Re: KYOSHO Mini Inferno
Zkoušel jste již někdo výkonné brushless motory a LIPOL baterky na halových závodech - na koberci?
Zajímalo by mě, zda je podle Vás takový výkon vhodný i na závody (malý prostor) nebo jen pro venkovní svezení?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 58 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zkoušel jste již někdo výkonné brushless motory a LIPOL baterky na halových závodech - na koberci?
Zajímalo by mě, zda je podle Vás takový výkon vhodný i na závody (malý prostor) nebo jen pro venkovní svezení?
Ráfky mi praskají taky. Dál mi odešly přední poloosy. Mám tam teď ty s klouby od 3Racing tak jsem zvědav. Vzduchoplavec mi koupil MIG 4006V který má oproti SPEEDU o 500 ot víc. Koncem týdne ho tam dám a jsem zvědavý zda poznám rozdíl.
ráfky mám popraskané taky, ale vteřinovka to spravila a ničemu to nevadí, nové kolečka šetřím na závody.
vigo: pak dej vědět ty motory, hodlám taky jít v nejbližší době do 400ky
co mě se.e jsou držáky karoserie, ty mě už poněkolikáté a koupit se dají jen v sadě s parohama a unašečama středového karda (naštěstí to moc nestojí) - takže kdyby někdo potřeboval!
2Loop to je zajímavé mě ještě držáky kastle naštěstí nepraskly. Někdo to tady dělal z pletacích jehlic. Kola už jsem taky lepil a zatím drží.
vím, je to i v domácí dílně, ale je to tuším na mini LST, na MI ST to tak nejde.
Brushless set od Castle Creations 6800 (+Mamba 25) mi prijde zitra nebo pozitri, takze poreferuju. Jinak kdo jste nezkusil ke 400 6V motoru 8 clanek, tak doporucuju, je to o notny kus vpred...
Kola mi taky praskaji, lepim, mam v planu koupit hlinikovy u cinanu na ebay. Dneska mi od nich prisla minula objednavka, takze jsou v pohode...
P.S.: Tech 500 otacek nepocitis ani omylem, ostatne mam dojem, ze rozdil tam bude jen papirovy a motory se urcite delaji ve stejne cinske tovarne, jako je to se vsim ;-)
Pockat. MiG je snad ceska vyroba firmy Mega Motors. Tak nejak jsem doufal, ze to vybrabeji tady u nas!
Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde
no tak mi přišlen nový 30A regulátor od dsysu a přijimač od hitecu HP-2RNB...když jsem to zapojil a vyzkoušel, tak když jsem jezdil kolem sebe tak to šlo, ale na vzdálenost cca 10m přestalo být MI ovladatelné....otáčelo a přidávalo si podle sebe.....zkoušel jsem i jiné krystaly, ale výsledek stejný :cry: ...nevíte někdo čím by to mohlo být?....docela mě to štve....měsíc jsem nejezdil a teď když je to doma, tak to taky nejde....
2scarabeus: Kde se MIG dělá nevím, ale vyrábí to česká firma Mega motors a dle ohlasů kamarádů modelářů (leteckých) jsou Migy trochu lepší než SPEEDY od Graupnera. Vzhledem k ceně motoru 139Kč mě ani nebude mrzet když to rozdíl nebude. Dle tech. dokumentace točí naprázdno o 500 ot víc ale bude to jistě vykoupeno větším odběrem. Jsem zvědavý co nato originální regl. Kombinace 6V SPEEDA a osmičlánku mu zatím nečiní potíže.
Ještě dodám že mezi zdánlivě stejnými motory jsou rozdíly v otáčkách:
Graupner SPEED 400 6V 18000ot
MIG 400 6V 18500ot
PERMAX 400 6V 17400ot
MEGAX 400 6V 18200ot
Otáčky jsou samozřejmě naprázdno. Je jasné, že vyší otáčky znamenají větší odběr. Nic není zadarmo. Jde spíš o to že je motorem možné provádět drobné úpravy výkonu podobně jako změnou převodů. Motory se budou lišit počtem závitů a typem použitého vinutí. Kvalita provedení bude vzhledem k cenám asi podobná.
no tak mi přišlen nový 30A regulátor od dsysu a přijimač od hitecu HP-2RNB...když jsem to zapojil a vyzkoušel, tak když jsem jezdil kolem sebe tak to šlo, ale na vzdálenost cca 10m přestalo být MI ovladatelné....otáčelo a přidávalo si podle sebe.....zkoušel jsem i jiné krystaly, ale výsledek stejný :cry: ...nevíte někdo čím by to mohlo být?....docela mě to štve....měsíc jsem nejezdil a teď když je to doma, tak to taky nejde....
