Téma: Velké kola u Mardera
Chtěl sem se zeptat jestli s tím mám někdo skušenosti nebo ne. A jestli je problém je tam přidělat nebo se nemusí nic předělávat a stačí je přehodit a utáhnout šroubky. Díky za radu.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chtěl sem se zeptat jestli s tím mám někdo skušenosti nebo ne. A jestli je problém je tam přidělat nebo se nemusí nic předělávat a stačí je přehodit a utáhnout šroubky. Díky za radu.
Jo myslím ty co sou na Monster trucku
Pouze přehodit, utáhnot...
Pouze přehodit, utáhnot...
Názorný príklad zbrklej odpovede či prípadnej neznalosti. Čo tak zmena prevodového pomeru prípadne šírky nápravy? Fakt si si taký istý, že je to také jednoduché ako píšeš? Nie je lepšie napríklad si niečo najprv naštudovať prípadne počkať na radu niekoho kto má praktickú skúsenosť s danou otázkou?
Tak ted nevim proč tady ze mě děláš názorný příklad? Kola jsem zkoušel přehodit na Mardera i z Monstertrucku i ze Stadiumtrucku oboje tam nasadit jde a to byl přece jeho dotaz, jestli musí něco předělávat nebo ne.
Odpověd je nemusí pasují obousměrně.
Tak ale chtěl sem aby to jezdilo stejně dobře. Chcu to hlavně později na zimu a aji ted si zajezdit na hodně měkém co je ode mě kousek.
No převody se daj změnit docela snadno standartně je na Marderovi malé kolečko 18 zubů a velké má zubů 46. Můžeš tam dát tedy převody z monstra to je malé 16 zubů a velké 48. Ale tvůj dotaz je docela špatně napsanej moc z toho nechápu co znamená jezdit na něčem měkém? Myslíš bahno? Myslim si že ty originál kola jsou asi nejlepší.
No zrovna bahno sem nemyslel. Spíš takej svinskej písek na kterém se to nechce moc rozjíždět na těch užších. Spíš se mi jedná hlavně o zimu na ten sníh.
Vyloženě v písku jsem zatím nejezdil ale snad na všech površích kromě asfaltu a betonu se mi nejlíp osvědčily orifinál úzký kola. Auto má s nimi i větší rejd a líp sedí. Zase se ale auto může snáz převrátit v ostré zatáčce. A ty široký maj větší valivý odpor tak nevím jestli si s nimi pomůžeš.
Tak já je nebudu mít na stále ježdění. Hlavně na zimu nebo tak podobně. Bo v zimě sou lepší široký kvůli boření.
No na sněhu jme jezdili jen s Beatlem ale pokud se pamatuju tak v hlubším to stejně moc nejelo a na ujetým se auto se zadním náhonem pořád přetáčí.
Pouze přehodit, utáhnot...
Názorný príklad zbrklej odpovede či prípadnej neznalosti. Čo tak zmena prevodového pomeru prípadne šírky nápravy? Fakt si si taký istý, že je to také jednoduché ako píšeš? Nie je lepšie napríklad si niečo najprv naštudovať prípadne počkať na radu niekoho kto má praktickú skúsenosť s danou otázkou?
Docela mě mrzí že jsi mě takhle napadl, nejsem samozřejmě bůchví jakej znalec ale jediný auta o který se zajímám a o kterých něco málo vim jsou off-roady od FGModellSport. Měl jsem jich už 5 takže už jsem něco s nimi zkusil. A ty jsi ze mě udělal pubertáka kterej tu je naobtíž. To že jsem na fóru teprve měsíc nemusí znamenat že je to moje první setkání s modelama...
Nevim no. O to přetáčení se mi až tak nejedná, ale vím že ty širší pojedou líp než ty úzký. Když to staí akorát přezout a pojede to stejně dobře tak to je v pohodě.
Smith-g: možno to tak vyznelo ale nebolo to v zlom. No podľa mňa poradiť prezutie bez minimálne zmeny prevodového pomeru je najlepšia cesta k nadmernému opotrebeniu motora.
Jasný když ona ta otázka nebyla položená zrovna nejlíp. V podstatě sem jen odpověděl na to na co se ptal. Je pravda že sem to mohl trochu rozvést...
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.