Re: TT FM1E DUCATI 999R
Tak uz ji mam tady pred sebou take. vzal jsem sji ale verzi bez elekotroniky a dam tam radsi neco poradnyho¨..Jak tezky je to rizeni??
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak uz ji mam tady pred sebou take. vzal jsem sji ale verzi bez elekotroniky a dam tam radsi neco poradnyho¨..Jak tezky je to rizeni??
Řízení je o něco těžší než u auta, ale není to žádná hrůza. Pár baterek a máš ji v ruce. Já jsem osadil stříďákem 4,5 Nosram a je z ní divoká mrška, ani na zadní se nebrání.
No tak jsem na to zvědavej, snad to zvládnu. Dal jsem tam Nosram XTREME Modified 2 10x2. Jen jsem zvědasv jak vlastně zatočím a jak se to bude chovat. Pokud by jste pak měli nějaké ježdění, rád přijedu.
Přijeď zítra v sobotu na dráhu do Čelákovic. Budou se jezdit drifty tak v mezičase můžeme projet moto.
Ja mám to Kyosho a je to podla mňa 100x lepšie ako ten Thunder Tiger.Kamoš to má,ohol osku,zničil zadnú vidlicu(novú vysústružil u duralu)kompletne prerobil riadenie(už nieje na tých debilných hadičkách)vymenil servo a regulator a ešte zmenil uloženie bateriek.
Já jsem jsi Kyosho bohužel jen prohlížel,když jsem se rozhodoval co koupit a přišlo mi to právě oproti Th jako taková hračka, už tím plastem. Já jsem si vzal Th ve variantě bez elektroniky a osadil to tim nej, tak to musí přece fungovat. Jinak bych to musel zkusit jízdně ..
Já mám jak Kyosho tak TT. Porovnávat je ani nejde protože Kyo. je 1/8 a TT 1/5. Jelikož jsem s Kyo. jezdil i závody tak mohu říci, že bez hodně velkého a nákladného tuningu neodjela ani jedno kolo. (převody jsou prostě běs!!!) Nemá ani jedno ložisko atd. TT také není bez vad, Ale po dobití baterky se dá jezdit. Řízení na gumičkách je možná nevzhledné ale plně funkční i při osazení modelu stříďákem. Při velkých kotrmelcích které mohou nastat hlavně jakmile zvedneme výkon motoru je jasné, že se může ulomit nebo ohnout letmo uložené zadní kolo. Stačí zaměnit osu zadního kola za osu ze spalováku která prochází až do druhé půlky vidle a je klid. Cena tuningu 59 Kč. Přestaňme porovnávat neporovnatelné a pojďme jezdit. Kecy nemaj cenu ukázaná platí.
Já bych poprosil o radu, nechali jste tam to řízení na těch gumách. Mě to pořád vypadává, tak přemýšlim, že to udělám nějak na pevno. A pokud chci dát nové baterky tak musim vyndat kolo, pak kapotáž, nebo máte nějaký zlepšovák. Děkuji
Mě osobně ty gumička nikdy nespadla, ale řešení je pokud nechceš používat tlumič řízení tak dej dvě pérka od propisky. Kolo sundavat nemusíš projde skrz kapotáž. (zaber!) Dnes jsem jezdil a jízda po zadním mě totálně sebrala. Musím ještě hodně trénovat.
Díky za radu. Já byl dnes poprvé a prvních 30 min jsem vůbec nevěděl jak na to. Pak už jsem to pochopil a začal kroužit po dráze. Na zadní jsem to ještě teda nedal. Pár věcí doladim a myslim,že to bude paráda..
Ještě bych se zeptal,co používáte za baterky. Dal jsem tam klasické z desítky. 6 pak. 4200 Vtec. Díky
Ja také. Zkouším i jiné ale zatím nic moc jízdní vlastnosti při pomalé jízdě.(schází protiváha)
Zatím se učim zatočit alespon, potřebuju na to zatim docela velkej prostor..
Vydrž ono to půjde.
No nevim jak projet alespon trošku rychleji dráhu..Nevejdu se do těch zatáček..
Pokud chceš, tak se doraž ve středu do Čelákovic na dráhu, budu tam od 15.30 do 19.00. Jednak si zajezdíme, ale hlavně ti ukážu pár úprav pro lepší ovladatelnost moto. Vše je jednoduše udělatelné doma. Ale musí se to vidět.
Já bych přijel hrozně rád, ale jsem od Vás cca 200 km. Takže ve středu určitě ne, ale vypravit se tam budu muset. Díky
Tak to je škoda. Rád bych pro tuto kategorii uspořádal závody, ale stále se mi nedaří dát dohromady lidi. Vši si stěžují, že se nic neděje ale když jsem je pozval na poježdění na dráze tak nikdo nedorazil.(pouze postesknutí, nebylo směřováno na tebe)
Jo to je vždycky tak. Já si ale myslim, že tahle kategorie se teprve rozjíždí, ani já jsem nevěřil, že to může fungovat, dokud jsem to neviděl. Ted když to u nás ostatní viděli, tak to najednou chtějí taky. Už dlouhou dobu přemýšlim, že bych tyhle motorky prodával včetně dílů. Jinak závody s tím by museli být super..
Já je prodávám. Jsem v jednání se zahr. firmou která vyrábí tuning, něco už i zkouším a vše jim funguje jak má. Horší jsou jen ceny. Třeba přední olejový vidle stojí téměř jak celá moto!!! No uvidíme snad se lidi rozhejbou a něco uspořádáme.
To je paráda...Já to vše kupuju v Němec a mám to druhý den. Poslal jsem odkaz na SZ. Má tam toho mraky i za slušný kačky.
Super díky, ty stránky znám.
Jo myslim, že jsou v pohodě, alespon jsem tedy lepší nenašel. Komunikujou hned a většinu mají skladem.
Tak jak jde ježdění s moto... už to pomalu dostávám do ruky..Zjistil jsem, že volant je jen na to abych si to naklopil a pak už je vše jen na plynu..
Tak jsem si objednal Ducati 999 v setu. Jsem na to opravdu zvědavý. Jsou nutné nějaké modifikace před první jízdou a je ůepší sundat kapoty ?