1

Téma: Motor

Nevíte někdo proč jeden prodejce uvádí u mardera motor TITAN 26 a jiný
ZENOAH 26, nebo to je jeden a ten samej motor. Děkuji.

2

Re: Motor

Název asi jinej,typ stejnej.Aspon podle mně.

3

Re: Motor

Myslím ale že titan se dává do lodí a zenoah do aut ale je to od stejného výrobce taky jsem si toho všiml ale ten titan je určitě do lodí.

4

Re: Motor

Poprosil by som ťa, pri tvojich skúsenostiach z touto kategoriou prestaň vynášať takéto kategorické vyhlásenia a doslova zavádzať nových kolegov :!:  To potom môžem povedať, že OS Max je letecký motor, ZEONAH je tiež letecký motor a to len tí "zlý predajcovia" chcú napáliť chudáka modelára. Takže prestaň a presun sa do kategorie ktorej rozumieš. Motor TITAN v tom prevedení ako je ponúkany je tiež spolahlivý benzinák pre pohon rc modelov aut v mierke 1:6 a 1:5.

Len tak pre ilustráciu http://www.edgesports.net/item.asp?category=131&desc=gas_rc_boats

Znamená to teda, že Zenoah je motor do lodí a nie do aut? Nuž mám nedostaky vo vedomostiach a musím sa ešte hodne učiť. :?  :?  :?

5

Re: Motor

Takže jestli tomu rozumím, je to jiný typ motoru.

6

Re: Motor

Ano, je to iný typ motoru. Je však rovnako kvalitný ako Zeonah. Rozdielov je tam minimálne. Skús napísať SZ kolegovi s nickom" monogas". To je expert na motor do auta ba dokonca aj do lode. Ten by ti mohol problematiku objasniť do detailov.

7

Re: Motor

díky rogy.

8

Re: Motor

chlapy jak se projevují na motoru štatná gufera,muj motor v leošovi začal při volnoběhu houpat a i chcípne(pouze na volnoběh),chytá normálně a při jízdě jakoby mu chyběl vršek,ale nepatrně  roll  roll

9

Re: Motor

Než gufera,tak spíš kouknout na svíčku nebo si případně lehce pohrát s karburátorem.Pokud by byly špatný,netěsný gufera,šel by mizerně nastartovat nebo vůbec a i při jízdě by se dusil a kuckal.Prostě by motor netlakoval a nenatahnul si potřebný množství paliva.
Vzd.flitr jistě pereš pravidelně a v benzínu neni zbytečně moc oleje.

10

Re: Motor

Než gufera,tak spíš kouknout na svíčku nebo si případně lehce pohrát s karburátorem.Pokud by byly špatný,netěsný gufera,šel by mizerně nastartovat nebo vůbec a i při jízdě by se dusil a kuckal.Prostě by motor netlakoval a nenatahnul si potřebný množství paliva.
Vzd.flitr jistě pereš pravidelně a v benzínu neni zbytečně moc oleje.

jojo vše dělám dobrě i oleje davam jako do všech FGček co jsem měl,stím problém nebude,když už to mám rozebraný tak ty gufera vyměnim,taky mam lechce prohlej izolátor tak pujde do koše a možná dám i nový pístní kroužek(válec s pístem vypadá dobře)nevím zda by rozladěný karbec houpal s otáčkami ve volnoběhu,a právě mam zkušenost že když je hodně rozlazenej tak nechytne vubec,nicméně nastaven je snad dobře,svíčku jsem také zkoušel a pořád stejné,tak že na tom křovináku už moc variant není.

11

Re: Motor

Dělalo mi to taka a jak jsem vyměnil svíčku tak jede v pohdě. Dej trochu mín oleje do směsi a čisti svíčku občas. Jak se ti tam udělá pecka tak holt nejede.