176

Re: KYOSHO Mini Inferno

Zkoušel jste již někdo výkonné brushless motory a LIPOL baterky na halových závodech - na koberci?
Zajímalo by mě, zda je podle Vás takový výkon vhodný i na závody (malý prostor) nebo jen pro venkovní svezení?

177

Re: KYOSHO Mini Inferno

Ráfky mi praskají taky. Dál mi odešly přední poloosy. Mám tam teď ty s klouby od 3Racing tak jsem zvědav. Vzduchoplavec mi koupil MIG 4006V který má oproti SPEEDU o 500 ot víc. Koncem týdne ho tam dám a jsem zvědavý zda poznám rozdíl.

178

Re: KYOSHO Mini Inferno

ráfky mám popraskané taky, ale vteřinovka to spravila a ničemu to nevadí, nové kolečka šetřím na závody.
vigo: pak dej vědět ty motory, hodlám taky jít v nejbližší době do 400ky

co mě se.e jsou držáky karoserie, ty mě už poněkolikáté a koupit se dají jen v sadě s parohama a unašečama středového karda (naštěstí to moc nestojí) - takže kdyby někdo potřeboval!

179

Re: KYOSHO Mini Inferno

2Loop to je zajímavé mě ještě držáky kastle naštěstí nepraskly. Někdo to tady dělal z pletacích jehlic. Kola už jsem taky lepil a zatím drží.

180

Re: KYOSHO Mini Inferno

vím, je to i v domácí dílně, ale je to tuším na mini LST, na MI ST to tak nejde.

181

Re: KYOSHO Mini Inferno

Brushless set od Castle Creations 6800 (+Mamba 25) mi prijde zitra nebo pozitri, takze poreferuju. Jinak kdo jste nezkusil ke 400 6V motoru 8 clanek, tak doporucuju, je to o notny kus vpred...

Kola mi taky praskaji, lepim, mam v planu koupit hlinikovy u cinanu na ebay. Dneska mi od nich prisla minula objednavka, takze jsou v pohode...

P.S.: Tech 500 otacek nepocitis ani omylem, ostatne mam dojem, ze rozdil tam bude jen papirovy a motory se urcite delaji ve stejne cinske tovarne, jako je to se vsim ;-)

182

Re: KYOSHO Mini Inferno

Pockat. MiG je snad ceska vyroba firmy Mega Motors. Tak nejak jsem doufal, ze to vybrabeji tady u nas!

183

Re: KYOSHO Mini Inferno

Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde  roll

184

Re: KYOSHO Mini Inferno

no tak mi přišlen nový 30A regulátor od dsysu a přijimač od hitecu HP-2RNB...když jsem to zapojil a vyzkoušel, tak když jsem jezdil kolem sebe tak to šlo, ale na vzdálenost cca 10m přestalo být MI ovladatelné....otáčelo a přidávalo si podle sebe.....zkoušel jsem i jiné krystaly, ale výsledek stejný :cry: ...nevíte někdo čím by to mohlo být?....docela mě to štve....měsíc jsem nejezdil a teď když je to doma, tak to taky nejde....

185

Re: KYOSHO Mini Inferno

2scarabeus:  Kde se MIG dělá nevím, ale vyrábí to česká firma Mega motors a dle ohlasů kamarádů modelářů (leteckých) jsou Migy trochu lepší než SPEEDY od Graupnera. Vzhledem k ceně motoru 139Kč mě ani nebude mrzet když to rozdíl nebude. Dle tech. dokumentace točí naprázdno o 500 ot víc ale bude to jistě vykoupeno větším odběrem. Jsem zvědavý co nato originální regl. Kombinace 6V SPEEDA a osmičlánku mu zatím nečiní potíže.

186

Re: KYOSHO Mini Inferno

Ještě dodám že mezi zdánlivě stejnými motory jsou rozdíly v otáčkách:

Graupner SPEED 400 6V    18000ot
MIG                   400 6V    18500ot
PERMAX             400 6V    17400ot
MEGAX              400 6V     18200ot

Otáčky jsou samozřejmě naprázdno. Je jasné, že vyší otáčky znamenají větší odběr. Nic není zadarmo. Jde spíš o to že je motorem možné provádět drobné úpravy výkonu podobně jako změnou převodů. Motory se budou lišit počtem závitů a typem použitého vinutí. Kvalita provedení bude vzhledem k cenám asi podobná.

187

Re: KYOSHO Mini Inferno

no tak mi přišlen nový 30A regulátor od dsysu a přijimač od hitecu HP-2RNB...když jsem to zapojil a vyzkoušel, tak když jsem jezdil kolem sebe tak to šlo, ale na vzdálenost cca 10m přestalo být MI ovladatelné....otáčelo a přidávalo si podle sebe.....zkoušel jsem i jiné krystaly, ale výsledek stejný :cry: ...nevíte někdo čím by to mohlo být?....docela mě to štve....měsíc jsem nejezdil a teď když je to doma, tak to taky nejde....


Zkusil jsi reg. přeprogramovat? já mám 20 a v pohodě. jezdí to dost dobře i na větší vzdálenost

188

Re: KYOSHO Mini Inferno

Petrka: Problem bych hledal spise v prijimaci, nez reglu.

