Re: KYOSHO Mini Inferno
salvatore: můžu tě poprosit jestli bys mi nemohl vysvětlit můj dotaz k motorům na předešlé stránce? Díky.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 … 58 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
salvatore: můžu tě poprosit jestli bys mi nemohl vysvětlit můj dotaz k motorům na předešlé stránce? Díky.
mám prosbičku, už se tu někdo ptal, jaký rozměr ložisek použít na kola pro MI, bohužel mu nikdo neodpověděl (řeším stejný problém), chtěl bych také poprosit o upřesnění motorů jako loop
2 loop: ptal jsi se na motory, jaky je rozdil. Jako laik bych to videl takto:
4,8 V je na utaveni, protoze kdyz tam pustis 7,2V... predstav si to. Neni to ani tak teorie jako praxe mnohych, co to zkusili. Nastesti ne ja :-)
6V vydrzi napeti 7,2V, sam jsem tam ten motor hodil den po koupi Inferna a je to znatelne rychlejsi. Chlazeni netreba. Cena Kc 150,- cili znatelny upgrade za babku.
7,2V na 7,2V = ekvivalent a snese to i vice samozrejme. Cili pokud pak koupis nejaky 8clanek, podle me to vydrzi mnohem lip nez na 6V. Tam bych se bal uz zase utaveni.
Na 6V Graupnerovi 400 jezdim s 6clankem klasicky AA Ni-MH 2500 mAh a vydrz je totozna jako s dodavanym motorem.
Rozdil je jeste ve vykonu, ale minimalni - 380 z tovarny vs 400 od Graupnera.
lemak: ptal jsi se na loziska pro kola na MI. Tedy rozmer je 8x4x3mm. 8 milimetru vnejsi prumer, 4 milimetry vnitrni, 3 mm sirka. Daji se koupit v jednom obchode v Karline. Odkaz nemuzu uvest, ale je to hodne znamy shop, v nazvu ma "hobby". Cena cca 45,-/ks. Je to mnohem levnejsi nez vsude jinde, kde natahnou i na 80,-/ks. Loziska vymen co nejdriv jinak diky prachu budou naboje kol vysachtlovany a vznikne neprijemna vule. Muzu ti potvrdit ze i po jedny jizde uz je videt, jak to tam hrabe.
když jezdím osmičlánek - někdo tu snad psal že tam má motor 6v - zvládne to?
a co bude rychlejší na osmičlánek, motor 6V nebo 7,2V?
scarabeus: a děkuji za odpověď
Samozrejme, ze "rychlejsi" bude na osmiclanek 6V motor. Ale prepocitej si to: 1.2x8 = 9,6V
Ve specifikaci ke Graupneru 400 6V Speed se rika, ze ma operacni napeti 2,4V - 7,2 V. Proto kdyz pouzijes osmiclanek, prekrocis voltaz o 2,4V (2x tuzkovka) a to podle me neni malo. Je dost mozne, ze se to da vyresit pridavnym pasivnim ci dokonce aktivnim chlazenim, ale krk bych na to nesazel.
Oproti tomu motor Graupner 400 7,2V Speed ma operacni napeti 3,6V - 8,4V, takze prekroceni pri osmiclanku je o 1,2V = 1 baterie, to by melo byt celkem bez problemu. Maximalne pasivni chlazeni.
Pokud se mylim, okamzite me nekdo opravte, jsem taky jen laik :-)
Mám jen jeden skromný dotaz: u MI elektro má ta plastová žebrovaná imitace hlavy (válce) motoru ještě jiný význam, než jen jako maketa spalováku ?
Pokud koupis nahradu od 3racing, tak ziskas lepsi chladic. Puvodni plastova imitace je skutecne k nicemu, jen pro okrasu.
Pokud koupis nahradu od 3racing, tak ziskas lepsi chladic. Puvodni plastova imitace je skutecne k nicemu, jen pro okrasu.
Takže ji hodím pryč, ať se regec líp chladí. Sice se nějak nehřeje, ale ta plastová hlava brání lepšímu odvodu tepla.
2 loop: ptal jsi se na motory, jaky je rozdil. Jako laik bych to videl takto:
4,8 V je na utaveni, protoze kdyz tam pustis 7,2V... predstav si to. Neni to ani tak teorie jako praxe mnohych, co to zkusili. Nastesti ne ja :-)
6V vydrzi napeti 7,2V, sam jsem tam ten motor hodil den po koupi Inferna a je to znatelne rychlejsi. Chlazeni netreba. Cena Kc 150,- cili znatelny upgrade za babku.
7,2V na 7,2V = ekvivalent a snese to i vice samozrejme. Cili pokud pak koupis nejaky 8clanek, podle me to vydrzi mnohem lip nez na 6V. Tam bych se bal uz zase utaveni.
Na 6V Graupnerovi 400 jezdim s 6clankem klasicky AA Ni-MH 2500 mAh a vydrz je totozna jako s dodavanym motorem.
Rozdil je jeste ve vykonu, ale minimalni - 380 z tovarny vs 400 od Graupnera.
------------------------
Odjezdil jsem s motorem 4,8V tři závody, což je pokaždé 3x5 min rozjížka a 3x7 min finále! Používám 6-ti článek VTEC 1200mAh a regulátor SX3R. Motor funguje dále a žádne "utavení" se nekonalo.