Zkusil jsi reg. přeprogramovat? já mám 20 a v pohodě. jezdí to dost dobře i na větší vzdálenost
Petrka: Problem bych hledal spise v prijimaci, nez reglu.
Petrka: Problem bych hledal spise v prijimaci, nez reglu.
no přijimač už jsem poslal zpět na výměnu, tak uvidíme potom....zatím jsem si tam dal přijimač z letadla, takže jezdit můžu jen to neovládám volantovkou, ale klasicky pákama...
Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde
Já měl v infernu mambu 8000Kv a už bych jí tam nedával jelikož to není motor do 1/16 ale do 1/18,motor a regl se hrozně hřál a 8 článek to vycuclo za chvíly a v ruce jsi je neudržel,na autě jsem musel vyměnit všechny pohoné části jak postupně odpadávali a když jsem neměl utáhlé všechy kuličkáče dost na fest tak se MI rozjíždělo jak metro :lol:ale bylo pěkně řiditelné Možná 3lipoly by to vyřešily,nicméně bych hledal motor z větším kroutákem jako má například Radek v Quaku od Golden Horizont nebo jiný motor podobný 400kilu,ta mamba má pruměr pláště 20mm tváří se jako motorek do autodráhy ale pěkně kouše
Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.
auto na ně jezdí o poznání rychleji a cca o 1/2 až 1/3 míň času.
Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.
Zkus projít tenhle thread najdeš vše. Stručně .. ss motory SPEED, MIG atd za cca 150Kč jsou stejné nebo lepší než origo. 2/3A popř AA články jsou konstruované na vyšší vybíjecí proudy než AA. Kvalitní tužky (nejlepší mi chodily Sanya) dají max do 6A a ty 2/3 podle typu až do 15A. Cenou za vyšší proudy je nižší kapacita prostě něco za něco.
Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde
Co mi odejde vazne nevim, prozatim jsem rovnou vymenil stredovy kardany a jeden diferencial. Kardany ze sichru, diferencial byl uz nejakej spatnej.
Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.
2/3A clanky vazne o dost lepsi jsou, protoze davaji stabilni proud, kdezto klasicky AA davaji, davaji, pak to klesne, pak klesne zase a ke konci to jeste chvilku trva, nez bys to chtel docucat, coz se samozrejme nedoporucuje. U 2/3A jedes, porad na plnej ceres, stale to lita a pak najednou ke konci vidis jak to spadne a do minuty jsi kaput. Doporucuju Intellecty, jezdim s nima ted na 8 clanku 1400 mAh a lita to uz docela slusne. Doba jizdy je samozrejme diky kapacite kratsi, takze 20 min maximum, zato je to mnohem zivejsi.
K těm accu. Mohu doporučit i VTEC 1200 jsou asi za 60Kč kus což je super cena a šlapou jako čert.
Včera jsem namontoval toho MIGa provedení je proti standartní 400 na porvní pohled trochu lepší. Motor má chladící otvory i v zadním čele a ulíky jsou masivnější s trochu jinou konstrukcí. Po záběhu jsem to zkoušel a zdá se že to jezdí líp. Aby to ale bylo objektivní porovnám to se sousedem který má stejné auto jen se SPEED 400 6V. Co mě trápí mnohem víc je opotřebení poloos. Materiál je vážně bláto. Místo předních jsem koupil "tuningové" a i tam těch je již vidět opotřebení. Zkusím si je vyrobit sám protože kupovat za 480Kč dvě nové každého čtvrt roku opravdu nebudu. Zkusím čep odvrtat a nahradit kvalitnější ocelí. Řešil to někdo z vás ?
Ok takže baterky jste mi poradily a ještě mám dotaz mám vyměněnou elektroniku regulator V4r+ tak by mi mělo stačit 6 článku 2/3 a motor 400 6V a to bude už slušné poježdění ne. Nebo myslíte že bych měl dát 8 článek. A čím nabíjíte ty články 2/3. Díky za rady
Pokud chceš aby to jezdilo fakt rychle musíš dát osmičlánek. Je ale nutné nechat tam nejmenší pastorek (nejlehčí převod) jinak je to na motor a baterky už moc. Počítej stím, že vtomto režimu se motor dost hřeje a vydrží odhadem tak sezónu. Vzhledem k ceně 130 -150Kč to ale není problém. Používám i originál plastový držák a vše je ok. Pro lepší chlazení jsem pouze trochu zvětšil díru v krytu za předním kolem.
Accu musíš spájet do packu. Nabíjet můžeš jakoukoli nabíječkou na NiMh accu packy.
Ještě jedna drobnost. Regulátor sám o sobě namá téměř žádný vliv na to jak auto jezdí. Důležité jsou baterie, motor a převody.
vigo: jsem se díval na net, že MIG má zabudované přímo 2 kondenzátory, to znamená, že je nemusím dokupovat a pájet?