Téma: 1/18 Mini-T Pro ARR od Team Losi
:?: Prosím vás, znáte to někdo?? Mohl by mi někdo napsat, kolik to asi stojí, jaký to má motor ( že je to elektrika, to vím ), něco k ryc hlosti a tak, díky moc!!
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
:?: Prosím vás, znáte to někdo?? Mohl by mi někdo napsat, kolik to asi stojí, jaký to má motor ( že je to elektrika, to vím ), něco k ryc hlosti a tak, díky moc!!
V podstatě se jedná jen o tuningový podvozek, motor co k tomu dávají odpovídá speedu vel 300 ale i s ním to docela dobře uhání. Výhodou stran životnosti je jen jedna hananá náprava, takže odpadají problémy s diferáky a převody jsou bohatě dimenzované takže bez újmy snesou i brutální tuning. Co se týče rychlosti tak ve srovnání se stejně motorizovanou čtyřkolkou je výrazně rychlejší, při akceleraci se i se základním motorem postaví na zadní. Další výhodou je široký rozsah nastavení podvozku. Co mi však vadilo byla od výroby poměrně velká vůle v řízení, ale při troše šikovnosti (použití silnějších osiček) se dá dobře vymezit. Je třeba si uvědomit že se jedná o zadokolku takže řízení chce hodně citu, odměnou je však brutální akcelrace a vysoká rychlost. Já tam mám střídavku a na dvoučlánek LiPol 1700mAh rychlost cca 55 km/hod, doba ježdnění skoro půl hodiny.
V podstatě se jedná jen o tuningový podvozek, ....... co se týče rychlosti tak ve srovnání se stejně motorizovanou čtyřkolkou je výrazně rychlejší, při akceleraci se i se základním motorem postaví na zadní. .....Já tam mám střídavku a na dvoučlánek LiPol 1700mAh rychlost cca 55 km/hod, doba ježdnění skoro půl hodiny.
No co se týče té rychlosti , to bych dovolil trochu nesouhlasit, v ostatním máš pravdu. Měl jsem ji a je to dobrá volba ale jsou moc velký vule v řízení a subtilní díly přední nápravy. V pruběhu týdne jsme je nahradily sklolaminátovými, a užšími předními koly, pak to bylo schopné provozu i na venkovní trati pro 1:10 buginy.
Teď mám Sharka 18-ku (buggy ne truck) a dovolím si říct že se s ním jezdí o hodně líp a umožňuje více nastavení než ta Losinka. A to i (zatím) bez stříďáku ... používám taky Li články ale LiIon (konion, ne LiPol) jsou odolnější.
Rychlost jsem měřil na silnici pomocí os. auta takže to není 100% přesné ale nemyslím, že by se to o moc lišilo. Jinak vůle na přední nápravě jsem za pomocí různých triků vymezil takže nyní OK. U nás v Olomouci máme trať pro šestiny s uježděným hliněným povrchem, tam jsem Losinku testoval a je řiditlená resp. udržitelná i při maximální rychlosti. Díky dlouhým závěsům a měkkému odpužení dobře vychytává nerovnosti. Shark je čtyřkolka takže by měl lépe držet stopu než zadokolka losinka a navíc je podstatně větší. Samozřejmě záleží na rukách a na nastavení. Čtyřkolka navíc neznedbatelnou část energie spotřebuje v převodech. Jinak nemyslím, že by losinka byla málo odolná, vzhledem k velikosti a hmotnosti je její konstrukce dostatečně odolná o čemž jsem se mnohokrát přesvědčil. Možnosti nastavení podvozku jsou víc než dostatečné. U losinky se mi líbí jedna věc - opotřebení součástek je velmi malé, zejména převody jsou bohatě dimenzovné a snesou i max. tuning.
Rychlost jsem měřil na silnici pomocí os. auta takže to není 100% přesné ale nemyslím, že by se to o moc lišilo. ..........
Tím nesouhlasem jsem nemyslel na uváděnou max. rychlost ... to je v pohodě, , spíše na to vyjádření že 4_kolka je pomalejší než Losina. Shark v stejném osazení jezdí min. o 1/3 rychleji ... (teda pokud je plechovka), ale zase to nemusí platit všeobecně pro všechny stavebnice. Problém s Losinou je v tom že se častým ježděním vylágruje řízení a to má pak velký vule. Taky pokud je pruší terénní vlna, díky propružení přední nápravy narazí přední částí na terén. Kolega takhle urval přední ramena protože mu prasknul držák ramen a následně z toho duvodu odešly přední parohy ...
Jinak materiál je relativně odolný ale spíše na vnitřní ježdění, na trávě (i malé ,teda pokud ji brutálně nepřemotoruješ) má problémy ... ale to snad všechny tyhle mini.
V každém případě to není špatná volba, i když pokud se podívám na factory kit Sharka , tak při stejném, nebo i lepším vybavení vyjde o něco levněji, a umožňuje levný tuning (má kola na stand. šestihranech, takže se dá osadit běžně dostupnými disky a pneu pro 1:10) a ty duralový parohy vydrží o hodně víc.
Tím nesouhlasem jsem nemyslel na uváděnou max. rychlost ... to je v pohodě, , spíše na to vyjádření že 4_kolka je pomalejší než Losina. Shark v stejném osazení jezdí min. o 1/3 rychleji ... (teda pokud je plechovka), ...
Pokusím se upřesit, pokud dám stejně výkonnou pohonnou jednotku do Sharka a do miniT tak losina pojedne výrazně rychleji. To proto, že je podstatně lehčí, má užší kola (menší valivý odpor) a hlavně má jednodužší převody oproti Sharkovi takže tam nedochází k takovým ztrátám. Tot´ selský rozum a fyzikální zákony.
Jinak ty vůle v řízení se dají při troše šikovnosti dobře vymezit pak už je to OK. Problém jsou spíše mosazné kulové čepy, které se při ježdění v prachu rychle obrousí a tím vznikají vůle, ale není problém je vymenit za ocelové.
Jinak plasty u losin ( osobní zkušenost miniTpro a MLST) jsou vemi odolné, v tom bych problém neviděl.
A s tím přemotorováním už se budu opakovat - převody u miniT pro bez újmy snesou i brutální přemotorování !!!
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.