1

Téma: Motor

Dobrý den, na internetu jsem našel pár obrázku jak k motoru přímo ke svíčce vede nějaký drát můžete mi napsat někdo co to je a jaký to má účel. Děkuji za odpověď

2

Re: Motor

Jo to jsi možná viděl Revo nebo něco podobnýho, kterej mám aut. žhavení.. wink

3

Re: Motor

bejvaj zhaviky takovy ze to ma jen malej konec co se da na svicku a od toho vede dlouhej drat ke zdroji ci akumulatoru

4

Re: Motor

No a včem je to lepší?

5

Re: Motor

No a včem je to lepší?

V pohodli. Jenom pripojis baterku a ono to nazhavi a nastartuje.

6

Re: Motor

Aha a tu svíčku to žhaví celou dobu jízdy nebo jen při startu.

7

Re: Motor

Aha a tu svíčku to žhaví celou dobu jízdy nebo jen při startu.

žhaví to jen po dobu startu pak už přece odpojíš startovátko když ti motor běží.Jedině že bys jezdil ají z accu na startování,ale to asi né.

8

Re: Motor

No a včem je to lepší?

V pohodli. Jenom pripojis baterku a ono to nazhavi a nastartuje.

Jenom je zajímavé, že kohokoliv jsem s Revem viděl, tak to nepoužíval, ale měl klasika separé žhavítko.

Mimochodem u letadel to může být jinak, tam mohou vést dráty ke svíčce, ale tam se přižhavuje po celou dobu. Je to asi nějak pro spolehlivost chodu...

9

Re: Motor

No a včem je to lepší?

V pohodli. Jenom pripojis baterku a ono to nazhavi a nastartuje.

Jenom je zajímavé, že kohokoliv jsem s Revem viděl, tak to nepoužíval, ale měl klasika separé žhavítko.

Mimochodem u letadel to může být jinak, tam mohou vést dráty ke svíčce, ale tam se přižhavuje po celou dobu. Je to asi nějak pro spolehlivost chodu...

Jo s tím revem to máš pravdu skoro každý to odpojí protože tam jde hodně napětí z toho startovátka a pálí to svíčky po krátké době.A u letadel se většinou přižhavuje ty větší obsahy a je to kvůli spolehlivosti hlavně volnoběh a přechody.