2 Datel:
To je vsechno pekny :-) Ale my se tu bavime o stock vybave, cili standardni regulator, nic vylepsenyho. A s temi "zavody" - az to odjezdis ve 30 minutach na plnej zatah s aku 2500 mAh tak pak to bude o necem jinem, nemyslis ;-) A v origianalni vybave samozrejme...
Jen jsem napsal mojí zkušenost s motorem 4,8V. Rozhodně nechci nikoho přesvědčovat.
Auto bude rychlejší i ve standardní výbavě při použití kvalitních aku, protože standardní akumulátory typu AA většinou nedávají
dostatečný proud pro motor (i když je pravda, že se na ně dá jezdit dlouho). Cenově jsou "2/3A" levnější než např GP 2700, jsou lehčí
a s motorem 6V je auto znatelně rychlejší.Doba jízdy bude při kapacitě 1200 přibližně 15min.
A ještě k motoru 4,8V. Tento motor má provozní napětí 1,2V-6V, ale jiný problém je proudový odběr. Proto jsem psal jaký používám regulátor,
aby si někdo nemyslel, že ten standardní mu to bez problému utáhne a pak mu třeba shořel.
To Loop:
Speed 400 4,8V
Nominal voltage 4,8 V
Operating voltage range 1,2 ... 6 V
No-load rpm 22000 min–1
No-load current drain 1 A
Current drain at max. efficiency 7 A
Current drain when stalled 40 A
Speed 400 6V
Nominal voltage 6 V
Operating voltage range 2,4 ... 7,2 V
No-load rpm 18000 min–1
No-load current drain 0,7 A
Current drain at max. efficiency 4 A
Current drain when stalled 25 A
Speed 400 7,2V
Nominal voltage 7,2 V
Operating voltage range 3,6 ... 8,4 V
No-load rpm 16400 min–1
No-load current drain 0,5 A
Current drain at max. efficiency 3,3 A
Current drain when stalled 21 A
Bude to presne tak, jak pises, v regulatoru. Protoze jsem to uz x krat cetl na mnoha zahranicnich forech, kde lide pouzivajici standardni elektroniku pak motor utavili...
Cuz,nevite kde bych mohl koupit adaptery na 1/10 kola??Dik.
_____________________________
Savage 25 *FLM*Dodge Charger*
Kyosho mini inferno *neco malo v hliniku*
V jednom nejmenovanem shopu v Konevove ulici :-) Ale musis zvolit spravny kola, jinak budou drit...
Cuz,nevite kde bych mohl koupit adaptery na 1/10 kola??Dik.
Pošlu na SZ
jak je to s pastorkem - čím míň zubů, tím větší zrychlení a menší maximálka a naopak?
Mám tam teď pastorek 12 zoubků, jezdím osmičlánky - když vyměním motor na 400 6v, jaký bych měl mít pastorek?
jak já to vim a našel jsem na netu
12 zubů maximal akcelerace a minimál rychlost a nejmenší zátěž baterky
16 zubů minimál akcelerace maximál rychlost a největší zátěž baterky
A podle mně výměna motorku je nezávislá na pastorku.
poradíte mi někdo, strhnul se mi závit v předním náboji, takže šroubek která přidržuje náboj v C-hubu nedrží. dá se s tím něco dělat, nebo je třeba nový náboj?
petrka: mrkni se pls. na ten přijímač, co máš za značku. dík
Mam pastorek od vyroby a 400 6V a podle me to sviha docela dobre. :-)
loop: Vzhledem k tomu, ze je to plast, tak tam narvi nejaky sirsi a zalej ho lepidlem na srouby. Kupoval jsem ho v pondeli, cena asi 130 korun a vazne to skvele drzi. A neboj se, vysroubovat pujde, ono to neni tak silne lepidlo, spis to vyplni mezery mezi zavitem a plastem a ztvrdne to, takze pak to dobre drzi. Bud rad, ze ti sroubek nechce drzet, mne upadl i s distancni podlozkou :-( Ale kovovej naboj uz je na ceste, pristi tyden tu bude ;-)
loop: a Petrka ma prijimac HP-2RNB AM 27 MHz 2C, cena cca 600 kdekoliv :-) Jo a je to od Hitecu )
scara: díky, lepidlo na šrouby, to je něco speciálního?
co vteřinovým, tím to jde? náboje mám v podstatě na cestě, ale nebudou tu dřív než ve středu, do té doby jsem chtěl aspoň trochu jezdit.
ještě dotaz, je to horní šroubek, trochu se bojím, aby to lepidlo nesteklo do unašeče (nebo jak se to jmenuje). Nebo jsi myslel zakápnout jen hlavičku nebo podložku co je v C-Hubu?
ještě dotaz, je to horní šroubek, trochu se bojím, aby to lepidlo nesteklo do unašeče (nebo jak se to jmenuje). Nebo jsi myslel zakápnout jen hlavičku nebo podložku co je v C-Hubu?
tak to okolo zavitu na plochách namaž trochou oleje. Pak lepidlo se nepřichití.
loop: Ano, je to neco specialniho. Sezenes to treba v Hornbachu apod. Podle me i modelarsky potreby to musi mit. Co se tyce sekundovyho lepidla, AT TE TO ANI NENAPADNE!!! Jak jsem rikal, tohle je spesl "lepidlo", vyplnuje prostor v drazkach a pak ztvrdne, ale neni z toho kamen, da se to pak odsroubovat, jen to bude chtit trosku vetsi silu. Predstav si to asi jako pojistnou matku, tu taky musis hodne silou montovat ven a i kdyz bude v pulce, nehne se.