1

Téma: motor a regulator

Vedeli by ste mi poradit aky motor rady 300 a regulator treba do M18?
:?:
Dakujem

2

Re: motor a regulator

Možná bych volil: http://www.robitronic.eu/elements/apps/robitronic/https/images/modules/products/pic/rs140.jpg

Hezký zbytek dne přeji. MiKy; http://mkmiky.wz.cz

3

Re: motor a regulator

Tak tohle bych na třístovku neriskoval ani omylem.   To smrdí doslova a do písmene čmoudíkama. lol

4

Re: motor a regulator

Vedeli by ste mi poradit aky motor rady 300 a regulator treba do M18?

Musíš hlavně napsat jaké máš představy a cíle. Jestli budeš jezdit závody na desítkový trati proti Trinity Cobalt, tak ti asi obyč třístovka nestačí a Robitronic regulátor taky ne. Pak je taky otázka jestli chceš u regulátoru zpátečku či nikoliv. Jinak pokud vím, tak u Vás na Slovensku Tě do většiny závodů prakticky s ničím jiným než X-ray vybavením nepustí (jestli uvažuješ o závodech) :cry:

5

Re: motor a regulator

Vedeli by ste mi poradit aky motor rady 300 a regulator treba do M18?

.....Jinak pokud vím, tak u Vás na Slovensku Tě do většiny závodů prakticky s ničím jiným než X-ray vybavením nepustí (jestli uvažuješ o závodech) :cry:

Tak toto už neplatí.... Od letnej sezóny by sa mali osemnástky jazdiť ako OPEN bez obmedzenia vybavenia (motor, regulátor, podvozok, pneumatiky) okrem bateriek tam bude myslím obmedzenie 6čl. NiMh.

Podľa mňa ti stačí pre začiatok motor Xray 370 a regulátor už podľa finančných možností.. Najlacnejší vhodný je asi Alreg 1824 alebo Dsys 20A a ak máš viacej peňazí tak sa pozri po nejakom regulátore GM rady SX (3,6) alebo LRP (rada micro) či Novak (Spy micro).

6

Re: motor a regulator

Tak tohle bych na třístovku neriskoval ani omylem.   To smrdí doslova a do písmene čmoudíkama. lol


Aha. V dotazu je motor řady 300. Já jsem deformovaný pravidlem Slovensko = 180 XRAY a nic víc. Pardon, to mi uniklo.

A naokraj poznámka. Asi mám nenáročnou třístovku. Jezdil jsem s tímto reglem třístovku a "vyjel" 5 sad (pětičlánek) a žádné kouřové signály. No, ale fakt je, že u žravé třístovky či třistasedmdesátky se kouřové efekty dají očekávat. Tím není řečeno, že určitě budou.

Hezký zbytek dne přeji. MiKy; http://mkmiky.wz.cz

7

Re: motor a regulator

ak toto už neplatí.... Od letnej sezóny by sa mali osemnástky jazdiť ako OPEN bez obmedzenia vybavenia (motor, regulátor, podvozok, pneumatiky) okrem bateriek tam bude myslím obmedzenie 6čl. NiMh.


Vítejte na dostizích ....a buď pozdraven průvan v peněžence. lol

Teda jestli to pojedete na desítkovejch tratích..... wink Jako že asi ano.

8

Re: motor a regulator

Možná bych volil: http://www.robitronic.eu/elements/apps/robitronic/https/images/modules/products/pic/rs140.jpg

Tento regulator mam v 24 a myslim ,ze 300 by asi nevydrzal.

no ci so spiatockou alebo bez to mi je v podstate jedno.

9

Re: motor a regulator

Tak toto už neplatí.... Od letnej sezóny by sa mali osemnástky jazdiť ako OPEN bez obmedzenia vybavenia (motor, regulátor, podvozok, pneumatiky) okrem bateriek tam bude myslím obmedzenie 6čl. NiMh.


a bude sa aj v zime jazit OPEN?

10

Re: motor a regulator

U nás (D.Kubín) sa už OPEN jazdí od septembra celú zimu a bude sa aj naďalej. V tomto roku plánujeme spustiť aj 1:18 buginy (trucky) keď sa v lete dokončí dráha vonku.

Ináč Ten robitronic Ti 300_vku neutiahne (mám ho v 1:24 a 1:18 ale iba s 180_motorom). Možno tak ešte 280_ku by zvládol ale už na hranici.
Buď si zober ALSREG 1824 od ALSracing, alebo ak potrebuješ aj spiatočku NOSRAM FORCE_mini alebo NOSRAM_hawk.  Cenová relácia je iba o málo vyššia ako Robitronic RS-140 a oba znesú 25A v pohode.

11

Re: motor a regulator

Vítejte na dostizích ....a buď pozdraven průvan v peněžence. lol

Teda jestli to pojedete na desítkovejch tratích..... wink Jako že asi ano.

No na naší trati jim to moc nepomuže ...  lol , je tak technnická že přemotorované stroje tam moc nemaj význam, spíše ruce ....

... jak řekl jeden kolega, nesmíš se celou rozjížďku ani na chvilku ohlédnout za jiným modelem, protože v tom okamžiku skončíš v mantinelu  lol  lol  lol

12

Re: motor a regulator

Já mám regulátory ALSREG 1824 od ALSracing a jsem s ními maximálně spokojenej,jezdím je už třetí sezónu bez jakýchkoliv problémů.

13

Re: motor a regulator

...Jezdil jsem s tímto reglem třístovku a "vyjel" 5 sad (pětičlánek) a žádné kouřové signály....


Tak práve tých 5 článkov asi zachránilo tvoj regulátor wink so šiestimi článkami by to dopadlo asi ináč ak regulátor nemá ochranu pred preťažením.

Vítejte na dostizích ....a buď pozdraven průvan v peněžence. Teda jestli to pojedete na desítkovejch tratích..... Jako že asi ano.


Tak v tomto s tebou musím súhlasiť :cry:  Chcel som presadiť obmedzenie motorov na plechovky 300/370 ale nepodarilo sa... U nás na Slovensku musíme ísť vždy z extrému do extrému... už ma to veru nebavi :evil:  :evil:  :evil:

a bude sa aj v zime jazit OPEN?


Ak budeš chcieť jazdiť v Banskej Bystrici to ti skôr niekto povie kedy priletia mimozemšťania... Moja skúsenosť je taká, že pravidlá kat. 1:18 v BB sú nevyspytateľné a menia sa každú sezónu :evil: nedá sa na nič spoľahnúť. Pravidlá sú jasne až tesne pred sezónou a dovtedy...

14

Re: motor a regulator

Já používám LRP Quantum Micro 2. No limit motor, minimální vnitřní odpor. Motor 300 nebo 370... Jen cena regulátoru je vyšší: 2500 kč... Ale jede opravdu skvěle. Zvláště dobré proudy přenáší při použití LiPo baterií....