189

Re: KYOSHO Mini Inferno

Petrka: Problem bych hledal spise v prijimaci, nez reglu.

no přijimač už jsem poslal zpět na výměnu, tak uvidíme potom....zatím jsem si tam dal přijimač z letadla, takže jezdit můžu jen to neovládám volantovkou, ale klasicky pákama...

190

Re: KYOSHO Mini Inferno

Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde  roll

Já měl v infernu mambu 8000Kv a už bych jí tam nedával jelikož to není motor do 1/16 ale do 1/18,motor a regl se hrozně hřál a 8 článek to vycuclo za chvíly a v ruce jsi je neudržel,na autě jsem musel vyměnit všechny pohoné části jak postupně odpadávali a když jsem neměl utáhlé všechy kuličkáče dost na fest tak se MI rozjíždělo jak metro lol  :lol:ale bylo pěkně řiditelné Možná 3lipoly by to vyřešily,nicméně bych hledal motor z větším kroutákem jako má například Radek v Quaku od Golden Horizont nebo jiný motor podobný 400kilu,ta mamba má pruměr pláště 20mm tváří se jako motorek do autodráhy tongue ale pěkně kouše

191

Re: KYOSHO Mini Inferno

Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.

192

Re: KYOSHO Mini Inferno

auto na ně jezdí o poznání rychleji a cca o 1/2 až 1/3 míň času.

193

Re: KYOSHO Mini Inferno

Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.

Zkus projít tenhle thread najdeš vše. Stručně .. ss motory SPEED, MIG atd za cca 150Kč jsou stejné nebo lepší než origo. 2/3A popř AA články jsou konstruované na vyšší vybíjecí proudy než AA. Kvalitní tužky  (nejlepší mi chodily Sanya) dají max do 6A a ty 2/3  podle typu až do 15A.  Cenou za vyšší proudy je nižší kapacita prostě něco za něco.

194

Re: KYOSHO Mini Inferno

Hmmm 6800 to je mazec , zajímalo by mě co ještě na tom Infernu ti zas odejde  roll

Co mi odejde vazne nevim, prozatim jsem rovnou vymenil stredovy kardany a jeden diferencial. Kardany ze sichru, diferencial byl uz nejakej spatnej.

195

Re: KYOSHO Mini Inferno

Pánové můžete mi někdo poslat odkazy kde bych mohl koupit motory levně a jestli jsou 2/3 články o tolik lepší než klasické AA.

2/3A clanky vazne o dost lepsi jsou, protoze davaji stabilni proud, kdezto klasicky AA davaji, davaji, pak to klesne, pak klesne zase a ke konci to jeste chvilku trva, nez bys to chtel docucat, coz se samozrejme nedoporucuje. U 2/3A jedes, porad na plnej ceres, stale to lita a pak najednou ke konci vidis jak to spadne a do minuty jsi kaput. Doporucuju Intellecty, jezdim s nima ted na 8 clanku 1400 mAh a lita to uz docela slusne. Doba jizdy je samozrejme diky kapacite kratsi, takze 20 min maximum, zato je to mnohem zivejsi.

196

Re: KYOSHO Mini Inferno

K těm accu. Mohu doporučit i VTEC 1200 jsou asi za 60Kč kus což je super cena a šlapou jako čert.

Včera jsem namontoval toho MIGa provedení je proti standartní 400 na porvní pohled trochu lepší. Motor má chladící otvory i v zadním čele a ulíky jsou masivnější s trochu jinou konstrukcí. Po záběhu jsem to zkoušel a zdá se že to jezdí líp. Aby to ale bylo objektivní porovnám to se sousedem který má stejné auto jen se SPEED 400 6V. Co mě trápí mnohem víc je opotřebení poloos. Materiál je vážně bláto. Místo předních jsem koupil "tuningové" a i tam těch je již vidět opotřebení.  Zkusím si je vyrobit sám protože kupovat za 480Kč dvě nové každého čtvrt roku opravdu nebudu. Zkusím čep odvrtat a nahradit kvalitnější ocelí. Řešil to někdo z vás ?

197

Re: KYOSHO Mini Inferno

Ok takže baterky jste mi poradily a ještě mám dotaz mám vyměněnou elektroniku regulator V4r+ tak by mi mělo stačit 6 článku 2/3 a motor 400 6V a to bude už slušné poježdění ne. Nebo myslíte že bych měl dát 8 článek. A čím nabíjíte ty články 2/3. Díky za rady

198

Re: KYOSHO Mini Inferno

Pokud chceš aby to jezdilo fakt rychle musíš dát osmičlánek. Je ale nutné nechat tam nejmenší pastorek (nejlehčí převod) jinak je to na motor a baterky už moc. Počítej stím, že vtomto režimu se motor dost hřeje a vydrží odhadem tak sezónu. Vzhledem k ceně 130 -150Kč to ale není problém. Používám i originál plastový držák a vše je ok. Pro lepší chlazení jsem pouze trochu zvětšil díru v krytu za předním kolem.

Accu musíš spájet do packu. Nabíjet můžeš jakoukoli nabíječkou na NiMh accu packy.

199

Re: KYOSHO Mini Inferno

Ještě jedna drobnost. Regulátor sám o sobě namá téměř žádný vliv na to jak auto jezdí. Důležité jsou baterie, motor a převody.

200

Re: KYOSHO Mini Inferno

vigo: jsem se díval na net, že MIG má zabudované přímo 2 kondenzátory, to znamená, že je nemusím dokupovat a pájet?