerenych hodnot. Clanek az na par drobnych nepresnosti vycerpavajicim spusobem dava odpoved
na tuto stale diskutovanou problematiku. Teda neni nutno se obavat namerenych hodnot okolo 140-150°C ,skutecna teplota v okoli svicky bude mensi, nekde okolo 120-130°C. Jen je treba pouzivat overenou znacku a spravne nastaveny teplomer.
Neni ten clanek nekde online? Nenasel by se nekdo, kdo by ho pripadne oscanoval?
Já dosáhl teploty motoru i 210°C (za pěkného letního dne) u REVO 3.3 a zabíhal jsem v létě. Koupil jsem si na to i onboard teploměr Traxxas. Kouří to taky dost a když přidám ještě víc paliva, tak už nezařadí dvojku a prská palivo. Mám ještě polovinu 5L kanistru paliva Titan RS-25, tak se to pokusím ještě poladit. Jestli se to ani poté nepodaří, tak raději vyhledám nějakého profíka. Hřeje to tak, že pomalu odchází ta silikonová spojka výfuku a taky mi to stále nejezdí po zadních. :?
Clanek online neni, al enekde bych ho v PC mit mohl, kouknu se, pripadne poslu do SZ.
Kdyz se motor takhle hreje, zkousel jsi vymenit svicku, zkusit studenejsi? pripadne uplne preladit karbec. V te pozici kde je ted se hreje tak ho preladit. Utahnout horni jehlu a naopak hodne povolit prechodovou. To by se mu mohlo libit, ale hlidat teplotu. nebo se s autem stav, kouknem na to.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.